Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 18041 til 18060 af 24761
-
HJÆLP haster! International politik
ForumindlægHej, (: Jeg sidder med en samfundsfag aflevering, hvorud fra man skal vælge et aktuelt emne at tage udgangspunkt i vdr. international politik. Her bliver jeg så i tvivl om finanskrisen kunne være et emne indenfor international politik, eller vil det være mere oplagt at tage Irak-krigen/ Afghanistan? -
Salg af bøger til medicin studiet
ForumindlægHej Alle Jeg har en del bøger til medicin studiet 1 og 2 semester, har vist stadig de fleste, men nu har jeg skiftet uddannelse og så skal de væk :) Så skal du bruge nogen, så skriv endelig og så finder vi en god pris :) -
Oversættelse til dansk
Forumindlæg"I have a little idea, a bit like this... If there are people who would be interested in sponsoring a free soup kitchen, we'd start first in Paris and then spread to France's big cities." -
krimi film / historier
ForumindlægHey. Jeg kan ikke rigtig finde ud, hvad det er, der gør crime stories spændende!? Har brug for lidt hjælp. Stik ord måske? opgaven: give a review of a film or novel you have seen/read which includes crime elements, and explain why you found it interesting or exiting. Also discuss how crime t... -
heeelp.
ForumindlægHey derude. Jeg skal skrive et essay om disse 2 links; http://www.youtube.com/watch?v=goc3f77bcXk 1 http://www.youtube.com/watch?v=yG24ohpacDk 2 Hvor spørgsmålene lyder; Why do you think that Frost's recital is a ... -
5 lines
Forumindlæghej jeg skal skrive fem linge en kort "historie" hvori jeg skal bruge adverbier som higly, completely, exsremly, extraordinary, deeply, quiete, totally, perfectly, rather, utterly actuely. istedet for "Very" nogen som kan hjælp lidt igang?. :S -
Filmen "Into the wild"....
ForumindlægHej, nogen der kender filmen "into the wild" og vil fortælle mig hvad den handle om? -
Hvad vil du mene er vigtigst?
ForumindlægDenne tråd er ikke korrekt placeret i forhold til kategorien, det skyldes at jeg ikke ved helt, hvor jeg skal sætte den ind under... Jeg synes personligt at min standpunktskarakterer er dårlige, og er virkelige nervøs for at det kommer til at betyde noget for mit gennemsnit, når jeg skal ud af g... -
Printer og netværk
ForumindlægHvis man har en laser printer og gerne vi have den tilsluttet ens netværk hvad skal man så gøre? Printeren har ingen net-stik, men ejer kun en USB-port. Ydermere har min router ingen stik der hedder printer.. Hvad gør jeg?? -
mættede og umættede carbonhydrider
Forumindlæghej.. er der nogen der kan forklarer mig hvad mættede og umættede carbonhydrider er? jeg tror det er alkaner og alkener, kan det passe? på forhånd tak -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notatater hjemmefra med til selve eksaminationen? Altså også dem der er lavet på com? På forhånd tak! -
Offline - snyd?
ForumindlægHej Når man er til eksamen/årsprøve skr. må man jo ikke bruge internettet, men er det muligt at bruge en hjemmeside "offline" uden at man blive beskyldt for snyd? Jeg har fundet en hjemmeside hvor man kan beregne det gyldne snit ved at sætte billedet ind.. -
hurtig Hjælp til grammatik
Forumindlægjeg har brug for lidt hjælp til at finde ud hvad fejlene i disse sætninger hedder. Altså ikke hvad fejlene er, men hvad det er for en slags fejl. " All of them are very sweet" "When you have to go to xxxxxx school...." "4.days we can leave the school at 12.15 and one d... -
Opgave status
ForumindlægJeg ved at der er mange som ikke kan forstå hvor deres opgaver bliver af.. Af den grund har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg håber at readaktører fra de andre fag også vil give deres besyv med statusen. Der ligger pt.: 82 opgaver og vendter i biologi og 78 opgaver i kemi. Personligt vil je... -
theoretical yield” og ”actual yield”.
ForumindlægEn der gider forklare forskellen på theoretical yield” og ”actual yield”? :) -
Komma
ForumindlægHvad er forskellen på disse to sætninger: The girls, were goog-looking, eassily got married. The girls were goog-looking eassily got married. -
ILIADEN - Homers - Noter til 1. og 24. sang
ForumindlægHej Jeg skal snart til old-eksamen, og i den forbindelse ville det være UTROLIG, utrolig dejligt med nogle noter til 1. og 24. sang. På forhånd mange tak Vh Anne -
03.. jeg mangler lidt hjælp
Forumindlægokay, jeg var så uheldig at jeg fik 03 til min latin eksamen i 1.g og så tænkte jeg på om det gælder for 3, eller 0.3?? fordi mit eksamens gennemsnit som skolen har talt sammen passer, hvis jeg regner det med som 3. men jeg har altid troet at det gjaldt for 0.3?? er der nogen der ved det?? -
Hjælp til fejlsætninger
ForumindlægHeej.. har lige bug for lidt hjælp til nogle fejlsætninger: 1. The friends accused him to be a coward. 2. There is no doubt about that this new technology is going to be used 3. She felt that there wasn´t anything in the whole world that she couldn´t do. 4. The steaks smell well, and we are reall... -
Noter til Eksamen
ForumindlægHey Nogle som kender de klare regler omkring noer til eksamen? Må man gerne have sine noter, som man har skrevet i løbet af året (herunder også computer noter), med ind til selve eksaminationen? Jeg mener der blev lavet en ny regl sidste år som gjorde at det var lovligt. Dette indlæg gælder stude...
