Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17781 til 17800 af 27879
  • Dialogdelen i matA-eksamen

    Forumindlæg
    Så vidt jeg har forstået består den mdt. matematik A-eksamen af to dele, en fremlæggelse af eleven og en dialog. Fremlæggelsen varer en smule længere end dialogen. Hvad er det helt præcist, dialogen består af?
  • regneregl for: (x+y)^(a/b)

    Forumindlæg
    når og og . x oy y er reelle tal. Hvilke regnergler gælder der egentligt? Jeg leder efter en udviddet version af bionomialformlen :)
  • they're lethal unfeeling and no one can touch them. summary?

    Forumindlæg
    Jeg er vel ikke så heldig, at der er en der har et referat liggende af "they're lethal unfeeling and no one can touch them" Eller måske en outline, har fået til opgave at lave begge dele og kan ikke overskue det med alle de andre lektier :(
  • Parameterfremstilling/forsvindningspunkt- haster!

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg sidder med følgende opgave: d = h = 5 Der er givet en linje med parameterfremstillingen (x, y, z) = (1, 2, 3) + t(-4, 3, 2). Bestem sporet S1 og forsvindingspunktet F1. Jeg kender resultaterne: S1: y = 0 <=> t = -(2/3), S1 = (11/3, 0, 5/3) og F1: y = 0 <=> t = 5/3...
  • Please Please hjælp mig

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for hjælp Jeg skal op i NF på fredag. Jeg er meget bange for at dumper. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forbrede mig. Skal jeg skrive noget ned eller skal jeg kun læser. Håber I kan hjælpe mig!!!!!!!!
  • DIABETES - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hey. Jeg er midt i en 24-timers eksamen, og er ikke helt sikekr på flg. Hvordan kan man få diabetes? (udover at arve det) Hvad er forskellen mellem diabetes type 1 og 2? På forhånd tak.
  • Avis

    Forumindlæg
    Hej jeg skal finde ud af hvad 1 en klumme er 2 en artikel 3 en reportage 4 en kommentar Det er i forbindelse med aviser P&amp;amp;#229; forh&amp;amp;#229;nd tak..
  • Fortæl om atomet (pro -, neu- og elektroner)

    Forumindlæg
    hvad er atomet (pro -, neu- og elektroner)?
  • tillægsord Heej nogen der kan give mig en hjemmeside med maser af tilægsord bare en hel liste?

    Forumindlæg
    Heej nogen der kan give mig en hjemmeside med maser af tilægsord bare en hel liste? håber der er n ogen der kan hjælpe
  • Talepapir - Fremlæggelse - Metode (AT Årsprøve 2G)

    Forumindlæg
    Hejsan alle Vi ved hvis alle, at AT's-metaniveau er wierd. Alle siger at man til den mundtlige prøve, skal snakke ekstremt meget om metode. Mit problem er imidlertid at jeg i forvejen har beskæftiget mig meget med metoden i synopsen - og da man ikke må gengive synops til den mundtlige del, e...
  • romantik mangler oplysninger

    Forumindlæg
    hej er der ik nogen, der gider fortæl lidt om hvad romantik går ud på. jeg har læst men, synes ikke det jeg har skrevet er nok. det jeg har skrevet er romantik 1770-1850 det er en periode med eventyrligt, fantastisk, følelsesfuldt. romantikken er rationalismen(fornuften) romantikken lægges v...
  • Mundtlig Matematik A

    Forumindlæg
    Lige et lille spørgsmål til dem der har været oppe i mundtligt matematik A: Hvordan foregår eksamen? Jeg ved at der er en samtaledel til sidst men kan man i praktis godt nå det? Hvor mange spørgsmål bliver der ca. spurgt?
  • Essay: Skolen i samfundet

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået et essay for med afsættet; skolen i samfundet. Har i en ide til hvad jeg kan skrive om? Kan overhovedet ikke komme på noget selv.
  • Kierkegaards tre stadier

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Jeg sidder og læser til religions eksamen (skal op mandag) og er nået til Eksistentialismen, hvor jeg har lidt problemer med at forstå Kierkegaards tredje stadie; Det religiøse stadie. Er der mon nogen der kan hjælpe med forståelsen ? :) På forhånd tak!
  • Højre-venstre-skala er yt

    Forumindlæg
    Den gamle højre-venstre-skala fungerer ikke rigtig. Jeg har derfor selv opfundet en bedre model til at beskrive, hvor partier ligger henne. http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13185
  • ludvig holberg?

    Forumindlæg
    jeg har fundet et digt, der hedder "om egen drys, samt hans kærlighed og forvandling", digtet skulle være skrevet af Ludvig Holberg, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om digtet og når jeg søger på "Ludvig Holberg" så kan jeg ikke finde teksten noge steder. :s og jeg fo...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt i tvivl om historie eksamen efter den nye reform. Hvad er det helt præcist de gerne vil have, at vi skal gøre i forhold til på den gammeldags måde?
  • magnetisme

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogle herinde derkan definere magnetisme?
  • Var William James Sidis socialist?

    Forumindlæg
    Var William James Sidis socialist hele livet igennem? Kan ikke forstå det der med at han flirtede med libertarianismen da det jo også blot kan opfattes som at han var frihedsorienteret.
  • Statsforfatningsret

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lige startet på 1. sem af jura studiet på Aarhus Uni. men er allerede løbet ind i nogle problemer. Jeg syntes simpelthen det er så svært at læse bogen "Statsforfatningsret". Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal skrive noter til og strege under og hvad der slet ikke er...