Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17341 til 17360 af 176853
-
f(x)=b*a^x
ForumindlægHej :) Tjek følgende: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=406539 I ovenstående bliver der i starten sagt at f(x) bliver sat til f(x)1 fordi den er således på en almindelig 2.akse.. Kan dette forklares nærmere? På forhånd tak! -
Engelsk A & Samf. B.. Emnevalg?
ForumindlægHej... Håber nogle kan give noget inspiration til hvad jeg kan skrive om... Har tænkt over Identitets skabelse og growing up, hvor jeg tager udgangspunkt i Hooliganisme... Nogle andre der har forslag til spændende emner ? :) -
Hvordan foregår religion eksamen?
ForumindlægJeg skal op til eksamen i religion C her på onsdag, og ville egentlig gerne vide hvordan eksamen foregår, og hvad de lægger meget vægt på man kan og hvad der trækker ned. -
Engelsk FSA eksamen
ForumindlægHvis man som jeg, har en eksame angst kan man så tage sin folkeskole engelsk eksame om, da jeg har fået forkert karakter i forhold til hvor god jeg er ?. -
På vej til fransk eksamen
ForumindlægForberedelsen til eksamen skal begyndes allerede fra Januar Jeg vejleder og hjælper studerende/elever til at være godt rustet til eksamen. I fransk på alle niveauer. Joseph -
Jeg vil være læge, men?
ForumindlægHej Jeg vil vildt gerne være læge og jeg har et spørgsmål, som jeg håber i vil svar på. Jeg er ikke sikker på om man skal kunne engelsk, for at være læge?0. Jeg spørger om det da jeg ikke kan engelsk Jeg håber at der er en der vil svar på mit spørgsmål:) -
y=a/x som (x²/a²)-(y²/b²)=1 ???
ForumindlægHej er igang med min SRP opgave men er løbet ind i et problem. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal vise at formlen y=a/x kan skrives på forlen (x²/a²)-(y²/b²)=1 Jeg håber meget at der er nogen der ved hvordan dette skal gøres og gerne inden alt for længe, da jeg snart skal aflevere. på forhånd tak ... -
Eksamen(imorgen): film, tale dokumentar
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i dansk i morgen. Skal også først trække i morgen, hvorefter jeg har en times forberedelse. Jeg er dog noget usikker på hvordan jeg skal gribe det an hvis jeg trækker en film, tale eller noget om dokumentar, så det vil være dejligt hvis I vil skrive en masse gode ting om ... -
Historie A og Samfundsfag C metoder
Forumindlæghvordan spiller historie og samfundsfaglige metoder sammen ved en problemstilling? Hvordan supplere de hinanden ? Dette er i forhold til min AT. -
Tau-leptonen - A-niveau Fysik
ForumindlægVerdens største lineære accelerator findes ved Stanford University i Californien. Acceleratoren kan både accelerere elektroner og positroner, og det udnyttes til at studere elektron-positron-sammenstød. Herved lykkedes det i 1975 for første gang at påvise reaktionen: e- + e+ → t- + t+ hvor... -
Find det tal a, som opfylder at
ForumindlægKunne godt bruge hjælp til vedhæftede opg:) -
Eksamen Aug. 2002 opg 3
ForumindlægHej! Jeg sidder midt i at lave opg 3 fra Aug. 2002, men den volder mig store problemer hvilket irriterer mig. Er der nogen som har lavet den der evt. kunne smække den op? Det ville være en stor hjælp :) -
Kommentere mit talepapir - Eksamen imorgen :)
ForumindlægNogen der eventuel vil kommentere mit talepapir: [Link] På forhånd mange tak, Liv1988 -
Nu kræver gamle eksamensopgaver på uvm.dk et password?
ForumindlægNu arbejder jeg selv til daglig som gymnasielærer i maematik og har i flere omgange her de sidste par opfordret mine elever til når skriftlig eksamen nærmer sig, at de kunne gå ind på uvm.dk og downloade gamle eksamenssæt gratis. Især fordi de disse opgaver er en god træning til den kommende skri... -
Lineær funktion - bestem a og b
ForumindlægJeg har fået stillet følgende opgave: Den lineære funktion f(x) = ax + b går gennem punktet (8,4) og har en absolut y-tilvækst på Δy = -6 for en absolut x-tilvækst på Δx = 3. Bestem tallene a og b. Jeg har ved ikke hvad "og har en absolut y-tilvækst på Δy = -6 for en... -
AT (dansk A, religion C)
ForumindlægHej ! Jeg skal op i AT, dansk A og religion C. Min AT skal handle om overvågning og jeg har valg at arbejde med filmen "The Island" . Problemformulering Jeg vil undersøge hvordan kloning fremstilles i science-fiktion filmen ”The Island” (2005) i forhold til overvågning, o... -
Hjælp til problemstillinger i Historie A og Samfundsfag B!
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal skrive AT og kunne godt bruge noget respons og nogle idéer. Overemnet er "Mad og Mennesker" og mine fag er historie A og samfundsfag B. Problemformulering: "Hvordan afspejles samfundsudviklingen i danskernes madvaner?" Problemstillinger: 1. Hvilk... -
Hvordan foregår mundtlig eksamen (naturgeografi C)?
ForumindlægHvordan foregår mundtlig eksamen (naturgeografi C)? PLZ , Fortæl mig. -
Samfundsfag og Historie A - Integration i Danmark
ForumindlægHej folkens, Jeg er i øjeblikket igang med at skrive en probemformulering til integration i Danmark i både samf og his på A Jeg er helt lost. Jeg tager i mod alt form for hjælp, rettelser, forslag etc Mine lærer nævnte at jeg skulle beskær det, da emnet er mega bredt. Vi kom ind på flygtninge... -
Undervisning til biologi b-eksamens søges
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen i biologi på b-niveau her om en månedestid, og søger derfor en der kan hjælpe mig med at læse op på det! Eksamen er 24 timer - så derfor ville det være dejligt med noget hjælp :) Jeg bor i gentofte, pris kan vi altid tale om. Skriv hvis det er interesse
