Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 18061 til 18080 af 92586
-
Praktik
ForumindlægHej.Kunne nemlig tænke mig at høre hvor i forskellige har været i Praktik i 9 klasse. og Hvorfor valgte i netop det sted. -
Fredagscafé.
ForumindlægHej. Min klasse skal arrangere fredagscafé, så ville høre, om der er nogen, der sidder inde med et tema, som kunne være godt. F.eks. jul i november. :D - Men det går de fleste ikke med til.. Tak på forhånd. -
Tysk - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Er der nogle der har nogle gode råd til mig, til den skriftlige tysk eksamen i 9. klasse? Hvad er vigtigt for at score 12? -
Tal over tid.
Forumindlægy= y_1 -1 Jeg vil gerne fortælle at dette sker, en gang hver t. Så mit y punkt for -1 hver t. Jeg forstår mig ikke på at benytte t i matematik, så hvis der er nogen der kan hjælpe mig med at forklare det, ville jeg blive meget glad :P Dette er til mit SRO projekt. -
Integralregning & omdrejningslegmer - Bestemmelse af koordinater
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med en matematik opgave der handler om integralregning og omdrejningslegmer, og som jeg har virkelig svært ved. Opgave kaldes for 5A i den vedhæftede PDF fil. Jeg har svært ved at bestemme koordinaterne til punkterne A,B og C. Nogen har en forslag til, hv... -
LaTeX på studieportalen - igen!
ForumindlægJeg ved, at < equation> f(x)=e^x< /equation> uden mellemrum resulterer i <equation>f(x)=e^x</equation> Og den spiller samme rolle som $$e^x$$ Men hvordan laver jeg matematik i teksten, i stil med $e^x$?? -
Trigonometrispørgsmål
ForumindlægHej..:-) Jeg er meget i tvivl om hvilken formel jeg skal bruge når jeg for opgaven på mit arbejdsark i matematik (trigonometri) I en retvinklet trekant er b = 16,7 A = 82 grader C = 90 grader - bestem siden a. - som sagt er i tvivl om hvilken formel, der skal bruges! Mvh Ma... -
Faseovergang
ForumindlægOpgaven er vedhæftet, Brugbar info: Heat of fusion, water = 334 J/g Specific heat of ice = 250 J/kg · K Specific heat of, water = 4.18 J/K · ºC Is-densitet = 917 kg/m2 Vand-densitet = 999.99 kg/m3 Jeg har udregnet Area of circle: Alake = 3141592.7 m2 Vis = 1570... -
Karakterer og ECTS
ForumindlægHvad bruger man karakterer på universitetet til? Til jobsamtaler? Hvilken forskel gør det at et fag giver flere ECTS-point end andre? Betyder det bare, at jeg har haft flere timer af det? Bliver mine karakterer ikke vægtet ud fra antallet af ECTS-point? Jeg har også set ECTS-point i forbindelse m... -
ER HTX FOR SVÆRT FOR MIG, DA JEG ER DÅRLIG TIL DE NATURVIDENSKABELIGE FAG!!! HJÆLP DET HASTER!!
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 14 år. Jeg går i 9.klasse, og efter 9.klasse vil jeg gå på HTX, da jeg har en stor interesse for de naturvidenskabelige fag! Problemet er bare at jeg ikke er så god til fagene, Matematik, Fysik og Kemi. Skal vælge Mat og Fysik "A" og Kemi "B" på HTX k... -
Rettelse
ForumindlægNogen gider rette et par sætninger. TAk Elly is a young girl and she has an eating disorder. She keeps her problem and wouldn`t like to tell to someone. She don´t interesting to cuntinue her life and thinks about death. Sophie is also a young girl has a good friend, she is worry about Elly`s il... -
FSA AFGANGSPRØVE
ForumindlægEr der nogle der ved hvordan ved man hvilken fsa afgangsprøve man skal op i? -
leder en
ForumindlægSøger efter en som kan dansk på højt niveau...! -
3. g's opgave!
ForumindlægHejsa:)Jeg skal snart til at skrive 3. g's opgave og vil gerne begynde at forberede mig lidt. problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive om. Sidste år skrev jeg om enevælden i dk, hvilket virkelig interesseret mig, så det er faktisk lidt irriterende at jeg valgte det emne sidste å... -
Linjens ligninger
ForumindlægHej, kan I hjælpe med denne opgave, jeg er lidt lost i det her. y= 3+X. Bestem y, når x=3. Bestem x, når y er 5. Jeg håber I vil hjælpe og påforhånd tak!:) -
Snyd - at kigge efter
ForumindlægOplever I, at der er mange elever som kigger efter ved afleveringer? -
Hvordan bliver man en dyrlæge?
ForumindlægHej jeg går dagligt i 9.kl og jeg ønsker at blive en dyrlæge:) Men jeg meget i tvivle om hvordan man bliver det. Hvilken fag skal man ha højst karakter? Hvilken fag skal man ha? kan i hjælpe mig med at svare på de spørgsmål? -
AT 2011
ForumindlægDet fandme et lorte emne som er blevet valgt i år, jeg har ingen ide om hvad jeg skal vælge.. Jeg vil gerne skrive i noget naturvidenskabeligt og Historie, men kan ikke finde op noget.. -
Definerer A, B, C niveau eller år?
ForumindlægHej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på... -
2 karaktere i fort. sprog
ForumindlægJeg har fortsætter tysk, dvs. tysk på b-niveau.Inde på Lection, som vores skole bruger tiul karaktergivning, kan jeg se, at jeg har to karakterer for tysk, både mundtligt og skriftlig. Kan det passe, skal der ikke kun gives en fælles karakter, når det er b-niveau?
