Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 17701 til 17720 af 156873
-
Kvadratsætning
ForumindlægHar brug for hjælp med denne opgave:) - Omskriv følgende til kvadrat med toledet størrelse ved brug af kvadratsætninger: 4a2 + b2 +4ab -
hjælp til eksamen
ForumindlægHej Har et problem med, at komme ordenligt i gang, når jeg sidder til eksamen i skriftlig matematik. Her kommer mit spørgesmål : hvordan griber man en opgave an på nemest måde.?????????? har i nogle gode råd :-) -
Stråling
Forumindlæghåber der er nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig med flg. opgave. Beregn antallet af de hydrogenatomer, der befinder sig i tilstand A i hydrogenskyen. f=1,42*10^9 Hz T½=1,1*10^7 år P=9,9*10^-14 W A teleskop=2000m^2 afstand til sky=9,2*10^18m jeg er lidt lost... -
Differentialligning
ForumindlægHej. Opgave 5 i sættet 1-årigt forløb til A niveau December 2006 http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter06/2006-8-1V_MED.pdf Bliver følgende opgave stillet, hvordan løser man den? På et tidspunkt, hvor en population af fisk består af 900 fisk, udbryder der en sygdom i populationen... -
Har en lille opgave for i Tysk, og vil derfor gerne have alle mine stavefejl rettet da jeg ikke er så god til tysk, og jeg har brugt ordbogen og alt muligt. ...
ForumindlægGuten Tag! Mein name ist Günter Schneider Schmidt und ich bin dreiundzwanzig jahre alt und ich bin aus Hamburg, Deutschland. Ich Fliege nach Los Angeles und ich wollen wohnen dort jetzt. Der erste Tag gehen ich die fußgängerstraße darauf. Der wetter ist richtig warm hier in Los Angeles, In Deutsc... -
Bestem type af trekant.
ForumindlægNogen der kan hjælp !!.. Sidder med en opgave som jeg synes er ret svært at komme igang med. Det opgaven siger er: I en bestemt type af trekant ABC er ( AB) = 12 og <C = 25 grader. a) bestem ( AB) og arealet af trekant ABC, når ( BC) = 10 b) bestem ( BC), når arealet af t... -
Segway
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med nedstående opgave? En Segways topfart er 5,6 m/s a) Hvor lang tid er en Segway om at tilbagelægge 800 m, når den kører med topfart? En Segway kører med farten 4,2 m/s. Segwayen bremser med en konstant acceleration med størrelsen 4,7 m/s2. b) Hvor... -
Introducerende artikel
ForumindlægGodaften alle sammen :-D Jeg sidder her med en dansk stil, hvor temaet er det moderne gennembrud. Jeg har valgt opgave 2, hvor man skal " Skrive en introducerende artikel om undertrykkelse og frigørelse som tema i Det moderne gennembruds litteratur. Som en central del af din besvarelse... -
Lineær programmering
ForumindlægHey allesammen, tænkte på om der var nogle der kunne komme med ideér til hvordan jeg løser nedenstående opgave: En kemisk virksomhed skal bruge mineralerne M1, M2 og M3 til videreforarbejdning. Man skal bruge mindst 8 kg af M1, mindst 5 kg af M2 og mindst 12 kg af M3 pr. dag. mineralerne udvinde... -
Notater A niveu eksamen
ForumindlægHej er der nogen der har nogen notater til A fysik jeg kan få -
Fysioterapi/ Ergoterapi
ForumindlægHej Jeg har brug for en til at hjælpe med Ergoterapi studiet og speciel anatomi og fysiologi. Du skal være tålmodig og fleksibel i forhold til tider. Jeg vil gerne betale en fast timepris, som vi aftaler sammen. Lige nu har jeg 5 eksamens spørgsmål som handler om anatomi :) -
Ligevægtsindgreb jern
ForumindlægVed en ligevægtsreaktionen mellem Fe^3+(aq) + 4Cl^-(aq) (ligevægtspile) FeCl4^-(aq) Vil koncentrationen af FeCl4 blive større eller mindre, hvis der tilsættes saltsyre til opløsningen? Er lidt på bar bund, men tror selv at koncentrationen vil blive større da der er mere Cl for jernet at reage... -
Fodnoter i MA/FY?
ForumindlægHej SP. Jeg er igang med SRP (bliver ved med at sige SSO af en underlig grund) og skriver i matematik/fysik. Hvordan er det lige med fodnoter? Indtil videre har jeg kun tre, og jeg mangler virkelig lidt. Er det ikke kun i de humanistiske fag at fodnoterne er nødvendige? :) - Zalamander -
Historie
ForumindlægHej jeg skal skrive en historieopgave om Napoleon, slaget ved waterloo. Er der nogen som kan give mig et eller flere gode råd til hele forløbet. Her tænker jeg på skriveprocessen og den mundtlige prøve. Hvordan kan jeg skrive en bedst mulig opgave? - hvordan forbereder man sig til den mundtlige... -
Please hjælp med opgave 2-2.a kan virkelige ik komme igang og den skal afleveres i morgen ved slet ik hvordan jeg kommer frem til resultatet og hvordan jeg g...
ForumindlægKit på vedhæftet fil mvh. Camilla -
Skal man op i mundtlig historie i 3.g?
ForumindlægHej alle! Historie på A er obligatorisk på STX, og siden man ikke får en skriftlig karakter tænkte jeg på, om det allerede er bestemt at man skal op i mundtlig historie i 3.g? Mvh. SPRB -
matematik aflevering
ForumindlægVil i være søde og hjælpe med denne opgave Tak på forhånd. -
Unge og tro
ForumindlægDavs Jeg har en projektopgave om "Unge & tro". Jeg har selv valgt den emne, da vores grænse for en valgfri opgave alene var at den skulle være under "Ungdomskultur" emnet. Jeg har prøvet at lave en slags "indholdsfortegnelse" men synes sproget har brug for lidt r... -
Carl-Johan
ForumindlægJeg tænkte på om der til oplysning af en opgave ikke kunne tilføjes opgavens "type", f.eks. analyse/fortolkning, boganmeldelse, danskopgave, essay, historieopgave, rapport, stil, større skriftlig opgave m.v.Desuden synes jeg det kunne være fedt at lave en inddeling af opgaverne i forhol... -
Skr. eksamen i matematik
ForumindlægEr der nogen, der skal til skriftlig eksamen i matematik torsdag d. 12/5? For så vil jeg spørge hvordan i øver jer? Har i nogle gode råd..?
