Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 17561 til 17580 af 24088
-
Regression
ForumindlægHejsa. Jeg skal lave regression i GeoGebra, hvor jeg bl.a. skal diskutere om denne model er holdbare. Min lærer siger, at det er den ikke, og jeg skal argumenter for, hvorfor den latså ikke er holdbar. Jeg har taget udgangspunkt i de 3 ting, man skal, når man vudere --> forklaringsgraden, resi... -
Malerianalyse
ForumindlægHej SP - er der muligvis en der ligger inde med en færdig malerianalyse af Pété Champétré (Dirck Hals) Hilsen en depserat pige! -
Hvad er forskellen mellem det fortællende jeg og det fortalte jeg?
ForumindlægHvad er forskellen mellem det fortællende jeg og det fortalte jeg? -
SRP emnevalg mat/fys
ForumindlægHey :) Jeg har valgt matematik og fysik til SRP og jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om endnu, jeg tænkte at matematik og fysik er 2 fag der spiller skidegodt sammen og at man derfor ikke skal have så meget henblik på hvordan man sætter de tog fags metode sammen, da det er meget den... -
SSO - komplekse tal
ForumindlægHej, jeg skal til at skriv 3.g opgave i matematik - komplekse tal- men har lidt svært ved at se hvordan det er muligt at højne standarden i en sådan opgave. er der nogle med et par gode forslag? så ville jeg blive glad! Tak -
Kyssen
ForumindlægHar fået som hjemmeopgave at jeg skal holde et oplæg om en svensk historie som hedder "Kyssen" og er skrevet af Hjalmar Söderberg. Har fået pløjet mig igennem det svenske men syntes ligesom jeg mangler nogle guldkorn eller pointer. Har tænkt på at historiens morale er at hvorfor skulle ... -
GOF Chi-i-anden test
ForumindlægHej jeg har vedlagt opgaven, da den er lidt svær at forklare. Jeg ved der skal bruges GOF og at nulhupotesen er aldersfordelingen blandt de tilfældigt udvalgte danskere og alle 20 - 70-årige danskere er den samme. Man hvad gør jeg med de observerete værdier, skal jeg lave dem om til %, så de pa... -
American Psycho...Darkseer, please look here!
ForumindlægHej alle,Jeg skal snart til at skrive 3. rsopgave om Bret Easton Ellis' American Psycho, og hårder i den anledning at kunne finde noget hjælp herinde. Ved at søge i forummet kan jeg se at andre også har forsøgt at søge hjælp men kun med lidet resultat. Darkseer, du har i et tideligere indlæg ... -
Fed idé - Den større skriftlige opgave
ForumindlægHejNu skal nogle af os (3.g'erne) jo snart igang med at skrive, og i den forbindelse er jeg interesseret i at høre om, der er nogen, der har gode ideer til selve udformningen af opgaven? Her tænker jeg på alternativt "papir" eller graffiske elementer såsom et vandmærke på hver side.... -
for the brains
ForumindlægHej derude!Jeg har læst Naja Marie Aidts Ondt i Sulet men forstår ikke en skid af den. Jeg har prøvet at få downloadet opgaven om novellen herinde, men der går noget galt under selve processen. Så derfor tyer jeg til sidte mulighed, nemlig at spørge nogle af jer kloge hoveder herinde om der er no... -
Engelsk: 1.g rettelse af lidt tekst..
ForumindlægHey, ville blive meget glad hvis der er en der har tid til at kigge lidt engelsk igennem.. På forhånd tak! :)The short story ”Rebecca” takes place in England and deals with racism, hate and fear but also about hope and trust. It tells the sad story of the injustice done against the “coloured” - i... -
2 tekster..
Forumindlæghej.. er der nogen derude der har læst følgende tekster:1. Pia Tafdrup: Nature morte2. Natmaskinen af Michael StrungeJeg skal have læst 5 tekster til på tors.. men jeg kan virkelig ikk finde ud af disse to.. er der nogen der evt. kan hjælpe mig lidt på vej ? På forhånd mange tak :) -
Anmeldelse af Shamran....
ForumindlægJeg skal anmelde Shamran af Bjarne Reuter, men gider ikke læse den. Er der nogen, der ligger inde med nogle oplysninger om bogen? Skal bruge følgende oplysninger:- Referat på ca. 100 ord.- Er handlingen kronologisk?- Er der flashback?- Personkarakteristik af hovedpersonen, Filip.- Hvor lang tid s... -
.HC Andersens evntyr....
Forumindlæg"de røde sko"? Er der nogen der har stiftet bekendskab med denne? Jeg kan ikke finde ud af budskabet... nogen der kan hjælpe? -
Tyske braines hvor er i dog henne?
ForumindlægEr der ikke tyske braines derude der skide god til det tyske sprog der ville hjælpe mig der ikke er god til det? :´-( 1.Som hjemmearbejde skal drengen beskrive et billede, der har gjort et stort indtryk på ham. 1. Als die Hausaufgabe sollte der Junge ein Bild beschreiben, da hatte ein Großen ein... -
KONcentration, søges hjææælp!
ForumindlægHeej allesammen, mangler seriøst hjælp til denne opgave!! opgaven lyder: En hvidvin er tilsat SO2 som konserveringsmiddel. for at bestemme SO2-koncentrationen udtages 200ml af vinen, og der tilsættes fortyndet svovlsyre. Herefter titreres der med en 0,0208M KMnO4-opløsningen Til titreringen blev... -
Litterær artikel om digtsamling
ForumindlægHvordan skrives en litterær artikel om en digtsamling. Er på rimelig bar bund. Kan nogen komme med nogle forslag til hvordan sådan en opbygges? -
dansk/samf "Pelle Eroberen"
ForumindlægHej. Jeg har tænkt på i min AT-synopsis måske at skrive om Pelle Eroberen af Martin Andersen Nexø. Jeg har allereed valgt fagene dansk (A) og samfundsfag (B). Jeg tænker at der er ret meget samfundsfag i den så det ikke vil blive så svært at inddrage samf. Tror i det kunne være et godt emne? Er d... -
Skal finde tema(et) i J.R.R Tolkiens Hobbiten
ForumindlægJeg har en opgave i dansk som lyder: Hvad er tema(et) i hobbiten? Skal avlevere opgaven inden mandag... -
Japan og USA
ForumindlægGLÆDELIG JUL! Er der nogen der evt. har nogle links eller forslag til bøger hvor der står noget om forholdet mellem Japan og USA INDEN angrebet på Pearl Harbor? Jeg har nogle tekster, men ingen af dem giver et konkret svar på hvordan det var inden. Og af den ene eller anden grund kan jeg hell...
