Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17401 til 17420 af 27879
-
C- og B-niveau på samme tid
ForumindlægKan det anbefales at tage C- og B-niveau i fysik på samme tid. Min studievejleder mente ikke det vil være noget problem, men vil lige høre nogle med erfaringer. Kender jo ikke selv til faget og ved ikke hvor svært det er etc. Venligst -
gode fif TAK
ForumindlægHej alle Skæbnen ville at dansk skulle være min sidste eksame på STX. Da jeg jo er ved vejs ende, er motivationen ikke speciel hø,j i henhold til hvordan jeg får læst mit pensum på den bedst mulig måde....Sååå nogle der har nogen gode fif, til hvordan det kan gøres....? -
Selvstuderende
ForumindlægHej, Jeg tænkte om der var nogle herinde der var selvstuderende, da jeg gerne vil vide noget mere om det. -
Trekant
ForumindlægI en trekant ABC er AB = X BC = x/3 AC 3x/4 Bestem <A (Kan ikke tegne tegnet på computeren, håber i forstår hvilket tegn det er) -
C: Forberedelse til niveau B
ForumindlægJeg så lige et andet indlæg som stiller spørgsmål omkring det at gå fra B til A niveau og tænkte at jeg måtte gøre det samme med C til B. Lidt info: Jeg skal til at starte på GSK efter sommer for at udfylde et adgangskrav men problemet er så at det er 10 år siden jeg gik ud af gymnasiet og m... -
Statskundskab eller Politik og Administration?
ForumindlægHej! Jeg står i den situation, at jeg skal søge ind på en videregående uddannelse her til juli. Jeg har i det forgangne år prøvet mig ad med jura, men efter 1. semester fandt jeg ud af, at det ikke lige var mig. Det var simpelthen for ensporet og uinteressant. Jeg er nu nået frem til, at jeg ge... -
Har brug for jeres hjælp :( Er det ikke derfor jeg har en bruger i studieportalen.dk
Forumindlæg- Kom og hjælp med min fysikrapport. -
Alkohol
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved om det er blevet bevist at det er unge der tager særligt meget skade af alkohol? Hvis i evt. havde nogle link kunne det være perfekt! -
Robotter
ForumindlægSkal lave en problemformulering om robotter hvor; "Hvilke konsekvenser vil det få vis robotterne erstatter..." eller "hvordan vil robotter være at finde i huset om f.eks. 30 år?" "Er man allerede begyndt at have robotter i hjemmet?" "Hvordan vil de påvirke vore... -
Substitutions - og lige store koefficienters metode
ForumindlægGodaften! Jeg skal op til mundtlig matematik i morgen, og jeg kan simpelthen ikke huske, hvad substitutions og lige store koefficienters metode går ud på i sammenhængen med lineære funktioner. Det jeg læser i bogen omkring det, siger mig ikke så meget. Er der en der kan forklare det MEGET pædago... -
Naturgeografi
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp til, at forstå denne tabel http://faostat3.fao.org/faostat-gateway/go/to/download/FB/FB/E udfra dette spørgsmål som lyder således: E: Når man ser på Danmark i FAOSTAT opdager man at vi lever som svin og slet ikke bidrager positivt til verdens fødevar... -
Hjælp AT eksamen 2011 Terrorisme
ForumindlægHej. Jeg har valgt Terrorisme i fagene historie og samfundsfag. Terroristerne ville ikke være noget uden moderne teknologi, da de jo er afhængige af at blive set, og de bliver de ved at lave spektakulære terrorangreb, der bliver bragt via medierne og på den måde skaber frygt. Jeg vil på en elle... -
Karaktergivning
ForumindlægHej! Jeg står i slutningen af 3.g og de afsluttende årskarakterer bliver givet mandag aften. På mit naturgeografi B-hold har vi siden sidste standpunktskarakter blev givet kun lavet en enkelt skriftlig aflevering. Denne aflevering blev til et 12-tal for mit vedkommende. Jeg fik imidlertid et 10-... -
Næsten intet nyt til den mundtlige eksamen - er jeg på røven?
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i AT på mandag, og jeg er begyndt at bekymre mig en smule. Da jeg for et par måneder siden afleverede min synopsis, var den meget grundig og ærlig talt virkelig god. Den fyldte dog 5-6 sider, hvilket giver mig problemer nu. Det er jo meningen at man skal bygge videre på ens ... -
Anbefal nogle gode danske/engelske bøger
Forumindlægheeeeej ! Er der nogle der kan anbefale nogle gode fritidsbøger? Genre betyder ikke så meget. I må også gerne anbefale nogle engelske der vil være god at læse for en der ikke er særlig god til engelsk. -
Redegørelse? Forvirring - DHO
ForumindlægHvad indeholder en redegørelse? Er det, det samme som en problemstlling eller en intro eller er det noget ekstra man skal skrive? -
Bygningsingeniør lektier
ForumindlægHej SP Jeg skal snart til at læse videre og overvejer stærkt bygningsingeniør. Er der nogen der vil fortælle mig ærligt, hvor mange timers lektier jeg skal forvente om dagen, og hvor svær matematikken er? Jeg fik 7 skr og 4 mdt i gymnasiet, i mat A, så vil gerne vide hvor meget sværere det er. Vh -
Udfordringer ved at ændre den amerikanske våbenlov - hvad kan man tage fat i?
ForumindlægI min SRP (Engelsk og Samfundsfag) skal jeg lave en undersøgelse af politiske og kulturelle udfordringer, der kunne være ved at ændre den amerikanske våbenlov. Er der nogen, der har en idé om, hvordan man griber sådan en problemstilling an? :) -
Demens
ForumindlægHej. Hvordan kan man anvende kemi forhold til behandling af demens? -
Bestem løsning til differentialligning (hjælp)
ForumindlægBestem til differentialligningen dy/dx+5y=30 den løsning hvis graf går gennem punktet P(1,4) Hvad skal jeg gøre her?
