Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 17961 til 17980 af 52678
-
MUNDTLIG EKSAMEN - engelsk!!!!
ForumindlægHej (: Jeg skal op i engelsk mundtlig eksamen om et par dage, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvordan det egentlig foregår inde i selve lokalet? - og om i har nogle gode ideer til hvordan man øver sig optimalt? På forhånd tak! -
Mundligt matematik eksamen A
ForumindlægHej jeg skal mundlig matematik eksamen her om et par dage, har læst en del på spørgsmålene, men noget der undrer mig er, at der ikke i alle spørgsmålene er beviser ? fx. kan jeg ikke finde noget bevis i spørgsmålet om vektorfunktioner eller i spørgsmålet omkring statistik :S Er det korrekt at... -
Unge og tro
ForumindlægDavs Jeg har en projektopgave om "Unge & tro". Jeg har selv valgt den emne, da vores grænse for en valgfri opgave alene var at den skulle være under "Ungdomskultur" emnet. Jeg har prøvet at lave en slags "indholdsfortegnelse" men synes sproget har brug for lidt r... -
buddhisme
ForumindlægHej Har et hurtigt spørgsmål angående religionen buddhisme.. kom til at tænke på at munke tigger om penge/mad fra folk de kommer hen til, men hvem er det der får en god karma ud af denne handling... dem der giver eller dem der får? håber det lige giver mening! :-) -
Medier og demokrati
ForumindlægJeg er igang med min SRP, og har emnet "medier og demokrati" Jeg ville høre om der var nogle som havde nogle forslag til hvad jeg kunne inddrage i opgaven. Min problemformulering lyder: Redegør for mediernes rolle i udviklingen af demokratiet Analyse af udvalgte politiske nyhedsindslag ... -
Abstract
ForumindlægHjææælp. Hvad skal sådan en indeholde? -
Indledning - hjælp!
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen nu her på mandag, og jeg sidder pt. og arbejder på mit talepapir. Har skrevet en indledning, men er i tvivl om den er ok. Nogen der vil bruge 2 min på at læse den igennem? (Skal lige siges at den skal skrives i stikordsform på talepapiret, denne meget lange version skal på... -
At forvalte
ForumindlægHeej (: Er der nogen der kan fortælle mig havd forvalte betyder? 1000 tak på forhånd (: -
matematik eksponentiel vækstudvikling
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig med opgaverne til mundtlig eksame: 1) Gør rede for den ekponentielle vækstudvikling 2) Gør rede for den eksponentielle udvikling -
Hvordan??
ForumindlægHey mennesker! Jeg skal til mundtlig danskeksamen her om nogle uger, mere eller mindre en månede, men det er min første mundtlige eksamen ever, og min lærer er mega lort til at hjælpe mig. Jeg aner ikke hvordan man laver en dispotion til dansk. Jeg har lavet nogle i fransk og engelsk, m... -
Mundtlig Afgangsprøve!! hjælp
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk mundtlig imorgen, og jeg vil høre om det er okay at jeg bringer alt hvad jeg skal sige med ind? Trækker det ned? Og hvad er bedst? -Tak på forhånd. -
Dansk eksamensoplæg
ForumindlægJeg er i gang med at læse op til dansk mundtlige eksamen på hhx og skal derfor skrive oplæg til de forskellige perioder vi har været igennem. Kan det virkelig passe at man overhovedet ikke kan finde nogen oplæg på hverken studieportalen eller studienet som inspirationsmateriale? Jeg kunne virkeli... -
Tips og råd til AT eksamen??
ForumindlægEr der noglde der ude kan kan komme med tips og råd ? -
Fremlæggelse til NV
ForumindlægHej, Jeg skal snart til NV-eksamen og vil gerne høre, hvad der er vigtigst at komme ind på i de første fem minutter af min fremlæggelse. Er der ellers nogle råd til, hvordan man bedst muligt kan præstere for at opnå et 12-tal? Tak, på forhånd -
Forberedelse til biologieksamen 1.g
ForumindlægHej alle i kloge hoveder :o)Jeg ville høre om der er nogle af jer der har nogle gode råd omkring biologieksamenen i 1.g?Jeg skal op på onsdag, og jeg er lige blevet færdig med at læse hele pensum igennem.Hvad kan man mere gøre for at forberede sig til eksamenen end at læse pensumet?Med venlig hil... -
SSO
ForumindlægHey..Jeg er igang med at skrive opgave i SSO, omkring børnearbejde i u-lande.Men er der nogle der kan hjælpe mig med en god indledning, er lidt blank mht. til det.Håber at høre fra jer.. -
Eksamen B
ForumindlægHejsa... Jeg har været så "heldig" at trække engelsk til min mundtlige eksamen... Så jeg ville lige spørge om, hvor lang tid man skal tale selv, før lærer og censor begynder afhøringen...? -
socialisering
ForumindlægJeg har to spørgsmål omkring socialisation. 1. hvordan kan man se at en socialisation er mangelfuld? 2.Hvorfor magter ikke alle forældre socialisering af deres børn? -
Bliver man busted for det!?
ForumindlægBliver man busted for at glo ned i sine noter bare lige 2 sek. og så snakke videre? -
Lysias9; 1. tale
ForumindlægHej, Er der nogen der kan give nogle gode råd om hvad i vil snakke om hvis i trak et stykke fra "FORSVARSTALE I SAGEN OM DRABET PÅ ERASTOSTHENES" til en old-eksamen? Hvordan vil i analysere/fortolke den? Vil i komme med eksempler på de appelformer der anvendes i talen eller hvordan vil...
