Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17881 til 17900 af 25465
-
rettelse af grammatik sætninger.
Forumindlæghej alle samen. er der nogle der er intersseret i at hjælpe lidt med at rette disse sætning igennem. + er der noglede kender en hjemme side eller 2 hvor man kan øve sig i grammatik i englsk. På forhånd tak. 1B 1) I am Danish. 2) Mary is English. 3) My father and mother are Danes. 4) Mary and P... -
Eksamen 24 timers
ForumindlægHvad kan man tage med som ekstra materiale til denne eksamen? artikler, kilder eller noget helt andet? Trækker det ned hvis man ikke har noget med udover. Altså hvis man kun har udleverede ukendte materiale, pensum og nutidsperspektivering evt.? -
ejefald spansk
ForumindlægJeg skal lave opgaver med ejefald på spansk, og er derfor lidt i tvivl. Ville i ikke give mig en enkelt eksempel fx. Hvordan kan jeg sige : "Madrids diskoteker" på spansk? -
kildekritik
Forumindlægen person har skrevet en bog men en anden person udgav bogen men udelod at tage nogle bestemte sætninger med. Er det så en primær eller sekundær kilde? -
Matematik uden naturvidenskab?
ForumindlægEr det slet ikke muligt at tage en længerevarende uddannelse inden for matematisk uden at naturvidenskabelige fag(foruden matematik) er inkluderet? Jeg har let ved og nyder at lave matematik. Men fysik, kemi, biologi osv. kan jeg tilgældt ikke fordrage. Har jeg et stort problem? Jeg har kigget l... -
eksamen haster!
ForumindlægNår jeg skal præsentere teksten skal jeg starte med: The tekst names "..." and it's written by "..." in 1910. The story is a novelle and it tells us about the relationship between the father and the son. Passer ordstilling og er der gramatiske fejl??? på forhånd tak.. -
HJÆLPPPPPPPPP
Forumindlæghvilken ord er bedst til at bruge for disposition: a plan eller a disposal??? -
Jokes!
ForumindlægHeey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation.... -
opgave c
ForumindlægIn a night school class for organ players, three students are under the age of 40, four are between 40 and 65 and two are aged 65 and over. A prize draw is held for a free ticket to a concert. The names of all nine people are put in a hat, which is shaken thoroughly, and one name is selected at r... -
Ang. bedømmelse af opgave.
ForumindlægHej Jeg har en veninde som mener at hun konsekvent bliver bedømt for lavt i hendes engelskopgaver - er der en lærer her som ville være så sød at læse en enkelt opgave igennem og bedømme den? Mvh. Nicolae -
filosofi Tekster på Nettet?
Forumindlæg"En indføring i principperne for moral og lovgivning" af Bentham og "Grundlæggelse af moralens metafysik" af Kant =>Hvor kan jeg finde disse to tekster på nettet? Kan nemlig ikke finde min filosofi bog. -
fobi'er
ForumindlægJeg vidste ikke om jeg skulle oprette indlægget under "psykologi" men nu gjorde jeg det. Kan I nævne alle de fobi'er I kender samt deres betydning? Fx araknafobi = bange for edderkopper på forhånd tak :D -
Die schwedenfähre?
ForumindlægNogle der kender denne tekst, Die schwedenfähre fra meine freie deutsche jugend af claudia rusch? ? ? Har trukket den til eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til forståelsen af nogle ting .. -
en hurtig evaluering.
ForumindlægHej.. Nu satser jeg lige på at der er nogen der fanger hvad jeg har gang i hér. Det forholder sig sådan, at jeg har været så heldig at trække "emissions,- og absorptionsspektre" til min fysikeksamen. teksten er (nogenlunde): Gør rede for centrale begreber indenfor emnet E&A-spektre.... -
Generation Z som alternativ ungdomskultur
ForumindlægJeg skal skrive AT om generation Z som alternativ ungdomskultur, men mangler noget litteratur inden for dansk og en case inden for psykologi. Jeg tænker at bruge Giddens inden for psykologi og kigge på noget med selviscenesættelse og individdyrkelse, da jeg sammenligner denne ungdomsgeneration m... -
Krimi
ForumindlægNogen, der kan anbefale en rigtig god krimi, som man kan læse over sommerferien? (Ikke for mange sider :)) -
Mundtlig Eksame
ForumindlægJeg skal op til dansk eksamen her på onsdag, hvor jeg kan trække tre hovedeområder: Litterær, medier, og sprog Er der nogen som kan forklare lidt nærmere om hvad der sker til dansk eksamen? Man trækker et spørgsmål.. Kommer spørgsmålet til at være ind for et af de tre hovedeområder?? -
optagelsesprøve.
Forumindlæghej. På min ansøgning til gymnasiet har min lærer skrevet, at der anbefales, at jeg skal til optagelsesprøve. Er der så en chance for jeg ikke skal ? -
De store tal lov
ForumindlægHvad menes der med de store tals lov? Er det bare at se på grænseværdierne og se at oo+oo = oo oo+1=oo osv. ? -
Optimale bredde og højde
ForumindlægHvad er den optimale bredde og højde for et menneske?
