Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 17781 til 17800 af 103118
-
Hjælp til emne i projekt
ForumindlægHey, jeg har siddet i flere dage og tænkt på en underemne til "En Anden Verden", og kan simpelthen ikke finde på noget som kan score det store hos sensorerne. Er der nogen der kan give et pift med hvad det kan være? mvh. -
Omsætning af elektrisk energi og effekt i en resistor
ForumindlægFørst og fremmest: Kan en resistor være andet end en metaltråd? Jeg har brug for et godt eksempel til mine noter om elektrisk energi og effekt i en resistor. Er det det samme som elektrisk energi og effekt i f.eks. en kogeplade eller gælder der nogle særlige regler? -
lidt hjælp til mat
ForumindlægHvor meget bliver den årlige rente når den månedelig rente er på 0,4% er det så bare den 12'te rod af (1+0,4), i så fald er der en der kan forklare hvorfor.Lige et andet spørgsmål hordan differentierer man flg. udtryk:f(x)=sqrt(9-3x) -
hjælp
ForumindlægHej jeg er gået lidt i står: -3(t+1) + 1(t^2-1) = 0 -3t-3 + t^2-1 = 0 -3t + t^2 = -4 af en eller anden grund kan jeg ikke komme vidre... kan i hjælpe? -
ENGELSK KOMMA?
ForumindlægHej. Jeg kan altså ikke finde ud af om kommaet er sat rigtigt i denne sætning og om that had happende eller which had happened. Håber der nogen der kan hjælpe mig. Tak på forhånd. I began to cry, and told her everything that had happened. -
impuls
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til, at lave en rapport om stød på en luftpude. jeg ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang med den. jeg skal undersøge impuls forhold ved stød, der skal undersøges newtons anden lov. osv. -
Andengradsligning
ForumindlægJeg leder efter noget materialle til andengradsligninger.lidt generelt information om dem, et dybdegående udledning af beviset for løsningsligningerne osv.skal være på dansk.Så er der nogle der kan anbefale nogle gode websites, bøger eller andet der kan bruges?-Michael -
I can help you with Spanish ;-)
ForumindlægIf you want to help me with my English! HOLA!! I am a 20 year old Spanish guy from Madrid. I am visiting my family in CPH this summer, and I think it would be great if I could find someone to make a Spanish-English exchange.... Danes are so good to English compared to Spanish, and I am visiting m... -
Am/are ??
ForumindlægHej Hvilket udsagnsord vil man bruge i denne sætning, når man gerne vil oversætte det: Mine brødre og jeg er født i Esbjerg. My brothers and I'm born in Esbjerg. Der er flere personer, men man nævner jeg til sidst? Kan I hjælpe mig? :) -
Hvorfor hedder det den universelle model?
ForumindlægHvorfra stammer navnet "den universelle model"? Jeg ved godt hvorfor man kalder den selv samme model; den skandinaviske. Men er ikke helt sikker på det andet. Har det måske noget at gøre med fordelingsprincippet modellen bygger på? på forhånd tak -
Dansk case hos politiet
ForumindlægHej alle sammen Findes der nogen herinde der har skerevet dansk case hos politiet? Jeg skal snart til eksamen, men jeg har ikke en andelse om hvordan skal sådan en case skrives, altså skal den skrives i punktform? skal den har en overskrift? hvordan starter man sådan en case? Hjælp pleas!!!!!! -
Terminsprøver
ForumindlægEr vild nervøs for de mundtlige terminsprøver. Er der nogen tips hvordan jeg kan huske alt det jeg skal sige? Er der tips til en god fremlæggelse ? Og til ellers andet? Den mundtlige engelske terminsprøve er den baseret på din Outline? -
medieteori
ForumindlægHej, I samfundsfag.. Der er en eller anden fyr der har opstillet nogle medieteorier . Mener han hedder noget med downs ?? Står nemlig og mangler noget medieteori. Især om nyhedskriterier, og mediernes evne til at være opinionsdannende ... -
hjælp det haster!
ForumindlægHeej Jeg har et opgave som handler om monotoniforhold. 1) To tal har summen 10. Bestem tallene, så summen af det ene tal og det andet tales kvadrat er mindst muligt. 2) Tilsvarende spørgsmål, når tallene har summen a. På forhånd tak. -
Make eller makes?
ForumindlægFootball, you and music are the only two things that make(s) me feel like im flying! Please help as fast as possible! -
Hvad er en rod?
ForumindlægEt sted skrives der, at det er et nulpunkt (ift andengradspolynomier) og et andet sted defineres det som et tal ganget med sig selv flere gange, hvilket jo kan være alle tal, og så skrives det også som et tal der kan sættes på x's plads -
Engelsk afgangsprøve
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet "Life, liberty and the pursuit of happiness" i engelsk. Jeg er helt lost, da det er et vildt bredt emne, er der nogen der har nogle gode underemner? På forhånd tak! -
Sætning
ForumindlægEr det her rigtigt: I do also work. I babysit two lovely girls, which requires creativity and responsibility. Then I also work in a cinema, which requires not being stressful. -
Ret engelsk tekst
ForumindlægNogle der kan rette denne tekst: In the discussion section will be discussed the political ideologies (liberalism, socialism, conservatism) and what the term means idologi. In addition there will be discussed the social similarities and differences in Denmark. Some of the Danish politicians quot... -
Hjælp til engelsk tekst
ForumindlægJeg er i gang med en engelsk tekst, hvor jeg skal skrive om Bill Gates. Jeg mener selv, jeh g er færdig, og vil egenlig bare høre, om nogen vil læse den igennem for eventuelle fejl i form af f.eks. komma, stavefejl etc.? På forhånd mange tak. Teksten kommer her; Who is Bill Gates? Bill Gates...
