Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 17881 til 17900 af 142867
-
Trekant
ForumindlægHejsa. Er der nogen, som kan hjælpe mig med denne opgave? Jeg tænkte på, om man kunne bruge cosinus eller sinus, men det ser det ikke ud til. (Opgaven er i den vedhæftede fil) -
Hjælp til matematikopgaver
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til opgave 1 (b og c) og til tømning af beholder opgave 2, 4, 5 og 6. -
Matematik aflevering
ForumindlægForstår ingen opgaver i min aflevering. (den er vedhæftet som pdf) Nogle der måske kan give svar på nogle af opgaverne? :-) -
Hjælp til geometri
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave? Forstår den ikke Opgave: F = 90 grader og f = 17 -
Naturfagsopgave-svar?
ForumindlægNogen der har naturfagseksamens-opgave-svar eller allerede har været til naturfags-eksamen i år og evt. har lyst til at sende mig deres svar?Det ville virkelig være en stor stor hjælp. TakM.v.h Mikala -
Linære funktioner
ForumindlægHar brug for hjælp til 3 opgaver, er gang med en aflevering, men kan ikke komme videre da jeg ikke forstår dissw 3 opgaver. Nogle der vil hjælpe? Søger desparat efter hjælp! Skal nemlig aflevere på torsdag -
Matematik på C. niveau
ForumindlægJeg har lige fået udleveret mine eksamens spørgsmål og vil gerne ha lidt hjælp til dem. 1. Procent- og rentesregning Gør rede for begrebet fremskrivningsfaktor. Gør rede for renteformlen og for sammenhængen mellem renteformlen og eksponentialfunktionen. 2. Trigonometri Gør rede for cosinus og si... -
Læs min indledning SSO
ForumindlægIndledningDer er skrevet hundredvis, ja måske tusindvis af bøger om perspektivtegning. Matematikken bag perspektivet derimod er et mindre belyst emne. Jeg er i min opgave kommet ind på den grundlæggende matematik der er en del af perspektivet. Den første del af min opgave består hovedsageligt af... -
Hjælp til differentialligning
ForumindlægHej jeg sidder lige og forbereder mig til matematikeksamen i morgen - har svært ved forskrifter, så jeg prøvede at lave en opgave. Ville lige høre om jeg har lavet den rigtigt ? I modellen er antallet N af rødspætter i populationen en funktion af tiden t. dN/dt = -0,4 * N det oplyses, at N(2) ... -
hjælp til SRP
ForumindlægHej alle. Jeg håber i alle er godt på vej inde i det nye år, og især til dem der snart skal skrive SRP :) Da jeg skal skrive SRP i biologi og historie meget snart, har jeg virkelig brug for den ekstra hjælp til SRP, efter dårlig erfaringer fra tidligere opgaver... Er der nogen af jer herinde s... -
PLz Help! Differentialkvotient :(
Forumindlæghej alle sammen. Jeg skal snart have en prøve om nogle uger, så jeg vil gerne fra nu starte med at øve mig til min værste mareridt. Jeg har virkelig svært ved differentialkvotienter! Så plz Help Me, der er nogle opgaver som jeg ikke kan finde ud af! :( om funktionen f gælder, at f'(2) = 3, de... -
221
Forumindlægønskes hjælp til denne opgave i matematik for b-niveau..Undersøg funktioner f(x) = 3x^4 - 4x^3 - 12x^2Hurtigst muligt... -
Funktionsprogram
ForumindlægHej Jeg skal bruge funktionsprogrammet i GeoGebra til en opgave. Men hvordan gør jeg det? Jeg har aldrig før prøvet det. Håber i kan hjælpe mig -
Hjææælp!
ForumindlægHejsa, jeg sidder og skal denne opgave, men kan simpelthen ikke komme igang. Nogen der kan hjælpe mig?? -
Sukkersyge og kost
ForumindlægHeey, er der nogle der har lavet en opgave om sukkersyge og kost? trænger til lidt inspiration så jeg kan komme i gang.. på forhånd tak :) -
Skr.mat eksamen for sproglige!
ForumindlægHej!Er der nogen der har været oppe i mat(B) i dag? (overbygning til naturfag)Ville bare høre hvad folk synes om opgaverne og sværhedsgraden? -
stil??
Forumindlæger der nogen herinde der har skrevet engelsk opgaven "Age of lead", og som kan forklare mig hvad emnerne er.. for jeg forstår den slet ikke?? -
Mat - funktioner
ForumindlægNogen der er god til at med funktioner, har en aflevering og kan ikke finde ud 1 af opgaverne. Nogen der kan hjælpe?.. :) -
HF Eng. B, Happy Birthday
ForumindlægHej J valgte opgave B, Hf eksamen B-niveau. Nogle der gider læse den og vurdere karakteren? Tak ;) -
Bog-spørgsmål
ForumindlægHey:\ner der nogen herinde, der har læst eller skrevet en lille opgave om bogen" Intet nyt fra vest fronten"
