Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17421 til 17440 af 170365
-
Matrix determinanter
ForumindlægHej, er der nogen som kender nogle formler, el. hjemmesider som indeholder disse, som udledder en 4x4 matrix-determinant eller en større m x n matrix?som f.eks:det(A)=a(11)det(A(11))-a(12)det(A(12))+ a(13)det(A(13))...a(n)det(A(n)) -
engelsk til dansk lidt oversættelse
ForumindlægJeg har svært ved at forstå denne del af min tekst - har kun forstået overordnet at eksperterne mener at man skal give de fattige gode muligheder med god jobs osv.... Håber nogle kan hælpe.. A strong economic base in poor communities is one of the only factors that can bringe change. "What y... -
Kulturmøde -afsluttende arbejde (mikro- og makroniveau)
ForumindlægNogen som kan definere mikro- og makroniveau så jeg forstår det? Det skal er IKKE økonomi, men kulturmøder -
Inflation
ForumindlægHvorfor er inflation på ca. 2% fra år til år godt for et lands økonomi? -
Hvordan er eksamen teksterne i religion C set i forhold til Friedrich Nietzsche tekst; Jenseits von Gut und Bóse
ForumindlægHvordan er eksamen teksterne i religion C set i forhold til Nietzsches Hinsides godt og ondt?. Jeg synes teksten er lidt svær at læse, og forstå samtidig. Jeg har rimelig svært ved at lave en rimelig analyse på 24 minutter. Gode råd og overblik relatede materiale tages gerne imod med ky... -
En som vil tjekke og give en karakter til min problem regning eksamen 2016? Den som giver den rigtige får 25 over mobilepay
ForumindlægHej I sidste uge var jeg til eksamen i problem regning, og ved at jeg klarede mig dårligt, så nu er jeg helt vildt nervøst for et 02, en som vil tjekke, en gjve et bud på en karakter? https://drive.google.com/file/d/0B807IbUpMFLmbWwzd0NZWmZnazA/view?usp=etmbed_facebook Den som hjælper får 25 ... -
Det økonomiske kredsløb og økonomsik politik
ForumindlægJeg skal virkelig bruge noget hjælp, jeg forstår ikke hvad det økonomiske kredsløb gør ud på, og hvordan jeg skal forklare det til min eksamen hvis jeg trækker det? Er der også nogle det kan hjælpe mig med bedre at forstå den økonomiske poltik, noget som gør det nemmere for mig at huske det? -
Omkostningsbegreber
ForumindlægEr der nogen der ved noget om omkostningsbegreber og de grafiske sammenhænge mellem tingene??Jeg skal fortælle ud fra en nogle sider der hedder "Matematik Økonomi Optimering".Oplysninger om den kan ses her: http://www.forlaget-abacus.dk/prod/matoek.htmEr der nogen der har haft den opgav... -
Idealismen
ForumindlægEr der nogle der kort kan forklare hvad idealismen er/betyder? -
Rummet
ForumindlægHvornår ved man at man er ude i rummet? -
EU og Klimapoltik
ForumindlægHej! Jeg vil lige hører om der er nogen, som kan hjælpe med at sætte teorier på overstående emne? Jeg har lidt svært ved at finde nogen .. -
DIO , inspiration :)
ForumindlægJa så er det tid til DIO ;) jeg har været så (U)heldig at trække samtidshistorie og international økonomi som de 2 fag der skal kobles sammen. Jeg har virkelig svært ved begge fag og kunne derfor godt bruge noget inspiration. Jeg har tænkt lidt på at skrive om den økonomiske krise lige nu (som in... -
Eng. oversættelse :D
ForumindlægHej, er der nogle der lige vil tjekke om jeg har oversat rigtigt ? :D Den engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som for nylig er blevet offentliggjort. En organisation, som hedder International Youth Welfare, og London University har lavet rapporten samme... -
Vækst og procent
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe med denne opgave? og prisen for 2014 skal også findes -
SU i pausen mellem militæret og videregående uddannelse
ForumindlægJeg har netop afsluttet 3. år på HHX i Nykøbing Falster og planen er, at jeg herefter vil læse Erhversøkonomi-Psykologi (ha.psyk) på Copenhagen Business School. Men først skal jeg ind og aftjene min værnepligt og her opstår to problemer: 1. Jeg er nødsaget til at opsige mit nuværende kollegievære... -
Historie årsprøve
ForumindlægJeg skal til årsprøve i historie på mandag, men er ikke rigtig med på hvordan sådan en foregår. Er der nogen som har været oppe til enten årsprøve eller eksamen så vil fortælle lidt om det ? Altså hvad skal jeg ligge vægt på når jeg læser, og hvordan kan spørgsmålet lyde, og alt det der.Håber nog... -
Emner i 3. g? Hjemmeside?
ForumindlægEr der ikke sådan en hjemmeside, hvor man kan se hvilke emner man som regel skal igennem i 3. g (STX)? For mit vedkommende i følgende fag: Dansk (A), Engelsk (B), Fysik (A), Historie (A), Matematik (A), Religion (C) og Samfundsfag (B). Jeg vil blive meget glad hvis I kunne linke til den hjemmes... -
Potens til brøk
ForumindlægHvordan omsætter jeg 8^-6 og 14^-99 til brøk? Anvender jeg reglen a-n = 1/an eller? Kan ikke helt få det til at give mening fordi når jeg indtaster det på en lommeregner fx. 8-6 = 1/8^6 ?? Hjææælp takk -
Dumpet SOP mundtlig
ForumindlægHej, jeg har dumpet SOP mundtligt i dag, og ville bare spørge hvis det vil ændre på noget for min HTX uddannelse. -
Fra SDU til AU eller KU
ForumindlægHej Jeg blev optaget på økonomi uddannelsen på SDU. Jeg vil gerne overflytte til AU eller KU. Jeg har læst mig frem til at man under sin bachelor kan (tidligst efter 1 år) overflytte, såvidt man har haft samme fag. Problemet her er at, de bruger nogle ret forskellige navngivningssystem (EKS, Bus...
