Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17781 til 17800 af 27879
-
Dialogdelen i matA-eksamen
ForumindlægSå vidt jeg har forstået består den mdt. matematik A-eksamen af to dele, en fremlæggelse af eleven og en dialog. Fremlæggelsen varer en smule længere end dialogen. Hvad er det helt præcist, dialogen består af? -
regneregl for: (x+y)^(a/b)
Forumindlægnår og og . x oy y er reelle tal. Hvilke regnergler gælder der egentligt? Jeg leder efter en udviddet version af bionomialformlen :) -
they're lethal unfeeling and no one can touch them. summary?
ForumindlægJeg er vel ikke så heldig, at der er en der har et referat liggende af "they're lethal unfeeling and no one can touch them" Eller måske en outline, har fået til opgave at lave begge dele og kan ikke overskue det med alle de andre lektier :( -
Parameterfremstilling/forsvindningspunkt- haster!
ForumindlægHej (: Jeg sidder med følgende opgave: d = h = 5 Der er givet en linje med parameterfremstillingen (x, y, z) = (1, 2, 3) + t(-4, 3, 2). Bestem sporet S1 og forsvindingspunktet F1. Jeg kender resultaterne: S1: y = 0 <=> t = -(2/3), S1 = (11/3, 0, 5/3) og F1: y = 0 <=> t = 5/3... -
Please Please hjælp mig
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp Jeg skal op i NF på fredag. Jeg er meget bange for at dumper. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forbrede mig. Skal jeg skrive noget ned eller skal jeg kun læser. Håber I kan hjælpe mig!!!!!!!! -
DIABETES - HJÆLP
ForumindlægHey. Jeg er midt i en 24-timers eksamen, og er ikke helt sikekr på flg. Hvordan kan man få diabetes? (udover at arve det) Hvad er forskellen mellem diabetes type 1 og 2? På forhånd tak. -
Avis
ForumindlægHej jeg skal finde ud af hvad 1 en klumme er 2 en artikel 3 en reportage 4 en kommentar Det er i forbindelse med aviser P&amp;#229; forh&amp;#229;nd tak.. -
Fortæl om atomet (pro -, neu- og elektroner)
Forumindlæghvad er atomet (pro -, neu- og elektroner)? -
tillægsord Heej nogen der kan give mig en hjemmeside med maser af tilægsord bare en hel liste?
ForumindlægHeej nogen der kan give mig en hjemmeside med maser af tilægsord bare en hel liste? håber der er n ogen der kan hjælpe -
Talepapir - Fremlæggelse - Metode (AT Årsprøve 2G)
ForumindlægHejsan alle Vi ved hvis alle, at AT's-metaniveau er wierd. Alle siger at man til den mundtlige prøve, skal snakke ekstremt meget om metode. Mit problem er imidlertid at jeg i forvejen har beskæftiget mig meget med metoden i synopsen - og da man ikke må gengive synops til den mundtlige del, e... -
romantik mangler oplysninger
Forumindlæghej er der ik nogen, der gider fortæl lidt om hvad romantik går ud på. jeg har læst men, synes ikke det jeg har skrevet er nok. det jeg har skrevet er romantik 1770-1850 det er en periode med eventyrligt, fantastisk, følelsesfuldt. romantikken er rationalismen(fornuften) romantikken lægges v... -
Mundtlig Matematik A
ForumindlægLige et lille spørgsmål til dem der har været oppe i mundtligt matematik A: Hvordan foregår eksamen? Jeg ved at der er en samtaledel til sidst men kan man i praktis godt nå det? Hvor mange spørgsmål bliver der ca. spurgt? -
Essay: Skolen i samfundet
ForumindlægHej. Jeg har fået et essay for med afsættet; skolen i samfundet. Har i en ide til hvad jeg kan skrive om? Kan overhovedet ikke komme på noget selv. -
Kierkegaards tre stadier
ForumindlægHej folkens :) Jeg sidder og læser til religions eksamen (skal op mandag) og er nået til Eksistentialismen, hvor jeg har lidt problemer med at forstå Kierkegaards tredje stadie; Det religiøse stadie. Er der mon nogen der kan hjælpe med forståelsen ? :) På forhånd tak! -
Højre-venstre-skala er yt
ForumindlægDen gamle højre-venstre-skala fungerer ikke rigtig. Jeg har derfor selv opfundet en bedre model til at beskrive, hvor partier ligger henne. http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13185 -
ludvig holberg?
Forumindlægjeg har fundet et digt, der hedder "om egen drys, samt hans kærlighed og forvandling", digtet skulle være skrevet af Ludvig Holberg, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om digtet og når jeg søger på "Ludvig Holberg" så kan jeg ikke finde teksten noge steder. :s og jeg fo... -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om historie eksamen efter den nye reform. Hvad er det helt præcist de gerne vil have, at vi skal gøre i forhold til på den gammeldags måde? -
magnetisme
ForumindlægHej... Er der nogle herinde derkan definere magnetisme? -
Var William James Sidis socialist?
ForumindlægVar William James Sidis socialist hele livet igennem? Kan ikke forstå det der med at han flirtede med libertarianismen da det jo også blot kan opfattes som at han var frihedsorienteret. -
Statsforfatningsret
ForumindlægHej Jeg er lige startet på 1. sem af jura studiet på Aarhus Uni. men er allerede løbet ind i nogle problemer. Jeg syntes simpelthen det er så svært at læse bogen "Statsforfatningsret". Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal skrive noter til og strege under og hvad der slet ikke er...
