Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17361 til 17380 af 36205
-
Læsemængde på uni
ForumindlægHej. Af ren nysgerrighed synes jeg, at det kunne være dejligt hvis I kunne skrive hvor mange sider i gennemsnitligt forventes at læse dagligt på jeres studie. De fleste angiver det i timer, men læsehastighederne varierer jo. Derfor er jeg nysgerrig efter antallet af sider. Tak på forhånd -
EKSAMENSANGST ---HJÆLP
ForumindlægHej Jeg har i morges trukket et eksamensspørgsmål i fysik C, men jeg er stadig meget forvirret over hvordan jeg skal gøre. Jeg er meget eksamensangst og har svært ved at tænke rationelt, jeg ryster og glemmer alt jeg nogensinde har læst eller hørt. Mit emne er Lys og bølger. Jeg bliver bedt fo... -
Vurdering af Engelsk Essay please:)
ForumindlægKunne seriøst godt tænke mig at få lidt feedback af andre angående mit engelsk essay. gode/dårlige ting og hvis nogen kunne komme med et bud på en karakter ville det være perfekt. I behøver som sådan ikke slå ned på hvor der konkret er grammatiske fejl, men bare kommentere om der mange/få fejl ... -
ligevægt
Forumindlæghej, jeg er altså gået helt i stå med denne opagave.. jeg tager udgangspunkt i denne reaktion PCl_5 <-> PCl_3 + Cl_2 Kc = 0,042 koncetrationerne har jeg udregnet mig til at være PCl_5 : 0,150 M PCl_3 : 0,032 M Cl_2 : 0,032 M så er der ligevægt.. REAKTIONEN FOREGÅR I EN BEHOLD... -
Adgangskrav
ForumindlægHvorfor kan man ikke gå om i de fag, man ikke har fået gode nok karakterer i til at få sit ønskestudie? På denne måde kunne man prøve igen og fordybe sig i fagene for så at score en bedre karakter næste gang. Det er fucking irriterende, at man ikke kan og det letter bare presset i nakken ydderlig... -
Fif og råd?
ForumindlægHey allesammen (: så er jeg en af de "heldige" elever, som snart skal til terminsprøve, selvom det "bare" er en terminsprøve, så vil jeg gerne have så meget ud af det som muligt. (og helst noget godt ;D ) Så tænkte på om I havde nogle råd osv. til hvad jeg skal forinden prøve... -
engelsk stil
Forumindlæghej alle sammen jeg vil gerne spørger om der nogle der gider at rette min engelsk stil?! det vil virkelig være til en stor hjælp !! jeg vil virkelig gerne have en god karakter !! ( den skal afleveres idag senest kl. 23:30) tak på forhånd :)) -
Dansk stil om ungdommen nu.
ForumindlægJeg sidder her og skal til at skrive en dansk fristil som enten skal handle om ungdommen nu eller vor tids største problem . og så ville jeg bare lige høre om der var nogen der kunne komme med nogle foreslag til hvad jeg evt kan skrive om, og hvordan jeg kan komme i gang. Er lige startet på gymna... -
9.klasse vikingeskibe
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med problemregningen fra 2005. Problemet er, at jeg er stået helt fast ved opgave 3 og fremover. En som havde tid til at hjælpe mig på vej? -
Starten på et resume?
ForumindlægNu har jeg efterhånden lavet et resume et par gange, men jeg sidder nu og tænker på at jeg aldrig rigtigt har tænkt over hvordan jeg starter det. Hvordan burde et resume startes, går det an på hvilken slags tekst osv. at det er til? Eks. "Teksten handler om.." "I teksten får man a... -
Gnmsnit gamle og nye karakterer
ForumindlægHvordan regnes gennemsnittet når der både optræder 13-skala karakterer og 7-trinsskala karakterer på eksamensbeviset? -
Aftalelovens § 39 - er der nogen der kan forklare mig den?
ForumindlægHej, Er der nogen, der kan forklare mig på nutidsdansk, hvad Aftalelovens § 39 betyder?: § 39 "Når en viljeserklærings forbindende kraft i følge denne lov er afhængig af, at den, til hvem erklæringen er afgivet, ikke havde eller burde have kundskab om et vist forhold eller i ... -
Skrå kraft:? Hvilken formel
ForumindlægSer forskellige formler for beregning af den skrå kraft Er det rigtigt man kan benytte A= +/- F1 * s (hvor F1 er F's komposant (er der nogen der ved hvad det betyder?) i bevægelsesretningen) eller gør man brug af denne: A=F*delta s*cos(a) Tusind tak på forhånd. -
Er fysik C's pensum det samme som sidste års?
ForumindlægHej :-) Er der nogen herinde som ved om pensumet for fysik på c-niveau, er det samme som sidste års pensum? Håber der er nogen der kan svarer på det :-) På forhånd tak! -
Tungen
ForumindlægHej... 1. Kan det lade sig gøre at have "blanke" områder på tungen, hvor hverken bittert, salt surt eller sødt synes at kunne registreres? Og i så fald, hvorfor? 2. Smagsløg = kemoreceptorer ? -
Omeksamen
ForumindlægHej, jeg har lige feåt en meget lav karakter i biologi. Jeg har læst nogle steder det ikke er muligt at tage omeksamen med den nye reform, men på http://www.dgsnet.dk/index.php?ID=74&lang=da står der at hvis jeg er 1.g eller 2.g'er, hvilket jeg er, er det muligt for mig at få omeksamen. Pas... -
Rente - regning
ForumindlægHej Håber der er nogen der kan hjælpe Jeg har en opgave der lyder at vi har en årlig rente på 6% og et lån på 2 mill derudover har vi følgende årlige ydelser 200.000 -200.000 - 200.000 - 200.000 og 300.000 Nu skal jeg lave en ligning der viser hvor mange år det tager om at tilbagebetale lånet?... -
aktiv i timerne
ForumindlægHej. Mit spørgsmål er hvordan jeg bliver aktiv i timerne? Der nogle timer, hvor jeg siger noget og nogle hvor jeg er musestille. Hvor mange gange skal jeg række fingeren op og sige noget pr. modul/time. Skal starte på gymnasiet, så jeg vil gerne give et godt første indhåndstryk. Tak på forhånd... -
fælleskab=flere muligheder?? (haster)
Forumindlægskal diskutere to udsagn det ene er at 1)velfærdssamfundet via fællesskab og sociale rettigheder udstyrer enkeltindividet med reelle muligheder for at agere frit og udfolde sine evner og det andet er: 2)- at velfærdssamfundet via fællesskab og sociale rettigheder udstyrer enkeltindividet med re... -
Synopsis problemer!
ForumindlægHey, jeg går i 9. og vi har fået en opgave for hvor vi skal skrive en Synopsis om en bestemt Isme (Social realismen fx)og om en Forfatter/tekst til den tid. Men hvad er det præsist en synopsis er til for? Skal man skrive svarene ned som "Otto Ottosen var i 1940 kendt for bla bla bla"...
