Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17621 til 17640 af 321608
-
skal finde den bedste aftætnings metode
Forumindlæghey er ved at lave en opgave hvor jeg skal finde den bedste måde at afsætte svine kød på i polen fra et landbrug i polen til den højeste mulige pris men synnes ikke der står det helt store på netet nogle der kan hjælpe :) -
Narcissisme !
ForumindlægHej Alle :) Er der nogen der ved hvor man kan finde noget om kritiserering af narcissismen ? - Et indlæg el. bare noget som helst el. bare generelt hvis du ved hvilke negative sider der ved narcissisme. så vil jeg meget gerne høre mere om ! :) -
Ligehed, liberal. social. konservat.
ForumindlægHej alle sammen! Nogen der kan fortælle mig, hvordan Liberalismen, Socialismen og Konservatismen ser på emnet Lighed (hvad er lighed, og hvem skal være lige?) Jeg har ikke haft hæld med at finde nogle gode hjemmesider eller lign selv, så leder her efter personlige, men konkrete og korrekte svar. ... -
Venstre
ForumindlægHej Hvorfor stemmer folk på venstre ? hvorfor er liberalismen så interessant hvad gør det interessant siden man vil stemme på venstre?? Kan man finde en statistik over hvordan det er gået med at stemme på venstre fra en tid til nutid.. mvh rixer -
Gener
ForumindlægJeg skal lave en raport om genetik og alt om det emne. jeg gået i stå ved gener så hvis i ved noget så må i meget gerne skrive til mig om: hvad er det? hvor er det henne? og alt hvad i kan finde på -
hjææææææææælp :)
Forumindlægnogle der ved hvad der menes med : Skriv følgende tal ved hjælp af den eksponentielle notation: 0,0001 0,001236 1226000 12,6 1000000 3457 0,003456 7 hvad er en eksponentiel notation? hvad går denne opgave ud på :D ? -
Puslespil
Forumindlæg#0. Man har små kvadrater med tallene fra 1 til 8 samt et tomt felt i et større kvadrat. Man skal have tallene i rækkefølge ved at flytte til det tomme felt, men må kun flytte til eller fra midterfeltet vandret ikke lodret. 1 2 3 4 5 6 7 8 Er der nogen der kender løsningen? -
Løsning til ligning af x=7
ForumindlægJeg sidder og forsøger, at løse denne opgave, men jeg kan simpelthen ikke se hvordan den kan løses 'smart', da man jo kan se at x ikke er lig 7, da x er opløftet i potens og 1,2 opløftet i 7 giver ikke et hel tal. Men hvordan skal man kune argumenterer smart i dette? Tak på forhånd -
Logik og sandhedstabel
ForumindlægHej Hvordan kan man opstille en formel, og derved en sandhedstabel for følgende: Engang besøgte en fremmed øen, her mødte han en af øens indbyggere, Peter og Signe. Han spurgte dem: ”Er nogen af jer løgnere?”. ”Mindst en af os er løgner”, svarede Peter. -
Funktion
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe.. har en opgave der lyder sådan: en funktion f er givet ved f(x)=kvadratrod(x)+4/x bestem difinitionsmængden for beregn den værdi af x, for hvilken f har minimum bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(1,5) på forhånd tak -
Digt analyse "bag hvert eneste vindue"
Forumindlæger det pleas ikke nogen der kan hjælpe mig med at lave den digt analyse eller lave den. for jeg kan slet ikke pleas hjælp mig!! -
Redegør for det senmoderne samfund
ForumindlægHvordan kan man forklare det senmoderne samfund? -
Rettelse af Dansk stil.
ForumindlægMange lande skændes utallige mange gange, uden andre mennesker tænker på det i hverdagen. Jeg kan måske også forestille mig selv, hvor kedeligt det må være, hvis verden havde farven grå, og hvid, og alt skal være i fineste orden. Forstå mig ret, hvis vi ikke havde debatter eller andre sager, at s... -
Hvilken teori?
ForumindlægHvilken teori tænker du på, hvis emnet er voksnes definitionsmagt/"skal/tvang domæne" sat af den voksne. Som er med til at hindre barnets positive lyst til læring og dermed udvikling? (læring er ik nødvendigvis i skole samhænge.) (Vygotskys zone for nærmeste udvikling må ikke nævnes... -
redoxreaktioner hjælp
ForumindlægAmmoniumnitrat NH4NO3 anvendes som gødning. Stoffet er meget eksplosivt. Det kan eksplodere under dannelse af nitrogenoxider. NH4NO3 --> NO NH4NO3 --> NO2 a) Gør rede for, at reaktionerne er redoxreaktioner b) Afstem reaktionsskemaerne HJÆLP KAN IKKE DET HASTER TUSIND TAK -
Undersøgelse - Samfundsfag C
Forumindlægjeg skal skrive en undersøgelse i samfundsfag om, hvordan unges politiske holdninger adskiller sig fra den "ældre" del af befolkningen. Er der nogle, der kan hjælpe mig til, hvordan det kan indledes? Jeg har nemlig ikke skrevet en diskussion før. -
Sumkurve
ForumindlægJeg går i 9 klasse og er i gang med at lave en probelmregning. Jeg er nået til et spørgsmål hvori der står at jeg skal tegne en sumkurve. Hvad er en sumkurve, og er der nogen der kan forklar mig det, eller måske sende et link hvor jeg kan se hvordan man gør? -
Logaritmefunktioner
ForumindlægHej :-) Jeg håber nogen kan hjælpe mig med min vedhæftet opgave. Det handler om at vise en regneforskrift for en logaritmisk funktion. Det vil hjælpe mig utrolig meget, hvis en kan hjælpe mig!! Har vedhæftet den om Pdf fil. -
Et rundt bord har en diameter på 2,3 m
ForumindlægEt rundt bord har en diameter på 2,3 m A) hvor mange kan der sidde rund om bordet når der skal være mindst 80 cm til hver? Vær sød at forklar med detaljer så jeg kan forstå det :) -
Cirkelbevægelse med konstant hastighed
ForumindlægHej Jeg har en opgave hvor jeg skal forklare om cirkelbevægelse med konstant hastighed Dog er jeg i tvivl om en forklaring af jævn cirkelbevægelse kan bruges, da der er snakke om konstant fart? Nogle der kan hjælpe? tak
