Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17421 til 17440 af 156873
-
vil det betragtes som snyd?
ForumindlægHej! Jeg skal snart op i skriftlig samfundsfag, og der er noget der har undret mig meget generelt om de skriftlige prøver. Må man gerne anvende tidligere opgaver, hvis man tilfældigvis kommer op i noget, som man skrevet om før? Vil det betragtes som snyd, hvis man bare kopier noget ind fra en... -
Stanfunktionert
ForumindlægHavde brug for hjælp til at løse denne opgave 6 som jeg har sværet ved opgave 6 file:///C:/Users/Nabila/Downloads/2stx121%20B%20(3).pdf Plesse en eller anden hjælp mig med disse svær opgaver , som jeg har rigtige meget svært med at løse selv :((( igen opgave 6 file:///C:/Users/Nabila/Dow... -
Mat A HTX idag
ForumindlægAndre end mig, som var oppe i mat A på HTX? Hvad synes i om prøven og hvordan gik det? Personligt synes jeg det var en super nem prøve, hvor jeg ikke havde nogen problemer. Jeg har dog allerede fundet en lille taste fejl og var lidt i tvivl om spg. 3B, men det andet skulle være rigtigt - har k... -
Mundtlig SOP Eksamination
ForumindlægNogen der har været oppe og forsvare deres SOP, der kan komme med tips & tricks? Jeg skal forsvare min i næste uge, er men er en smule blank på processen, og hvad det er jeg skal lægge vægt i på min 10-minutters fremlæggelse om mit projekt. Takker på forhånd. -
Sro i biologi og idræt
ForumindlægHej, er der nogen som kan forklare mig mere enkelt disse punkter. Emne 1: Problemformulering Hvordan kan man forbedre sin fysiologiske kapacitet til et alpint skiløb? Problemstillinger 1. Redegør for energiomsætningen under højintenst arbejde 2. Lav en arbejdskravsanalyse af alpint skilø... -
Enhed
ForumindlægEr svarmulighed C korrekt? 1 g is svarer til cirka en volumen af 1 liter gas ved normal tryk. I en frysetørringsproces reduceres tryk fra atmosfærisk tryk (cirka 1000 mbar) til 1 mbar. Vil volumen af gassen forandre sig? A. 1 g is svarer altid til ca. 1 liter gas. Tryk har ingenting med dette... -
Argh mat-eksamen i morgen:)
ForumindlægJeg skulle høre om i kender nogle steder på nettet på der bliver forklaret om reducering fra a-z, gerne lidt mere pædagosk forklaret:). For det er ALTID det jeg fucker op i! -
Fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt. -
Mat fælles fag, mat tilvalg B
ForumindlægHej jeg er ny herinde..Jeg er virkelig på den.. groft sagt.. Jeg skal til en del omeksaminer, specielt i mat skr er jeg meget nervøs for.. jeg ved at den næste skr. mat fællesfag kommer til at hedde 2006-8-2.. men ikke indholdet er kendt endnu.. seriøs hvad skal jeg gøre.? Har også 2 års eksamine... -
vernachlässigen
ForumindlægHvad betyder følgende: "Ich finde, man sollte Kinder ruhig etwas vernachlässigen" Jeg ville sige; "Jeg synes godt, at man kan forsømme sine børn en smule" ??? -
HURTIG HJÆLP
ForumindlægYO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem? -
elementært spørgsmål
ForumindlægJeg er helt på spanden hvad angår kemi. Er sikker på at dumpe, det vil bare ikke hænge ved!! Men har lige et helt elementært spørgsmål. Når ækvivalenspunktet er nået og opløsningen derved skifter farve er det så fordi der er lige mange ioner af hvert stof eller er de opløst eller hvordan og hvor... -
AB0
ForumindlægHvad betyder det når et spørgsmål lyder: Hvad er den genetiske baggrund for AB0-blodtypesystemet og Rhesus-blodtypesystemet? -
Eksamen
ForumindlægHvad er forskellen på den gamle og den nye ordning mht matematikeksamen? -
essay, en hurtig en(:
Forumindlæghej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være? -
JOB FOR EN DAG MED BETALING - LEKTIEHJÆLP.
ForumindlægHej, Jeg er lærerstuderende og skal den 21. maj op i skriftlig matematik og har i den forbindelse brug for hjælp til forberedelsesmaterialet. Det jeg gerne vil have hjælp til er: 1. Læser forberedelsesmaterialet igennem og gennemgår det hele. Alt hvad jeg ikke forstår skal forklares. 2. Hvilke... -
Uligheden cosx
Forumindlæg"Løs uligheden cosx større eller ligmed 1,1403 x E [-pi;pi] " Er der nogen der kan hjælpe? -
Dobbeltulighed
ForumindlægHvis man har et resultat på x større end eller = -2 og mindre end eller = -1 Bliver løsningsmængden så ikke [-2;-1] -
Mekanik: Rotation
ForumindlægHej! Først og fremmest ville jeg høre, om der er nogen der har et forslag til supplerende stof til Fysik 2 på KU? Jeg har nemlig nogle problemer med at få helt fat i, hvad det egentlig er, Jens Martin Knudsen og P.G. Hjorth mener i Elements of Newtonian Mecanics. Jeg kunne godt tænkte mig en bo... -
To Kill A Mockingbird
ForumindlægHej.Jeg sidder midt i SSO, og kan ikke komme nogen vegne med opgaven. Er der nogen der har forslag til fortolkning, kender nogen gode sider hvor man kan finde analyser eller ligger inde med en opgave om bogen?På forhånd tak.
