Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17801 til 17820 af 158923
-
Fysik b eksamen stx (mundtlig)
ForumindlægHej Nogen, der ved hvordan fysik b eksamen foregår? -
Økonomi på KU
ForumindlægHej allesammen, Jeg overvejer at søge ind på økonomi-uddannelse på KU. Dog er jeg i tvivl om studiet indebærer for meget matematik for mig... Jeg ville derfor høre om der var nogen med kendskab til økonomi enten på KU eller på Århus Universitet der kunne hjælpe med med nogle spørgsmål. Jeg har al... -
Yoghurt
ForumindlægNogle der kan hjælpe med denne opgave? Jeg har skrevet lidt om, at det vil forhindre bakterier, men det fylder ikke så meget -
Hjemmeopgave i finansiering 2010 eller 2011 CBS
ForumindlægHej Er der nogle af jer, som har en vejlende løsning til hjemmeopgave del 2 2010 eller 2011 i finansiering på CBS. Jeg sidder med et eksamenssæt, og mangler lidt inspiration til en opgave. Det ville være en stor hjælp På forhånd tak -
Hvad skal der til for at bestå?
ForumindlægHvad skal der til for at kunne bestå matematik b-niveau skriftligt og mundtligt efter den nye reform? -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej Med Jer:) Jeg skal til at vælge emne til studieretningsopgave (en synopsis)i 3.g på STX, og jeg skal skrive i fagene MAT (A) og FYS (B), men jeg er lidt på bar bund om hvad jeg kan skrive om. Hvis der er nogen der har forslag til et muligt emne vil jeg være meget taknemlig! :) -
Mat årsprøve hjælp
ForumindlægSkal til årsprøve i matematik 2.g, og der er nogle få ting jeg skal have repeteret på. Har skrevet det op på denne måde, da hvis man bare er god til et af emnerne kan man hjælpe. Det ville nok være bedst at tage en opgave af gangen dog.Bestem løsningsmængde: Er det et interval, hvor en andengrads... -
logistisk funktion
ForumindlægHVad er logistisk vækst! skal op i mundtlig matematik A... HJÆLP!!!! -
Studieretningsprojekt
Forumindlæghej. min studieretning hedder mat a, kemi b og naturgeografi c... derudover har jeg lov til at skrive i biologi dansk og historie.. Jeg ved at jeg skal skrive i matematik, da dette er det eneste a-fag i min studieretning så der er ligesom ikke så meget andet at vælge imellem. Men hvertfald går j... -
Vektore
ForumindlægHej, jeg har fået den her opgave, men jeg forstår ikke helt hvordan at jeg skal tegne et parallelogram ind? På forhånd tak. -
Polære koordinater
ForumindlægNogle der ved, hvad polære koordinater er? -
generlt spørgersmål om uddannelse
Forumindlæghej Jeg går i tiende. Jeg er virkelig dårlig til matematik og fysik, tror heller ikke at jeg kommer til at benytte det senere hen. Nu er det store spørgersmål så at, hvilke høje uddannelser kunne man tage hvor der ikke indholder matematik eller fysik? jeg skal jo selv afgøre hvad der er best og ... -
Om tandpleje
ForumindlægHej Jeg er på 2 år i Htx, og synes efterhånden det er for svært og jeg tror jeg ikke kan klare det længere. Men jeg vil heller ikke går ud af den, jeg vil fortsætte til en videre uddannelse, hvor der ikke kræves så høj karakter. Jeg har hørt og har også søgt på nettet, at tandpleje kun behøver a... -
Engelsk eksamen - delprøve 1
ForumindlægHej, jeg skal til Engelsk A eksamen på mandag, og jeg vil rigtig gerne øve mig på delprøve 1, men jeg kan ikke finde nogen sæt nogen steder. Er der nogen der ligger inde med nogle af de tidligere eksamenssæt eller ved hvor jeg kan finde dem? :) -
FSA AFGANGSPRØVE
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan ved man hvilken fsa afgangsprøve man skal op i? -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP - Skal til eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg sidder i den situation at jeg hele året har fået af vide, at jeg ville have adgang til intenettet, nu når jeg skulle til eksamen under problemregningsdelen. Men selvom jeg havde det til terminsprøverne, så har jeg det altså alligevel ikke til den rigtige eksamen, har jeg fået af vi... -
HJÆLP TAK
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe med at rette -
Ha(MAT) og faglig supplering?
ForumindlægHej. Nu skal jeg jo snart beslutte mig om hvilken videruddannelse jeg vil vælge, og jeg har længe været sikker på at det skulle være almen på CBS, men efter at have læst på ug, cbs.dk, og snakket med venner osv, er jeg blevet mere interesseret i ha(MAT), og det skyldes ikke mindst at jeg ... -
Angående beståelse
ForumindlægHej. Jeg vill lige spørge for at se om jeg kunne for bekræftet det some jeg husker. Hvis man til Mat skriftlig eksame får 04 og en muntlig eksame med 00 vil man så stadig bestå faget? -
Ideer til årets AT emne
ForumindlægHey all! Årets AT emne er jo som sagt frigivet: Katastrofen - årsager og konsekvenser. Jeg er lidt blank på ideer! Jeg har følgende fag som jeg har mulighed for at skrive i: Matematik A - vil gerne skrive i! Engelsk A - vil gerne skrive i, men kan ikke se hvordan det sku hænge sammen...
