Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 17661 til 17680 af 325233
-
HJÆÆLP KARAKTER
Forumindlæghej jeg ville lige spørg.. Er det muligt at få -3 i karakter i skriftligt kemi? og hvor ringe skal man være for at få -3?= fåår ma ikke 00 bare ved at være der? -
når heptan opløses i iod bliver det lilla? Hvorfor!?
ForumindlægEr der nogle som kan forklare mig dette...? Jeg ved at heptan er farveløs, og at iod og gul/orange fra start? Men at når de så reagerer bliver det lilla.. Jeg mangler bare den kemiske forklaring -
dumme komentarer
ForumindlægDet er nok slet ikke her jeg skal skrive, men jeg vil bede at en del af fedesomans indlæg bliver slettet. Der er da ingen grund til at skrive at spørgerne er dumme. -
Struktureret eksamen
ForumindlægJeg har liget været til eksamen i mundtlig kemi, hvor jeg fik at vide, at min eksamen var meget ustruktureret. Hvordan formår i at holde jeres eksamen struktureret? -
HJÆLP! KAN MAN BLIVE OPDAGET?
Forumindlæger der stor chance for at blive opdaget hvis man hugger en stil herinde?? -
alene + grupper
ForumindlægKan du lide at arbejde alene eller i grupper? (angående skole) -
Hvorfor tager vi selfies?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at skrive en klumme i dansk omkring hvorfor vi tager selfies nu til dags. Jeg har brug for hjælp til at skrive om det, så derfor synes jeg at det vil være en god ide at hører forskellige meninger omkring hvorfor vi tager selfies. Jeg vil også gerne vide hvad i ... -
Problemregning på computer. Hvordan?
ForumindlægHej! Jeg kunne godt tænke mig, at lave mine problemregninger på computer fremover, da jeg er meget langsom til at skrive ind (og så får et 7-tal for det). Problemet er, at jeg ingen ide har om hvilke programmer man bruger. Bruger man Word eller Excel? Og hvordan laver man kvadratrodstegn osv.? -
rapportskrivning om økonomi
ForumindlægJeg skal skrive et rapportafsnit om økonomien, der er forbundet med regeringens mål om at 50% af DK's el-forbrug skal dækkes af vindmøller, og der derfor skal investeres i flere nye vindmøller. Mit problem er, at jeg ikke har nogen erfaring med overhovedet at skrive om økonomi - derfor ville... -
Projektopgave - hjælp!
ForumindlægHej! Her om en uge har vi projektuge og vores overemne er "Overgange." Jeg og min gruppe har tænkt på at skrive om "skønhedsidealer," men spørgsmålet er: er det et godt emne at bruge? Hvad kunne være produkt... -
Differentiabel - hurtigt spørgsmål!
ForumindlægOkay :) Kan man slutte at g(x)= x+sin(x) er differentiabel idet g'(x) = 1 + cos(x) ?? :) Altså man kan finde en differenskvotient for funktionen g(x). -
al hjælp ønskes!
ForumindlægHej :) skal op til biologi C mundtlig eksamen den 23. juni, og jeg ville gerne vide om der var nogen som har noter eller dispositioner eller hvad som helst! jeg stinker til bio, og jeg ville helst undgå at trække det... så hvis i har nogen, så vær venlig og sende dem til mig :) -
Bibelen (NT) matthæusevangeliet kap. 3
ForumindlægHej jeg ville have hjælp til at forstå nedenstående tekstdel fra bibelen (Matthæusevangeliet, kap.3). Kan i hjælpe med at omformulere det til mig, så jeg kan forstå det bedre? Jeg vil især have hjælp fra vers 8 af. v7 Men da han så, at mange af farisæerne og saddukæerne kom for at blive døbt... -
Nådsensbrød
ForumindlægHvad er hovedproblemet i den historie? er det bare at den der fattiggård er så fordærdelig? -
Hjælp til en ansøgning til et gym! :)
ForumindlægHej derude, jeg vil spørge om der er nogen, som kunne se på min ansøgning til et gym. Det kunne f.eks. være at jeg har lavet nogle grammatiske fejl, eller om der er noget der kan forbedres. Tak på forhånd, her er teksten: Hej, mit navn er XX og jeg er 16 år gammel. Jeg søger herved om uddanne... -
opg. i erhversret..
ForumindlægJeg håber virkelig I kan hjælpe mig med følgende opgave, da den som alle andre erhversret opgaver er ret forvirrende: Leif Luft, der af oprindelse var dansker, havde igennem mange år drevet en papegøje eksport virksomhed fra Argentina, hvor han også boede. Han solgte levende, sjældne, meget smu... -
Modstridsbevis
ForumindlægHey SP! Jeg er i gang med at forberede mig til min afsluttende eksamen! Jeg har her inddraget et modstridsbevis. Kommensurable og inkommensurable størrelser. Jeg er dog i tvivl om, at jeg har skrevet min: Sætning, påstand, modstrid, antagelse og præmis rigtigt. Sætning: I et kvadrat er di... -
Ang. mundtlige eksamener
ForumindlægHej!Først vil jeg lige spørge, kan det virkelig være rigtigt at ens musiklærer SKAL have hørt mit solo nummer, der skal bruges til eksamen? Altså, have hørt det før selve eksaminationsdagen...? Og er det ikke udelukkende MIT valg hvad dette solo nummer skal være?Og så noget lidt mere generelt... ... -
Må jeg se din SRP?
ForumindlægJeg er ved at være færdig med min opgave, men er lidt i tvivl om hvordan layoutet skal se ud. Så er der en, som har en opgave som jeg må se? Emnet er lige meget, hvis bare alle opstillingsregler er overholdt :) -
Bedre til engelsk mundtlig.
ForumindlægHej. Jeg går lige nu i 10 klasse og regner med at skulle på HHX næste år. I den anledning har jeg ikke fået de bedre ½ års karakterer i engelsk. (02) Nogle der har nogle tips til at blive bedre til at TALE engelsk? for det er det jeg har svært ved. Jeg har ca. 7 uger til at fo...
