Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17581 til 17600 af 25375
-
For lidt i løn!
ForumindlægHej. Jeg har fået for lidt i løn og min chef gider ikke rette min løn. Det drejer sig om 1500 kroner denne gang og 2000 kroner for en anden lønseddel der også var fejl ved. Jeg har derfor sagt op, men jeg vil meget gerne have mine penge. Min chef undskyldte sig altid med at hun havde haft for... -
Finde hjemmesider
ForumindlægHej allesammen :D Vil spørge jer om I kender nogle engelsk hjemmesider der kan hjælpe mig med at blive bedre til engelsk. Det kan fx være grammatik osv. Hvis i kender nogle gode hjemmesider vil i ikke være velige og sende dem til mig??? På forhånd tak -
Nogen der kan hjælpe mig med: At løse en ulighed og faktorsring af udtryk?
ForumindlægHej alle.. Sidder simpelthen fast i disse opgaver.. løs udligheden: -x^2+5x+6 > eller = med 0 faktoriser udtrykket: x^2 +3x-10 Hmm, kan de laves på lommeregener, hvis ja hvordan? Ville bare være så taknemlig, hvis nogle ku hjælpe.. -
Nogen der vil se på min Dansk eksamen
ForumindlægNogen der er interesseret i, at læse min dansk studentereksamen fra i dag igennem og kommentere den? -
MacBook Pro eller MacBook Air?
ForumindlægHey, Jeg har lige pt en MacBook, men har nu bestemt mig for at købe mig en ny bærbar - og det skal enten være MacBook Pro eller MacBook Air, men spørgsmålet er, hvilken en af dem? Jeg synes de ser vildt fede ud begge to og kan derfor ikke afgøre det - så: Hvad synes du jeg skulle købe for en (be... -
Haster meget
ForumindlægHejsa.. jeg skal lave et referat af: Når mor kommer hjem som er skrevet af Martha christiansen!. Men problemet er at pga. sygdom så har jeg kun har haft, meget lidt tid til at skrive et. Nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak:) -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man: ?Hun glemte at skrive til mig. Mit bud: ?Sie vergass mir zu schreiben. -
Udseende
ForumindlægHvor meget tænker I på udseende, når I ser efter en kæreste, og væsentlig en faktor intelligens? -
engelsk eksamen imorgen
Forumindlæger der nogle der har en analyse model engelsk mundtlig eksamen eller er der nogle der ved og gider skrive hvorfor nogle punkter man skal gå ud fra. på forhånd tak. -
neutralisation - forvirret
ForumindlægHej... har brug for lidt hjælp (fsa-niveau) Jeg sidder med et forsøgs papir hvor man hælder noget saltsyre ned i et reagensglas og derefter hælder noget natriumhydroxid ned i indtil pH værdien er omkring de 7. Men sidder også med nogle notater fra netter hvor der står ( hvilket jo også er reglen... -
Islam
ForumindlægHar man fri vilje i islam eller er alt determineret? Det virker lidt som m, når man læser Sura 16, at man har fri vilje.. -
spørgsmål jeg har døjet med de sidste 3 timer.. billedanalyse... hjælp!!
Forumindlæghey.. har døjet med nogle spørgsmål i over 3 timer som jeg slet ikk ved hva jeg ska skrive til.. hjælp..!! et er til maleriet ´´Det rybergske familiebillede`` Billed : http://130.226.236.38/globus/optagelser%5Cglobus%5C40412628%5Cimg0743.jpg spørgsmål.: 1: Hvad betyder det du ser på bille... -
AT emne til Dansk og samf - hjælp
ForumindlægHej, er der nogen der har nogen ideer til, hvilket emne jeg kan skrive om i min AT opgave? - Jeg er helt lost og ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om.:/ Begge fag er a-niveau. Tak på forhånd! -
Dårligt til dansk .. ævævæv
Forumindlæg(stavefejlen er med vilje i overskriften xD) Ja, er ikke meget for at indrømme det, men jeg altså dårlig til faget dansk. Det er primært formuleringer, disponeringen, ordforåd, lidt gramatik og sådan. Stort set næsten alt. Men hvad kan jeg gøre? Min dansklærer siger jo bare arbejd med din disp... -
Mekanisk energi?
ForumindlægJeg har lige trukket mekanisk energi i dag til fysik eksamen i morgen. Her lyder spørgsmålet så: "Der ønskes omtale af bevægelse i tyngdefeltet" Jeg synes ikke helt jeg forstår spørgsmålet, så er der nogen, som kan forklare mig hvad der er jeg skal? :D -
hvilepuls
ForumindlægHvad indikerer en lav hvilepuls? -
Lorentz-faktoren
ForumindlægHvilke beviser af flere udgaver vil I anbefalde? -
Obamas tale
ForumindlægHey alle. :) Er der nogen der har læst Obamas tale foran Sejrssøjlen i Berlin d. 24. juli 2008? -
Michael Strunges rolle i forhold til 80'ernes lyrik?
Forumindlægjeg er lidt blank og håber at nogen vil hjælpe mig. Jeg har DSO på 2. år på HHX, Roskilde handelsskole. DSO er en dansk historisk opgave hvor vi får fri i to dage for at skrive opgaven, til gengæld lægger rigtig meget af vores årskarakter i denne opgave. Mit råb om hjælp omhandler Strunges rolle ... -
Besvarelse af STX Matematik A-niveau August 2009
ForumindlægNogen som har en besvarelse af eksamens sættet : STX Matematik A-niveau August 2009 liggende? Eller som har et link til det ? (Ikke studienet) Eller som er villige til at bruge lidt tid på at hjælpe.. der er en del jeg ikke kan finde ud af.
