Søgning på: et dukkehjem 3. akt. Resultater: 17361 til 17380 af 114887
-
hvilken cencor? ;)
Forumindlæghej.. jeg fandt et link herinde, om at man kunne finde den censor der skal eksaminere en ved AT-eksamin. Linket virker ikke længere, og jeg ville lige spørge om nogen havde noget information, om hvem der bliver min censor?;) jeg har kun de intialer der er på min eksamensplan. på forhånd tak;) -
vektor
ForumindlægHvordan løser man sådan en vektor? -
MatB - x^2=p
ForumindlægI mine eksamensspørgsmål er der som underspørgsmål til "potenser og rødder" den opgave, at jeg skal bevise sætningen om løsning til x^2=p. hvilken sætning er det, og hvordan løses den? -
ækvivalente mængder
ForumindlægGoddag Er det korrekt? jeg har vedlagt et billede. Næste opgave skal jeg finde ud af hvor stor en masse ammoniak der maksimalt kan dannes, jeg ved bare ikke om jeg har nok info til at finde ud af det. hjælp tak -
Potens med minusbrøk
ForumindlægHvordan udregner jeg en potens med en minus brøk? jeg er indforstået med brøk OG minus, men ikke kombineret. (16^-3/4) (seksten opløftet i minus tre-fjerde-dele) -
Skal lige have lidt hjælp
ForumindlægHey skal lige have lidt hjælp med denne her opgave: Bestem ligningen fortangentplanet til kuglen med ligningen:x^2+y^2+z^2-2x-4y+6z+5=0 i punktet P(0,0,-5). Det første jeg gjorde var at omskrive ligningen til en rigtig kuglens ligning til følgende: (x-1)^2-(y-2)^2+(z-3)^2=9 Er det korrekt? Det e... -
Reducer
Forumindlæg(1/x)*(1/x)*(1/x)*x^4 -
To opgaver
ForumindlægHej Folk jeg sidder lige med to opgaver som jeg har lidt problemer med, så hvis i ville hjælpe ville det være super fedt:D a. Vi har en kasse med et rumfang på 330336 cm3 Et menneske har en massefylde på ca. 1,06 kg/dm3 Anders vejer 50 kg. hvor stor en del af kassen fylder anders? b. Jeg ha... -
fotosyntese og respiration
ForumindlægHej. Hvorfor er det at fotosyntese og respiration er nødvendigt? - hvordan bliver det der sker i planterne, givet videre os andre? -
reaktioner med organsike stoffer
Forumindlægvedhæfter mit spørgsmål :) jeg har set videoen med ananasen, men forstår ikke hvordan jeg gør med æble?? nogle som kan hjælpe :)? -
Ord betydning
ForumindlægHej ;D Er i gang med min reklame analyse til FSA men ved ikke hva GEDIGEN betyder ? Hjælp -
ester
Forumindlæghej jeg har li et spørgsmål..... hvordan kan en triglycerol være en ester af alkoholen propan-1,2,3-tri-ol... tak for hjælpen... skal op i morgen.... -
PAscals Trekant. Haster
ForumindlægEr der nogen der kan udlede denne for mig og forklare den i forhold til Pascals trekant. (a+b)4..¨??? (opløftet i fjerde) Udover at det giver den 4. linie i trekanten: 14641 Svar Hurtigst muligt. Helst i aften inden kl 23.00 På forhånd tak Christina -
Hjælp til regneopgave
ForumindlægEn svømmehals bassin rummer 1.500.000 liter vand. Hvor meget ville vandstanden da være faldet hvis 56 personer med nøjagtigt samme vægttab besøgte svømmehallen før og efter vægttabet? -
Summationsformel og induktion
ForumindlægJeg har to spørgsmål til hvordan jeg finder formlerne til to summationsudtryk. Jeg ved det ikke, men jeg formoder at for at jeg kan finde formlerne til disse to summationsudtryk (vist i spørgsmål 1 og 2 herunder) skal jeg benytte mig af formlen for dette summationsudtryk: summa{i=1 til n}(i), de... -
tilbud på kollegie8000
Forumindlægså har jeg endelig fået et tilbud fra kollegie8000.. der står at man kan svare på mail.. jeg har fået 2 tilbud de er begge sendte fra to forskellige mails ib@ kollegiekontor.dk og hs@ kollegiekontor.dk .. men i de tilbud jeg har fået står der os at de har en emil der hedder post@ kollegiekontor.... -
Bolig i København
ForumindlægHej jeg søger bolig i eller kollegie i københavn og det ser lidt sort ud i forhold til et kollegieværelse. Jeg har siddet og studeret boliger, og man får ikke ret meget for pengene når man køber et værelse til 1 mand, derfor tænkte jeg på om der er 2-3 personer der vil være frisk på at prøve at l... -
hjæælp!
ForumindlægHeej,. jeg er en dreng på 17 som snart skal ha lavet tattovering. jeg ville gerne ha skrevet noget på spansk,. jeg ville hører om i ville hjælpe mig med at oversætte "lev stærkt¨, dø ung" ville gerne ha at det blev oversat rigtigt. Hilsen kasper -
Finde stofmængde og stofmængde-koncentrationen i en titrering af fosforsyre med NaOH
ForumindlægHej, jeg har gjort således (se dokument med screen dump) Hvad har jeg gjort forkert :( -
kemi .. lille spørgsmål..
Forumindlægjeg skal skrive formlen for : Aluminiumioner og sulfid ? Al S2- ? håber jeg får hjælp..!:D
