Søgning på: mediefag c noter. Resultater: 17721 til 17740 af 73461
-
Redegørelse/diskusion.
ForumindlægHej.. går i 1 g med Sam på a og skal til at skrive min første samfundsaflevering. jeg skal lave en redegørelse og diskutere bagefter. nogle der har en "vejledning" til dette? derudover: jeg skal skrive om at danskerne ikke får ligeså mange børn som vi gjorde tidligere. nogle gode... -
sproglig mat b
Forumindlægjeg går i 3.g sproglig og skal til skriftlig eksamen i mat B om en uges tid. Jeg er imidlertid kommet i tvivl om, hvorvidt jeg må bruger mit grafprogram på computeren til eksamen. Nogen, der har kendskab til dette? -
Trigonometri
ForumindlægHvorfor har man den hyperbolske trigonometri, og hvilke egenskaber har den udover den cirkulære trigonometri? -
Rentabilitetsanalyse
ForumindlægHej, jeg har problemer med at forstå teorien omkring rentabilitetsanalyse. Jeg har læst kapitlet om og om igen, men synes ikke, bogen forklarer det godt nok. Er der nogen, der kan forklare mig, hvad nedenstående ting betyder, og hvad de skal bruges til? Afkastningsgrad Overskudsgrad På forhånd... -
IFNA funktion i excel
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med IFNA funktionen i excel -
Herodots skrivemåde - Kong Kroisos
ForumindlægHej Jeg er i tvivl om hvilken skrivestil Herodot benytter sig af (her med henblik på kong kroisos)? I en af opgaverne her inde, er der en, der har skrevet han bruger imperiske metode (Kun det der med sikkerhed er rigtigt). Men nogle gange siger han selv at det er ting han har fået at vide, hvord... -
Medea - Dør jason?
ForumindlægJeg er i tvilv om hvorvidt jason dør eller ej? Og i så fald.... Hvordan bliver han dræbt... Tak på forhånd -
Vågen
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan man kan holde sig vårgen om natten? Jeg er nemlig meget dårlig til det, men hvis jeg skal bestå biologieksamen, så er jeg nødt til at bruge natten til at læse. Skal op i det på mandag. -
FSA - Mdt. Dansk
ForumindlægHej, Jeg går i 9. klasse og skal på fredag op i mundtlig dansk. Hvad er vigtigt at bruge sin tid på inden prøven? Foreløbig har jeg læst referater af de opgivne tekster til pensum. Jeg har også skrevet temaer og genre ned, da jeg skal kunne perspektivere, og da jeg tror, det vil være mig en ford... -
prøve - mundtlig eng.
ForumindlægJeg skal op i mundtlig engelsk i morgen og jeg er lidt på herrens mark mht. hvordan jeg skal forberede mig og hvad der egentlig sker til prøven!!! Foreløbig har jeg bare læst de gennemgåede tekster, hvis jeg skal perspektivere, men har i nogle råd til hvad man ellers ku gøre? det optimale ville ... -
rette rette rette.
ForumindlægDet er lidt af en aflevering. Så jeg kommer nok til at sætte flere ind, hvor jeg ska ha rettet noget, så håber ik I bliver sure eller noget. > Most of all have had suicide thoughts before in critical situations in our life. The intension to kill oneself isn’t unconcealed and is often (ledsag... -
Reklamer
ForumindlægHej Da det ikke har været muligt for mig at låne en engelsk-dansk betydningsordbog på bib. vil jeg høre om der er nogle der kan en diffination på disse udover at de alle betyder reklame: Add - advertisement - commercial - Er der evt. andre jeg bør kende forskellen på? (Skal til årsprøve ... -
antigone
ForumindlægHei Der er mange der skriver, at antigone bedriver hybris og hendes død er sin nemisis. Men forstår ikke helt hvornår og hvorfor hun har begået nemisis.??? -
Formueret 3. år - hele pakken
ForumindlægHer er der mulighed for at få pakken til 5. og 6. semester på Jura ved Aarhus universitet. Bøgerne sælges også seperat Kaution og trejdemandspant - samt andre solidari Af Hans Helge Bech Thomson Konkursret 10. udgave Af Anders Ørgaard Kreditaftaler og Ejendomsforbehold Af Hans Helge B... -
Spørgsmål ang. eksamen!
ForumindlægSproglig studentereksamen i old, gammel reform! 1. Hvis jeg trækker Herodot, får jeg så udleveret et stykke fra en specifik historie, eller skal jeg mere forklare overordnet om Herodot og hans skrivemåde? 2. Min klasse har valgt at komme op i et ukendt billede, men får jeg det med ind i forbere... -
Erfaring med at klage?
ForumindlægHej ! Jeg vil høre om der er nogle der har erfaring med at klage over en eksamen? Jeg har været til fysikeksamen og jeg synes ikke min karakter var rimelig overhovedet. Men efter hvad jeg har forstået, er det at klage over en eksamen en lang og besværlig proces. Jeg vil prøve at snakke med skole... -
eksamen?
Forumindlægjeg skal op i dansk i morgen. er det nødvendigt at læse sit pensum igennem inden man skal op? -
Reducering af brøker
ForumindlægHej jeg skal forkorte denne brøker og er i tvivl om hvad den bliver. 2(x+3) _____ 6 Mine forslag er enten: 2(x+3) 2x+6 2x _____ = ____ = _____ 6 6 1 eller: 2(x+3) 2x + 6 ... -
Homer!
ForumindlægVed man kun at han levede i 700-tallet? altså man ved ikke mere præcist hvornår han levede? Og ved man hvornår Odysseen er nedskrevet? eller regner man bare med det også er i 700-tallet? -
Hvordan får man 10?
ForumindlægHvordan kan jeg skovle mig til et 10tal imorgen, i mundtlig matematik?
