Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17661 til 17680 af 60468
-
Studieretningsskifte - hhx
ForumindlægHeej Studieportalen Jeg er lige begyndt på hhx og er kommet på linjen innovation m. Tysk. Men jeg vil gerne ind på linjen som hedder mikro- og makroøkonomi, da jeg finder økonomi samt matematik yderst interesant. Nu skal jeg så tage fat i studievejlederen angående skifte, og da jeg er overbevist ... -
tysk eksamen, kan nogle rette min synopsis :)?
Forumindlæghejsa, jeg skal til tysk mundtlig eksamen i morgen og ville høre om nogle kan rette min synopsis med de fleste tydelige gramatiske fejl, det ville være rigtig lækkert....:-)! “Der Weg zurück” Thema: Krieg Ich habe den Geschichte “Der Weg zurück” bekommen. Und es ist ... -
Hvordan skal jeg/vi lige gribe dansk eksamen an når der er behov for en middelkarakter
ForumindlægJeg skriver egentlig på vegne af en fra min klasse. Hun er oppe i fuldt pensum, og mangler 2 eksaminer endnu - problemet er at hun har givet op fordi de sidste to eksaminer er gået dårligt. Hun har behov for en karakter på 8-9 i mundtlig dansk, alt efter hvordan det går hende i den anden.Jeg har ... -
Hvornår får 3.G'erne karakterer for skriftlig eksamen?
ForumindlægNogen der kan svare på det? Er det til dimission eller bliver de lagt ud på lectio.dk eller får man et brev? -
Studentereksamener
ForumindlægHej - jeg har et spørgsmål omkring de skriftlige studentereksamener der bliver afholdt hvert år. De fleste har tidligere oplevet at få prøver i løbet af året hvor læreren siger "Det er Engelsk A eksamen fra 2010, det her kan i forvente at komme op i." Kunne det tænkes at der har ... -
nogen der gider at rette min engelsk stil? plz?
ForumindlægMobile maniaToday over the half people from 11-18 year, has a mobile phone and the sale has increased during the last 5 year. The mobiles become very popular, almost every child has one and there has not been done anything about the mania. It’s has become a big part in our life.There has been foc... -
Emner i 3. g? Hjemmeside?
ForumindlægEr der ikke sådan en hjemmeside, hvor man kan se hvilke emner man som regel skal igennem i 3. g (STX)? For mit vedkommende i følgende fag: Dansk (A), Engelsk (B), Fysik (A), Historie (A), Matematik (A), Religion (C) og Samfundsfag (B). Jeg vil blive meget glad hvis I kunne linke til den hjemmes... -
Tæller årskarakter med på eksamenbevis ?
ForumindlægLad sige at jeg får 02 til årskarakter til matematik og får 10 til eksammen i matematik ? vil årskarakter tæller med på eksamenbevis ? -
GSK-hold matematik b-a
ForumindlægHejsa Jeg har lige afsluttet en HHX med matematik på b-niveau. Nu skal jeg til at supplere matematik a på gsk, og det hold jeg kigger på er på er et gsk hold på et almindelig STX gymnasium. Jeg er bare blevet lidt nervøs for det, da pensum på HHX er anderledes fra pensum på STX. Vi har b.la. ikk... -
Hej. Please. Er der nogen som gider rette min engelsk tale for sprogfejl osv. TAK!!!:)
Forumindlæg<span lang="EN-GB" style="font-size: 16.0pt;mso-bidi-font-size:12.0pt;line-height:150%;mso-ansi-language:EN-GB">Fitness or not?</o:p> <span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language: EN-GB">In the past 10 years, there have been a large number... -
er disse sætninger oversat rigtigt?? svar hurtigst muligt tak!!!! (engelsk)
Forumindlæg1. selvfølgelig besøger mine børn mig engang imellem - Of cause my children visit me ones in a time 2. sent om aftenen ringede telefonen - late at the night the phone rings 3. efter frokost går jeg en tur i Central Park - after lunch i went for a walk in Central Park 4. f... -
Et fodboldmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højt. Målene er en omsætning fra engelske mål, hvor målets højde er angivet til 8 engelske fod og målets bred...
ForumindlægEt fodboldmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højt. Målene er en omsætning fra engelske mål, hvor målets højde er angivet til 8 engelske fod og målets bredde e 2.1 Vis ved beregning, at en engelsk fod er 0,31 m. 2.2 Find længden af en yard. For at få flere scoringer i kampene, har nogen foreslå... -
Ideer til hvilke metoder jeg kan bruge til eksamen
ForumindlægHej Jeg har lige lavet min fagprøve og skal til eksamen her på onsdag, men er lidt lost med at finde ud af hvad jeg kan bruge af metoder og teorier dertil ... I min fagprøve skrev jeg om optimering af kundeservice og brugte Maslows behovspyramide, Herzbergs motivationsterorier og PDCA-hjulet. ... -
Hjælp til samfundsfag (G) Niveu eksamen mundtlig opgave.
ForumindlægHej, jeg vil gerne spørger om en sidste ting, jeg endelig fået lavet mit samfundsfag eksamen til mundtlig imorgen. Men jeg har spørgsmåler vedr. disse: Hvad er finansloven, og hvilken betydning har de for de danske borger? Her har jeg skrevet: Finansloven bestemmer, hvad staten skal bruge sine ... -
Noter på outline?
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med min eksamen i engelsk, men kom en smule i tvivl om man egentligt må skrive noter på sin outline ligesom på din synopsis i dansk?? Tak på forhånd:)) -
1,08
ForumindlægHej alle. Er lidt i tvivl om 1,08 reglen gælder for mig. Jeg blev student fra Stx i 2008 og vil gerne søge ind på universitet her til sommer. Jeg er altså igang med mit 2. sabbatår og de steder hvor jeg har læst om gange-reglen står der at den kun gælder hvis man starter indenfor 2 år. Det vil al... -
Proteiner!nogen der kan se om jeg har oversat det rigtigt og hjælpe mig med det der er tilbage.! på forhånd tak!!! (Engelsk til Dansk oversættelse)
ForumindlægEr der ikke nogen der kan se om jeg har oversat det rigtigt og hjælpe mig med det der er tilbage.! på forhånd tak!!! (Engelsk til Dansk oversættelse)jeg er ikke så godt til engelsk men skal bruge det så derfor vil det være meget godt hvis der var nogen som kunne hjælpe! på forhånd tak! Enzymat... -
Vægtning af f.eks. retorisk analyse ift. metode til eksamen
ForumindlægHey, Jeg skal til AT-eksamen i næste uge og kom sådan til at tænke over om vægtningen af metode set ift. f.eks. en retorisk analyse er det samme. For mit vedkommende har jeg lavet en overfladisk retorisk analyse af en tale (jeg har fået det ud af teksten jeg har brug for). Er der nogen der ved... -
EKSAMEN IMORGEN Selvmord - Råbe Under Vand HJÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk i morgen. Jeg har trukket danske musikvideoer, og jeg har i den anledning valgt Selvmord - Råbe Under Vand, jeg er ved at gøre det sidste klar, men jeg ved ikke hvad de sort beklædte kvinder skal symbolisere? Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvis ... -
Hjælp til 24 timers eksamen på tirsdag - tjen penge
ForumindlægHey. Jeg skal til 24 timers eksamen på tirsdag/onsdag. (trækker tirsdag), og har ikke rigtig nogle som kan hjælpe mig hvis det går helt galt :D Så derfor: Hvis der er nogle kloge hoveder som er gode til fysik, og har mulighed for at hjælpe mig på tirsdag over msn så må i meget gerne skrive. Jeg s...
