Søgning på: musik eksamen. Resultater: 17381 til 17400 af 36205
-
Opløselighed
ForumindlægJeg har et probem med flg opgave. Jeg får at vide at LaF3 har opløselighedsproduktet=3,2*10^-19 M4. Derudfra skal jeg beregne koncentrationen af La3+ i en mættet opløsning. Hvordan gør jeg dette? (der tages ikke hensyn til F's basiske egenskaber. -
At rette sin egen stil?
ForumindlægJeg afleverede min Engelsk stil her igår og fik den tilbage idag, og jeg havde læst den igennem et par gange og rettet lidt. Men havde åbenbart overset en latterlig fejl: "I don’t now if it’s because that they did it, maybe it’s because..." lig mærke til jeg har glemt 'k' et i k... -
Qureshi snød til lægeeksamen
Forumindlæghttp://nyheder.dk.msn.com/nyheder.aspx?cp-documentid=7524136 -
tysk termins torsdag!
Forumindlæghej, jeg skal til terminsprøve imorgen, er der en der kan komme med gode råd? som f.eks. hvada der bedst at vælge af stiloplæg, og den måde man skriver på -
AT og SRP
ForumindlægAf ren nysgerrighed: Er der nogen, der skriver om samme emne i AT, som de gjorde i SRP? Eller har I i nogen grad genbrugt dele af jeres SRP til AT-synopsen? -
Trigonometri
ForumindlægHvordan skriver man (cos(v))^2+(sin(v))^2=1 op som bevis?? -
Halvt år i USA
ForumindlægHey Her i starten af næste år har jeg tænkt på måske at tage et halvt år til fx USA og arbejde samtidigt med at jeg lærte noget engelsk. Problemet er at jeg ikke rigtigt har noget konkret og på den måde ikke lige vil vide hvordan dette skulle foregå. For jeg har siddet og kigget på nettet efter ... -
1,08
ForumindlægHej alle. Er lidt i tvivl om 1,08 reglen gælder for mig. Jeg blev student fra Stx i 2008 og vil gerne søge ind på universitet her til sommer. Jeg er altså igang med mit 2. sabbatår og de steder hvor jeg har læst om gange-reglen står der at den kun gælder hvis man starter indenfor 2 år. Det vil al... -
Modellering og regression
ForumindlægI et oplæg om vækstmodeller skal jeg (udover at behandle det væsentligste omkring forskellige vækstmodellers egenskaber) behandle regression og redegøre for, hvorledes man kan afgøre, hvilken af flere modeller, der bedst beskriver et givet datasæt samt bestemme konstanter der indgår i modellen.... -
Beviser for differentieret funktioner og regneregler
ForumindlægHej alle Skal man kunne alle beviserne for de differentieret funktioner og regneregler på B? -
Ret linie
ForumindlægHej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det? -
Eksamensprojekt..
ForumindlægHej! Jeg tænkte på, om man selv kan vælge fag i forbindelse med eksamensprojekt eller der er nogle særlige krav til fagkombination? Jeg kunne fx godt tænke mig at lave opgaven i biologi (C) + samfundsfag (C) - er det overhovedet muligt? Eller skal det være to naturvidenskabelige eller humanistis... -
Speedskiing (acceleration)
ForumindlægJeg har fået en opgave om speedskiing og er kørt lidt fast, så håber der er nogen der kan hjælpe. a) Bestem skiløberens acceleration ved løbets start. Det eneste jeg har er en graf, ingen forskrift eller tabel. Hvordan regner jeg den ud? b) Jeg skal udregne de forskellige kræfter, tyngdekraften,... -
Computer brudt sammen hjælp
ForumindlægHej folkens min computer brød ned i forige uge og jeg mistede alle mine noter fra 7. 8. og første halvdel a 9. er der nogle der vil dele jeres noter :D -
Rettelse - en sætning
ForumindlægHej "Das Petras Freundinnen müssen arbeiten hat zu Folge.." Er denne sætning korrekt? Eller skal de infinitte verber til sidst i sætningen? -
Spørgsmål ang. talepapir
Forumindlæg1) Må man lave lidt om på punkterne på ens talepapir? F.eks. er det okay jeg først perspektivere til andre studierapporter, før jeg perspektivere til det almene? 2) Jeg har rigtig svært ved at forstå hvad man mener med "fremgangsmåde - empiri/materialer, teori og metoder".. Altså, side... -
Uenige censorer
ForumindlægHvad gør censorerne hvis de er meget uenige i en bedømmelse af fx en skr. danskeksamen? Fx hvis den ene vil give stilen 02, mens den anden vil give den 10? -
SRO ... hvad skal man efter den er skrevet
ForumindlægHvad skal man efter man har skrevet den færdig.. troede man skulle op til en prøve med den.. men åbenbart ik.. hva så? -
optagelsesprøve STX/ØRESTAD.
Forumindlæghejsa- jeg fik af vide af jeg skulle tage optagelsesprøven .. Er optagelsesprøven svær eller let ? og er alle optagelsesprøver det samme på alle gymnasier ? er virkelig ved af blive dum over af tænke om jeg klare denne prøve eller ej.. -
rettehjælp
Forumindlæghej jeg skal rette sætningerne, som er godkendt af stavekontrolen.. he was a where that the task was difficult - he was aware that the task was difficult the soliders aren't treaded as mature people - the soliders aren't treathed as mature people another thing wich would make the ...
