Engelsk

er disse sætninger oversat rigtigt?? svar hurtigst muligt tak!!!! (engelsk)

05. november 2019 af ukjyhtgrew (Slettet) - Niveau: B-niveau

1. selvfølgelig besøger mine børn mig engang imellem  - Of cause my children visit me ones in a time  

  2. sent om aftenen ringede telefonen  -      late at the night the phone rings    

3. efter frokost går jeg en tur i Central Park  -    after lunch i went for a walk in Central Park  

 4. for en uge siden vandt min bror 15.000 kr. i tiping (on the pools)   - from a week ago my brother won 15.000 kr. on the pools  

  5. om morgenen har jeg altid for travlt til at spise noget  - in the morning im always to busily to eat something     6. til sidst indrømmede sekretæren, at han havde lavet en fejl.   - Finally the secretary admitted, that he had made a mistake

   7. ”jeg har aldrig været god til matematik” sagde faderen  -   ”i have never been good to math” said the father  

 8. den mand havde Lisa bestemt set før  -  lisa had definitely seen that man before  

 9. hvis jeg bestemmer mig til at købe huset, skal jeg lade dem det vide  -   if i decide to buy the house, i would let them know it    

10. kan du huske, hvad der skete på min fødselsdag sidste år?  -    Do you remember, what happened on my birthday last year  

  11. da Randolph vågnede dagen efter, havde han en frygtelig hovedpine (a splitting headache  -   when randolph woke up the next day, he had a splitting headache    

12. Her i landet (in this country) har vi altid haft økonomiske problemer  -   In this country, we have always had financial problems    

13. da festen var forbi, gik alle hjem  -   when the party was over, everyone went home  

  14. huskede du at lægge brevet i postkassen?  - Did you remember to put the letter in the mailbox (letterbox)  

 15. da far havde brækket benet, måtte mor klare madlavningen (to do the cooking)   - when dad had broken his leg, mom had to do the cooking.   


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. november 2019 af shar0266

1. det hedder ones a while

5. det hedder busy ikke busily

7. never been good at math

12. Here in the country we have always had financial problems


Brugbart svar (0)

Svar #2
06. november 2019 af Stygotius

1  My chidlren visit me once in a while.

2  Late in the evening the telephone rang

3  After lunch I went for a walk i Central Park

4  A week ago my brother won 15,000 kroner on  the pools

5  In the rnorning I am always too busy/have always too much to do to eat anything 

6  ---

7  "I have never been very good at maths", said the father

8  ---

9  If decide to buy the house, will let them know (it)    

10  Do you remember(,) what happened on my birthday last year ?

11  ---

12  In this country(,) we have always had financial problems 

13  ---  

14  Did  you remember to post the letter ?

15   - as/because Dad had broken his leg, Mum had to do the cooking.   


Skriv et svar til: er disse sætninger oversat rigtigt?? svar hurtigst muligt tak!!!! (engelsk)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.