Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17781 til 17800 af 106471
-
Hvordan kan et afvigende kønskromosomantal osv...
ForumindlægHej.Jeg sidder med en biologi opg., omhandlendene Hypofosfatæmi.Kig på det her link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-2.pdfOpgaven er på side 9!!Jeg har nu siddet og lavet 4 krydsningsskemaer og jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen. Den syge kvinde må efter min ... -
problemer
ForumindlægEn kasse uden låg skal kunne rumme 125 . Kassens bredde (målt i dm) er x, og kassens længde (målt i dm) er 2x . a) Bestem kassens højde udtrykt ved x, og bestem kassens overflade udtrykt ved x. -
Integration
ForumindlægHej derude!Sub eller partiel, kan ikke blive enig med mig selv om, hvad det skal være idet det ikke synes at gå op.f(x) = e^x * (1-e^x)^(1/2)Umiddelbart ligner det partiel, skal bruge stamf til at beregne arealMvh Per -
Hvilket stedord er det korrekte?
ForumindlægJeg har 4 sætninger hvor jeg skal finde ud af hvilket stedord der passer. 1) Esta carta es para .. té, ti eller tú? 2) Vienen detrás de.. yo me eller mi? 3) No quiero oír hablar de.. lo, le eller él? 4) He comprado el libro para.. os, vosotros eller les? I 1 vil jeg sige t&i... -
kildekritisk af fossil?
ForumindlægHej Hvordan laver man kildekritik af et arkæologisk fund? fx. hvis jeg skal sammenligne et kranie fra homo sapiens og et abekranie? -
Ordsprog på engelsk??
ForumindlægHey! =) nogle der ved hvordan man siger "man skal aldrig skue hunden på hårene" på engelsk? =) -
Ikke bestået dansk - kan jeg søge ind allievel?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg ikke har bestået mundtlig dansk på HF. Jeg har bestået skriftlig med 10, og jeg har et gennemsnit på 7,3. Jeg vil søge ind på Grafisk Højskole kan jeg komme ind uden at have bestået mundtlig dansk? Ellers overvejer jeg BEC-Design. Har desuden en masse grafisk er... -
FSA
Forumindlægheyjeg ville lige prøve at høre om der er nogen tysk-genier som fik 13 i folkeskolens afgangsprøve, hvad vedkomne havde gjort for at opnår knap så (folker.niveau) udsædvanlig karaktere...samtidig søger jeg en hjemmeside, eller hvis nogen af jer har en en tysk tekst beregnet til folkeskole(prøve).... -
Tysk.. haster. Hvis nogen har tid til at rette det, vil jeg blive super glad. På forhånd tak... drejer sig om 11 linier.
ForumindlægØstberlin gled langsomt forbi mine øjne, men jeg uden egentligt mål gik hen ad en gade. Mange mennesker gik forbi mig, men jeg lade ikke rigtig mærke til dem.Ved en kiosk stod folk i kø for at købe aviser, man kunne få, og jeg blev stående for at spørge om vej.Jeg spurgte et ungt par om vej til B... -
Matematik 2008 dec
ForumindlægHej .. er der nogle herinde som kan hjælpe mig lidt med et eksamens sæt? det drejer sig om disse spørgsmål. Opgave 13 En kasse uden låg skal kunne rumme 125. Kassens bredde (målt i dm) er x, og kassens længde (målt i dm) er 2 x . a) Bestem kassens højde udtrykt ved x, og bestem kassens overfla... -
er dette rigtigt!?
Forumindlæget tog accelererer fra 50 km/t til 100km/t. toget vejer 800 tons. hvor stort et arbejde skal lokomotivet udføre?????er der nogen der kan tjekke om dette er rigtigt: 0,5*m*v^2-0,5*m*v0^2 0,50*800*1000*100^2-0,5*800*1000*50^2= 3*10^9 -
tysk igen og igen dwdhudhatererrere
ForumindlægIndsæt det passen tidsudtryk i sætningerne neden under: a) vor fünf Jahren. b) am 24 Dezember. c) In fünf Monaten. d) Schon fünf Jahre. e) Seit dem 3. Oktober 1990. f) Im jahre 1871. g) Den ganzen Abend. h) Jeden Abend. 1.In Deutschland feiert man am 24 Dezember Weihnachten. 2.Wir sehen uns hoffe... -
Notation
ForumindlægHejsa, Jeg er lidt i tvivl om den notation jeg bruger er tilstrækelig: Jeg har en matrix A=( (0,2,0,0), (0,0,4,0), (0,0,0,1),(0,0,0,0))T som er knyttet til en lineærafbildning f: |R4 ->|R4 og skal bestemme dimensionen af billedet fon(|R4) for alle n ∈ N. Jeg har en sætning der sig... -
3.gradspolynomium
ForumindlægHej guys.Jeg sidder og læser til mundtlig matematikeksamen og har et problem. Jeg kan ikke finde toppunktet matematisk ud fra nedenstående polynomium.y = -0,2886x^3 + 41,212x^2 - 164,5x + 1463,7.PLEASE HJÆLP MIG PÅ VEJ... Mange kærlige hilsnerTherese -
Masseberegning
ForumindlægPhosphor (1,00g) reagerer med Chlor (2,00g) og for dette har jeg afstemt følgende reaktionsskema: P4 (s) + 6 Cl2 (g) --> 4 PCl3 (l) Skal herfra angive massen af det produkt der dannes, men kan simpelthen ikke få det til at passe med facit, så ville høre om der var en der havde et forslag... -
HASTER !!! SAMF- NOTAT-RV
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive et NOTAT i en samfundsfags aflevering til imorgen.. Notatet går ud på hvad de Radikale venstre mener man skal gøre med terror bekæmpelse, altså deres holdning til terrorbekæmpelse. Jeg har søgt på nettet, men kan ikke rigtig finde noget om hvad de grundlæggende mener. Er d... -
Terminsprøver - vigtigt?
ForumindlægHej allesammen! Synes I, at terminsprøverne er vigtige? -
nogen der ved....
Forumindlæg....hvor længe der går før man har klaget over en (skriftlig) karakter, til man får at vide om den er blevet ændret? -
ord på 12 bogstaver
Forumindlægaåcapbdhenamer der nogen der har et bud -
chrome lukker ned
ForumindlægMin chromer lukker pludselig ned og jeg bliver nødt til at genstarte den - det tager ikke langt tid og jeg kan sagtens gendanne mine faner. Men hvordan kan jeg løse problemet ? Skal jeg afinstallere chrome og installere det igen ?
