Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17441 til 17460 af 25465
-
studietur!
Forumindlæghej folkens!Jeg skal på studietur til Italien(napoli) i morgen og ville lige høre om der er nogen der har været der og har nogen gode råd? Råd om alt mulig...fra priserne på varer til ens egen sikkerhed!tak:) -
ABSTRACT.. helppp
ForumindlægHeej Allesammen Håber der er en som kan hjælpe mig med at skrive en Abstract.. Er igang med min 3. g's opgave og kan simpelthen ikke komme igang med min Abstract.. Jeg skriver i faget eng - his Læst bogen drageløberen og analyserede den .. -
0.ordens kinetik
ForumindlægHejsa Jeg sad lige og læste lidt om alkohol dehydrogenase som omsætter etanol i blodet efter 0.ordens kinetik. Men jeg kan ikke rigtigt finde en graf eller forskrift for hvorledes en 0.ordens ligning og/eller graf ville se ud. Findes der mon nogle links? Mvh Jansik -
cyklisk tidsforløb
ForumindlægHej!Jeg sidder med en tekst, hvor der er et cyklisk tidsforløb. Der er en fortælling,og denne gentages kort til sidst. Det lader altså til at hovedpersonen oplever sit liv igen og igen (eller bare en bestemt del af det - hans død). Er der nogen der kan sige mig, hvad formålet kan være med at lade... -
Formål for luftmodstand
ForumindlægHej,Nu er turen kommet til mig - jeg skal skrive rapport om det berømte kageformsforsøg...Jer kigget i de rapporter, som ligger her på siden, men de hjælper mig ikke (eller også forstår jeg det bare ikke)Jeg har fået til opgave selv at finde ud af hvad formlen for luftmostand er.Jeg ved at jeg sk... -
Orbitaler
ForumindlægHej søde mennesker Jeg skal skrive en opgave om orbitaler, har læst om det men kan slet ikke forstå det helt lost. Nogle der kan hjælpe? -
Iod-opløsning
ForumindlægDenne opløsning kan benyttes til påvisning af stivelse i en ukendt opløsning. Hvis nogen kender kemien bag denne reaktion, ville jeg være taknemmelig for et hurtigt svar. Leder efter en forklaring på hvorfor en opløsning indeholdende stivelse, skifter til en blå-sort farve når man tilsætter en io... -
OT: Konkurrence ;)
ForumindlægHvem kan lave det højeste tårn af bøgerne til brug i dette semester? Jeg starter med dette beskedne bidrag:http://tinypic.com/3vj0zNogen højere? ;) -
Fysikrapport
ForumindlægHeej Er ved mit sidste spørgesmål i min fysikrapport Gør rede for hvordan røgen fra et kraftværk kan renses. I redegørelsen skal de relevante reaktioner angives, og et SNOX-anlæng beskrives. Jeg aner ikke hvordan reaktionerne vil være?! Noget med kalk ? På forhånd tak :) -
Alkohol
ForumindlægHej! Jeg er lidt forvirret over et biologi spørgsmål. Spørgsmålet lyder: hvilke stoffer i en gærcelle, er ansvarlig for dannelsen af alkohol? Jeg tænker alkoholgæring og dens enzymer. Men er det skudt fuldstændigt ved siden af? -
Lektiehjælp
ForumindlægVille bare høre om der er nogle, der har erfaring med, hvad man får i timen som lektiehjælp? Har ikke lyst til bare at slynge et eller andet beløb ud:) Tak, tak! -
Dan Turéll - jeg skulle have været taxachauffør
ForumindlægHej, jeg sidder lige nu, og er ved at vælge eksamensoplæg. Jeg har trukket "Lyrik efter 1900", og har derfor udvalgt mig 3 forskellige digte. Jeg har dog lidt svært ved at finde det digt, som jeg synes vil være det rigtige at vælge, både indholdsmæssigt, men også et, som jeg har muligh... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej allesammen..Vil blive meget glad for lidt konstruktiv kritik til denne oversættelse. Så at den kan blive så korrekt som overhovedet muligt, det er meningen at den skal have et "business" præg.Tak for hjælpen ;)Mvh MandieP-watch stiller p-skiven automatisk så du kan huske vigtigere t... -
psykolograpport - oversættelse?
ForumindlægHvordan ville i oversætte følgende sætning?:"Det er resultatet af en psykolograpport, der blev offentliggjort for nylig."It is the result of a psychologist’s report that was published recently.Er mest i tvivl om oversættelsen af ordet "psykolograpport". Nogen forslag? -
ups..sorry
Forumindlægså lige at man skulle skrive en sigende overskrift..så gik jeg i panik og trykkede enter ;-)nå..men til mit spørgsmål:Li'som til de andre fag, er der så ikke nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan skrive om i en dansk 3.g opg...har nogle løse "krav":-jeg er af hankøn så kær... -
størrrer opgave
Forumindlægjeg er hf´er og overvejer at skrive min 2 års opgave i biologi.Tror i at sukkersyge ville været et godt emne?? -
En FOD????
ForumindlægHvad er en fod, sådan i centimeter??? Har íkke kunne finde noget på nettet!Please helpvenlig hilsen Thomas larsen -
bøjning af ..
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle mig hvordan man bøjer: black, melancholy, cheery? -
IB elever hjælp mig!!!
ForumindlægHej.jeg går i 10. klasse og skal til at skrive OSO-opgave, jeg vil skrive om IB kurset, er der nogle nuværende eller tidligere elever som jeg må interwieve?????Hvis du skulle kunne hjælpe mig, så kan jeg kontaktes pr. mail [email protected]! -
's eller s'
ForumindlægHej alle sammen Jeg har fået stillet opgaven at jeg skal lave sætninger med 's og s'...Div. genetiver som dannes ved apostrof + s. Der er givet 2 sætninger: 1.the girl's bicycle 2.the girls' last hope Der står at forskellen er at apostrofen sættes efter s(s') hvis ordet allere...
