Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 17641 til 17660 af 33479
-
Valgfag?
ForumindlægHeeej :) Ved i om man kan have fransk som valgfag på gymnasiet ? -
magtformer under den kolde krig
ForumindlægHvad for nogle magt former var der under den kolde krig? -
Er der nogle der kan forklare mig bachelorgraden og kandidatgraden?
ForumindlægHej, jeg er forvirret over, hvad bachelor- og kandidatgraden går ud på. Når man tager en bachelor, hvad vil det så sige? Studerer man så et fag eller er det som kandidat at man studere et fag? Dykker man ikke længere ned i et emne som kandidat? Altså så det er et slags "speciale"? Kan... -
Forskellen på Erhvervsøkonomi med tilvalg og HA??
ForumindlægHvad er forskellen åp erhvervsøkonomi og HA. Er meget forvirret. -
Ældre lyrik
ForumindlægHej mennesker Jeg skal til eksamen imorgen i dansk, men jeg forstår stadig ikke en masse inden for mit fordybelsesområde 'ældre lyrik'. Så derfor stiller jeg disse spørgsmål. Hvad kendetegner ældre lyrik? Hvorfor skrev man om det man gjorde? Hvorfor skriver man ikke om de samme emner ... -
Til medicinstuderende i København
ForumindlægHej, hvor henne i København læser man medicin? Jeg har hørt at det er sådan noget med at de forskellige uddannelser i København er spredt ud over byen, så hvor læser man medicin i København? Mit spørgsmål: hvad er adressen? Og kaldes det for Det sundhedsvidenskabelige fakultet? Håber nogen ... -
Nøje?
ForumindlægNår man på engelsk skal sige "nøje" hedder det så: "intimate"He's looking very intimateHan kigger meget nøje- Selvf har jeg brugt en ordbog, men der dukker forskellige ord op. -
Ratte eksamen stil på B nivo ?
ForumindlægJeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter. -
Den amerikanske drøm
ForumindlægJeg skrivet mit AT-projekt i engelsk-samfundsfag, og skal arbejde med emnet "Den amerikanske drøm" ud fra romanen "Tortilla Curtain". Jeg søger nogen der arbejder med samme emne, eller som bare har kendskab til gode samfundsfaglige teorier eller nyttigt litteratur til emnet. H... -
Hjælp terminsprøve.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i ottene klasse, der er terminsprøve i den kommende uge. Jeg vil meget gerne forberede mig, men ved ikke hvordan. Jeg er fuldt ud styr på matematik delen, men ved ikke så meget om dansk og engelsk delen. Så er der nogen der kan hjælpe med at fortælle hvordan man kan forb... -
Terminsprøve 9'klasse.
ForumindlægHej, Jeg skal til termins prøve om ikke så længe, jeg ville egentlig bare høre om i ved hvad man skal helt præcist i de forskellige fag. Grunden til at jeg spørg er fordi jeg godt vil forbedre mig allerede nu, så det ikke bliver det rene vanvid. Fag: Dansk: skriftlig fremstilling, retstavni... -
England?
ForumindlægHej folkens. Jeg skal skrive noget om england eller bare noget med engelsk og gøre, men har ikke så meget tid tilbage, hvis i har en opgave, som i kan sende mig til min indbakke ville det være super. Jeg aflevere ikke det samme opgave jeg skal bare se hvordan jeg kan gå i gang , håber i kan hjæ... -
Metode
ForumindlægHej alle. Jeg har fagene historie og engelsk, er der nogen der kan hjælpe mig med dette: Hvad kan det ene fag bidrage med, som det andet fag ikke kan bidrage med? Hvad er specifikt ved det ene fag som ikke er ved det andet.. Jeg har lidt svært ved dette. Så jeg håber der er en venlig sjæl... -
Optagelse
ForumindlægHej Jeg skal til optagelseprøven til STX imorgen. Jeg ved at, jeg skal op i dansk, tysk, matematik mundtligt, og samt engelsk skriftligt. Jeg ved ikke, om hvordan er optagelse.? Skal man første tage prøven før man blive spørge om hvorfor man vælger STX? Jeg er vilde nervøs for klare mig vilde dår... -
Angående eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal op i 2.g her om kort tid, men jeg sad lige og tænkte over engelsk eksamen i 3.g. Ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men kan man godt komme op i noget som man har haft i 1.g? Altså f.eks. hvis man skal perspektivere til noget, så kan det muligvis være til en tekst/film (whatever) ... -
Gandhi
ForumindlægJeg er igang med at skrive om Gandhi i engelsk, men det er meget svært at vælge hvilke emner jeg vil komme nærmer ind på pga. jeg har kun 5-6 minutter til at fremlægge. Jeg vil selfølgelig gerne fortælle om de vigtigste ting indenfor hans liv.. På forhånd mange tak -
Kongurens
ForumindlægHej! Jeg har tidligere afleveret en stil hvor jeg har fået afvide at jeg der er kongurens i min tekst. Jeg har prøvet at google lidt omkring det, men kan ikke helt forstå hvad det er der menes med det. Jeg har prøvet at skrive en engelsk tekst, som jeg normalt ville gøre det, og vil derfor høre... -
Grammatik
ForumindlægJeg sidder og terper engelsk grammatik, da jeg skal til skriftlig engelsk eksamen i morgen, og er stødt ind i følgende sætninger. Opgaven går ud på at jeg skal finde én fejl og rette den, og derefter forklare fejlen med faglig terminologi: Sætning 1: "Why did they sent him to a boarding ... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har lige læst min engelsk stil igennem fra engelsk skriftlig eksamen, og jeg synes virkelig det er noget lort det, som jeg har skrevet! Jeg har ikke fået rettet den ordentligt igennem, da der er trykfejl, og der er ord, som mangler, hvilket gør mig bekymret for, om jeg overhovedet får over ... -
Statistik Tutor søges i KBH
ForumindlægHej Jeg har en statistik eksamen jeg SKAL bestå til sommer 2014 i forbindelse med en optagelse på HA almen på CBS. Jeg søger derfor privat tutor i weekenderne med opstart i Februar. Det er et kæmpe plus hvis du kan statistik termerne på engelsk, da eksamen er på engelsk. Det drejer sig mere spe...
