Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17561 til 17580 af 25465
-
Lunø Ovne A/S
ForumindlægHey alle.er i gang med en aflevering i eø, men kan ikke helt finde ud af det.. Hvis der er nogle der kan hjælpe, ville det være perfekt..Håber at høre fra dig/jer. -
mindre rettelse..
Forumindlægnogen der lige vil kigge på denne tekst for evt fejl. -
Hjælp Til Rettelse :)
ForumindlægHejsa allesammenEr der nogen der gider at rette denne lille tekst?Jeg har det ikke på dansk, da det bare er noget jeg har fundet på, o som så skal afleveres.Most people have some times in their life, thought about suicide in critical lifesituations. It can be chances that decide, if you are gonn... -
Definition af særlige vilkår?
ForumindlægJeg har søgt lidt rundt og fundet forskellige forklaringer på hvad begrebet "særlige vilkår" til eksamen dækker over, så er lidt i tvivl. Har det erstattet fuld pensum fuldstændigt, så den eneste "straf" er at man skal op i alle fag, men stadig i samme pensum som andre - eller... -
Abstact
ForumindlægEr det snyd hvis man har benyttet Google oversæt til sin abstract vil det blive plagiert? -
skriftlig tysk
ForumindlægHej, eftersom jeg ikke er lige så god i skriflig tysk som i mundligt, kunne jeg godt tænke mig at blive bedre skrifligt. Så er der ikke lige en som kunne skrive nogle danske sætninger som jeg så skulle overføre til tysk. (det er 10 klasse nivaue) -
The Red Line (analyse og fortolkning)
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at forstå The Red Line. Hvad er det forfatteren vil frem til? -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Tysk skriftlig!
ForumindlægHey :)Jeg skal op i tysk skriftlig på onsdag, og sidder og kigger lidt grammatik igennem.Er der nogen som kender nogle goder internetsider, hvor jeg kan få lidt hjælp eller noget :)Jeg har selv fundet denne:http://hjem.get2net.dk/finnjo/ -
hvordan bliver jeg bedre i skolen
Forumindlæghej er der nogle af jer der ved hvordan jeg bliver bedre til skolen har dårlig karakter i alle fag plizzz hjælp -
En Eksamenstil !
ForumindlægHey..Jeg vil meget gerne have en vurdering af min stil af en med forudsætningerne for det.Det er B-niveau dvs. kun et essay og oversættelse.For jeg er lidt bekymret..så hvis der er en der gider at bruge 5-10 min. på det, er det perfekt -
Sangen om citrat-cyclus
ForumindlægHvad gør man når man er en dygtig kemiker og keder sig en dag?.... Man skriver en sang om citrat - cyklus!!!=/ Hm.... ja...det er ihvertfald en gammel elev fra min gym. der har gjort det.... så here goes:Citrat – Cyclus:Mel: Der er et yndigt landOxalo – acetat,Citrat, isocitrat,Succinyl – Coenzym... -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægUNDERVISNINGSMINISTERIET SKRIVER I DAG 24. maj ”HjælpemidlerSom udgangspunkt er alle hjælpemidler (bortset fra kommunikation medomverdenen) tilladt ved prøverne - såvel i forberedelsestiden som undereksaminationen. En begrænsning i denne generelle tilladelse skal fremgå af fagbilaget eller af lær... -
2sek
ForumindlægEn eneste oversættelse:1) Elementens placereing ser man når laver det gyldne snit.Og det ses tydeligt, når man først kigger på læreren, derefter pigerne, og til sidst Billy, da han står på den anden side.1) You can see the postition in the element when you make "the golden cut."And it s... -
Skrivebord
ForumindlægEr de nogen der nogen de rkende hjemmesider hvor man kan logge på andre skriveborder? -
Opjustering af gennemsnit
ForumindlægHej,jeg afslutter min HF i år, og har taget et ekstra højniveaufag udover dansk, jeg har taget engelsk.Er der nogen der ved om det kan passe at man kan gange sit gennemsnit op med 1.03 hvis man har to højniveaufag på sit HF-bevis?På forhånd tak for svar,Dennis Lund -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
HF C nivea i morgen
ForumindlægFreud er psykoanalyse Piaget er kognitiv Hvad er Erikson? Har tjekket over det hele. Tak på forhånd. -
Kraftbegrebet
ForumindlægHejsa :DVille bare spørge hvordan du/I ville redegøre for kraftbegrebet ? -
Hjælp til AT eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har skrive i min AT opgaver om pigrimsrejsen til Mekka, i religion og historie. Men jeg vil ikke om jeg har brugt fagene på lige vægt. Er der nogen af jer der vil være søde og læse min synopsisen og mit tale papir igennem om er der overhovedet lige vægt mellem de to fage. Jeg skal...
