Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 17641 til 17660 af 33808
-
"todo sobre mi madre"(alt om min mor)
ForumindlægHej Mit hovedemne er “Todo sobre mi madre” (alt om min mor ) som jeg skal analyser fra en manuskript. Så jeg ville høre om der nogle som har analyseret den. eller om der er nogle som kan hjælpe mig i gang. hilsen Mia -
I eller på Cuba ?
ForumindlægHej, Hedder det I Cuba eller på Cuba? Jeg får lidt modstridende oplysninger i de bøger jeg ha$r nemlig :-/ På forhånd tak for hjælpen? :) -
Ligevægte: Ethanol - ethanal - eddikesyre
ForumindlægVed reaktionerne ethanol + NAD+ <-> ethanal + NADH + H+ ethanal + NAD+ + H2O <-> eddikesyre + NADH + H+ Er der tale om ligevægte. Hvis pH = 9, er det så muligt at regne den samlede ligevægtskonstant ud for bruttoreaktionen? Hvor kan jeg evt. finde de ligevægtskonstanter? -
Sorte i USA
ForumindlægHjælp hjælp hjælp. Jeg græder snart. Skal skrive opgave om sorte i USA. Jeg er helt rundt på gulvet, jeg aner ikke hvor jeg skal starte og slutte. Kan lige skrive min problemformulering: Jeg undersøger i min opgave hvad baggrunden er for raceadskillelse og racismen i USA i mellem 1800-1980. ... -
SRO - dumpet?
ForumindlægHej folkens ;b sidder lige med en SRO der skal afleveres i morgen og det bedste af det hele er at jeg har fået lavet forsiden, skrevet indledningen og omkring 9 linjer som er relevante, så er ikke være optimistisk ang at nå at blive færdig da det er en 15 timers opg. Så ville lige høre hvad der s... -
Er det her et abtract ?
ForumindlægThe study examines the Balkan war in the 90ies. The Balkan war was Yugoslavias breakway. The breakaways big reason was the ekonomi of the country. After Tito died it got more worse. Before Tito died in 1980, he tried to keep the nation togehter. Yugoslavia was a multinational society until the b... -
Thomas Ziehe, Weber, Habermas - Senmodernitet
ForumindlægHej medstuderende. Jeg står i den kedelige situation, af at jeg mangler én teoretiker at skrive om i min studieretningsopgave, som omhandler senmodernitet. Jeg har allerede skrevet om Giddens og Beck, men vil gerne have implementeret endnu en samfundsteoretiker, der beskæftiger sig med senmoder... -
har brug for hjælp
Forumindlæghvordan kan planter tilpasse sig jord med eksempelvis saltholdig jord? -
Litteraturliste opstilling
ForumindlægHvordan stiller man en litteratur liste op.? Hvordan skriver man film på, som er optaget fra fjernsynet.?? -
Den kolde krig
ForumindlægHej. Jeg har nogle spg. som jeg er lidt i tvivl om, som jeg håber i kunne hjælpe med, omkring den kolde krig: Jeg har forstået det således, at efter den kolde krig, hvor der blev lavet en masse nye regler, brød stalin mange af dem, og hele sovjetunionen blev mere og mere kommunistisk, og forhol... -
HJÆLP HJÆLP ANG et forum
ForumindlægHej jeg skal få fjernet et indlæg jeg er kommet med ? kan man ikke det? please har virkelige brug for hjælp -
Nmr-spektre
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har en nmr-spektre af det stof som jeg fremstillede. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det. Hvordan tolker man nmr-spektre??? Har aldrig forstået ideen. Det kunne være rart hvis der var en som havde et eksempel på en nmr spektre som man ku' analysere og forstå. -
Ikke afleveret 2. G studieretningsprojekt?
ForumindlægHej. Jeg har fået at vide, at hvis man ikke afleverer 2.g studieretningsprojektet, så kan man ikke komme i 3. g. Men kan man så heller ikke tage 2. g om heller? -
AT-KOBINATION AF FAG: HJÆLP!!
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt fagene biologi og dansk. Vil gerne have noget om doping - men hvordan skal man få dansk ind i dette? - Kan man overhoved det? Håber i kan hjælpe - Michella :) -
De første flyvemaskiner
Forumindlæghej Ville høre om der er nogen der har en god ide, til en problem formulering til AT i fysik A og historie A. Overemnet er Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914. og under emnet jeg har valgt er brødrene wright og deres første flyvere. på forhånd tak for hjælpen:) -
Emner
ForumindlægHvilket emne og fag skrev I i til jeres studieretningsprojekt/-opgave? Hvad syntes I om at arbejde med jeres emne, og er det noget I vil anbefale? /BigEyes -
Side antal
ForumindlægJeg er ved AT-synopsis. Sker der noget, hvis man kommer op på side 6?? Eller skal det fylde mellem 3-5 sider??? -
Hjælp til Fysik/Matematik evt. Fysik/Dansk
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal ligesom mange andre i gang med et studieretningsprojekt og til det søger jeg lidt hjælp/inspiration. Jeg har valgt Fysik som hovedfag og vil til det suplere med enten Matematik eller Dansk. Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med noget omkring kroppens formåen, generelt g... -
hjælp til Sa/His opgave
ForumindlægHej,, Jeg tænkte på om nogen her inde kunne hjælpe mig med min studieretningsopgave. Jeg har tænkt mig at skrive om Irak krigen som den 3. verdens krig. samligne med de andre to verdens krige. Jeg kunne godt tænke mig hvis der var en af jer her inde som har haft samfundsfag på høj niveau i gymnas... -
Brug af SIR-modellen i praksis.
ForumindlægHej. Jeg er igang med en AT-opgave om empidemier, hvor jeg har valgt at tage udgangspunkt i SIR-modellen. Jeg har nu læst en hel masse om selve modellen, samt alt teori omkring den og mener at jeg har forstået den godt nok, jeg har bare et problem når jeg skal til at lave den i praksis over ...
