Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17681 til 17700 af 27879
-
Dansk Eksamen - Romantikken.
ForumindlægHej alle sammen! :D jeg har trukket " Romantikken " i Dansk mundligt, og jeg mangler lidt hjælp til hvilken Novelle jeg kunne have om inden for Romantikken. og også gerne en perspektivering! jeg har arbejdet med : Ørneflugt og Tepotten. Nogle ideér? - på forhånd tak! :D -
Hvorfor deltager flere unge i de demokratiske handlinger online?
ForumindlægHvorfor deltager flere unge i de demokratiske handlinger online? ved ikke hvad jeg skal svarer til det her spørgsmål -
Synopse
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig med at lave en dansk synopse om agnete og havmanden eller kan sende mig et link så jeg kan se hvordan jeg gør. På forhånd tak. -
Hvad svarer et A-fag på universitet?
ForumindlægDet her er måske et mærkeligt spørgsmål, men; hvis fx matematik A var et fag på uni, hvor lang tid vil man så have til at kunne lære pensum? -
MUSIC CENCOPSHIP?
ForumindlægHej allesammen! MUSIC SENSORSHIP! Har i en god sang,,sanger,land som er blevet udsat for censor?? (alt undtagen Eminem) skriv evt. og send links! tak på forhånd!:) -
Det Konservative Folkeparti… Hjælp tak :D
ForumindlægHvilke kendte politikere gennem tiden har De Konservative haft? Har De Konservative mulighed for at danne regering? En kort biografi om Lars Barfoed. De konservatives holdning til skat, og immigration og udlændinge? -
Dansk eksamensoplæg
ForumindlægJeg er i gang med at læse op til dansk mundtlige eksamen på hhx og skal derfor skrive oplæg til de forskellige perioder vi har været igennem. Kan det virkelig passe at man overhovedet ikke kan finde nogen oplæg på hverken studieportalen eller studienet som inspirationsmateriale? Jeg kunne virkeli... -
Hvad er Yellowstone? Hurtigt.
ForumindlægHey. Jeg har brug hjælp til at forklare hvad Yellowstone er. Desuden er der her noget i kan udfylde hvis i vil hjælpe mig. Det er til en vigtig skole opgave, så det ville være dejligt at høre jeres tanker: _____________ Hvad tror i vil ske hvis Yellowstone går i udbrud?: Hvad tror du det vil påvi... -
Enhedscirklen.
ForumindlægHej. Hvad er det man finder frem til ved hjælp af enhedscirklen? Og hvordan kan enhedscirklen kobles sammen med beregning af vilkårlige trekanter? Jeg ved, at med enhedscirklen kan vi finde sinus og cosinus for en retvinklet trekant til en vinkel. Men hvordan kan jeg bruge det til at redegør for... -
ER VED AT DØ AF SKRÆK
ForumindlægJeg kommer ingen vegne med min AT og skal op mandag :( Er der nogle der kan hjælpe mig? Jeg tror ikke jeg klarer den :( -
USA's udringspolitik efter 9.11
ForumindlægUSA's udringspolitik efter 9.11. Og krigen i Afghanistan. -
"At perspektivere"
ForumindlægHej allesammen. Jeg tænkte på om nogen havde en god måde at sige "at perspektivere"? Ordbogen siger "perspektivisch erweitern"... Dvs. Ich kann perspektivisch zu etwas erweitern .. eller hvad? Håber nogen kan hjælpe :) Hilsen Alexander -
Brydningsindeks
ForumindlægHej Kan nogle hjælpe mig med at forklare om hvad “brydningsindeks”, “frekvens”, “reflektion”, og brydning (refraktion)? Er brydningsindekset og refraktion ikke det samme? -
HURTIG HJÆLP TIL MATEMATIK GEOMETRI
ForumindlægJeg er i tvivl om alle opgaverne, hvis en af jer bare kan foklare det tydeligt så ville det være en stor hjælp. Tak på forhånd ( opgaverne ligger i filen under ) -
Fysik disposition
ForumindlægHejsa... Imorgen har jeg fysik/kemi fsa prøve, og vil bare lige få en lille forklaring på hvad jeg skal skrive i min disposiotin... - Altså hva skal en fysik disp. indholde? håber i kan svare, for har ikke rigitig forstået det, efter at jeg har været ind og kigge på forskellige på nettet. På forh... -
Risikosamfundet
ForumindlægEFTERLYSER: al viden inden for risikosamfundet, Ulrich Beck, Anthony Giddens, Jürgen Habermas, sociologi, kapitalisme, velfærdssamfundet/staten, postmodernisme, o.a. - gerne i en sammenhæng, på forhånd tak!! :-) -
Forbedring
ForumindlægHej med jer, det er måske et lidt usædvanligt spørgsmål at stille her i den travle eksamensperiode, men håber alligevel i kan give mig et par gode råd :-) Jeg er lige blevet færdig med 2.g, og det er dermed min tur til at få huen på næste år (yeah), men der er dog en ting som går mig lidt på.. J... -
Fysik elektricitet opgaver
ForumindlægHej jeg har sat et billede ind med nogle opgaver jeg ikke forstår. Håber der en venlig sjæl der vil være sød at forklare mig hvordan man får dem løst. Heyyy -
Tilbyder lektiehjælp i Odense
ForumindlægHej! :) Er der nogen i Odense området der er interesseret i at få privat hjælp? Du kan både være STX-studerende eller folkeskole-elev.Jeg er en pige på 20 år som har studiestart på medicinstudiet i februar, så jeg har lige noget tid til at arbejde som lektiehjælper. Min studieretning i STX var ... -
PARTIER
Forumindlæghvad kan få et parti til at ændre holdning?
