Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 18081 til 18100 af 24761
-
High School i Australien
ForumindlægJeg har en nevø der er i gang med High School i Australien. Der er meningen, at han kun skal tag et år og så tilbage til Danmark. Han overvejer dog at afslutte High School og så komme hjem. Mit spørgsmål er så, hvordan vil det se ud... -
Stofskiftet - materiale til opgave
ForumindlægHej Jeg søger materiale til en opgave i biologi og kemi omhandlende stofskiftet. Forslag til, hvor jeg kan begynde min søgning? Udover biblioteket, der har jeg snuppet alt indenfor biokemi. På forhånd tak. -
Tysk
ForumindlægHej alle. Jeg har nogle tysk lektier for, men er lidt usikker på mit sprog på tysk. Det er nogle lektier til et par ark. Jeg håber, at der er en der lige vil kigge på det. Knus ________________________________________________________ Multikulturelle Gesellschaft (Seite 44 und 45) Opgave 2 -... -
Oversættelse - rettet...
ForumindlægFølgende har jeg oversat, noget som vil være så venlige at rette? Hos mekanikeren I løbet af 90'erne vil lægen blive afløst af mekanikeren, som har alle former for kunstige legemsdele på lager. Følgende samtale kunne være en fremtidig konsultation: En mand kommer ind i Georgs Kropsreparations... -
Gennemsnit
ForumindlægHej Alle Når man skal søge ind på videregåendeuddannelser efter fx. gymnasiet, hvilke karaktere udregner man så gennemsnittet efter? Årskaraktere, eller eksamenskaraktere - eller er det en blanding af disse? -
Rigtig formulering?
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en anmeldelse om serien Harry Potter. Jeg har lidt problemer med præpostionen i denne sætning: The Magic Is Back At Hogwarts Word bryder sig ikke om denne sætning: In this book we folllw his journey to solve the case about ´The Philosopher´s Stone´. Og Word bryder sig ... -
Filosofi! Hvad lærer man?
ForumindlægEr der nogen der har filosofi på c-niveau? Hvad laver man egentligt der? Jeg overvejer at vælge det som valgfag, men det ville være trist hvis jeg slet ikke intereserde mig for de ting man blev undervist i. Så er der nogen der kan være sød og forklare det mig i korte træk? Tusind tak :) -
Mænd bedre end kvinder?
ForumindlægEngang i perioden, Det moderne gennembrud var det manden der var ude på arbejdsmarkedet, man sagde at kvindem ikke havde evnerne til det at håntere handler osv. Hvorfor sagde man det, hvad var det der blev sagt? Hvad mener i der blev sagt? -
Berlin
ForumindlægJeg har tænkt over at flytte til Berlin, for at starte på gym. Er det en god ide, eller skal jeg vente til jeg er færdig med gym? -
SRP Kemi - Alkymi forsøg?
ForumindlægJeg skal snart til at skrive SRP om Alkymi (Kemi - Historie) men jeg kan ikke finde et forsøg, så ville lige spørge om nogen kendte et jeg kunne bruge? -
Navne, apostrof, hvornår skal man hvad?
ForumindlægHvis man vil skrive Chrissys tanker om hendes far var... Skriver man så Chrissy's thoughts about her father was.. eller Crissies thought about her father was.. eller Chrissys' thoughts about her father was? Og hvad nu hvis man siger Ian isteder for Chrissy, hedder det så Ian's, Ians... -
KOMBINATORIK
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål.. det omhandler poker. Jeg skal beregne kombinationsmulighederne for at få en straight flush. Hvordan skriver jeg det op? Altså i forhold til Kombinatorik?? -
Betydning af ord.
ForumindlægHej jeg er igang med at analyser og fortolke et udrag af harald raages det forrådte danmark. Der er nogle ord som jeg gerne vil have hjælp til at fortolke og kende betydning af: skidden og skiddenhed Sværms Marodører Barneskøge Sjakres Ransmand General staben TfJ Håber på hjælp -
Jeg elskede
ForumindlægHvordan siger man: "jeg elskede" på latin? Er det ikke: Amabam -
Juleferie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder herog keder mig en fredag aften. Jeg har intet at foretage mig, ud over at spørger jer hvad du/i har tænkt jer at lave i juleferien. Lille sludder måske, og forsat god jul og godt nytår til alle fra mig :p -
de brølende tyvere - altså tyverne i usa.
Forumindlægjeg er ved at skrive andenårsopgave, om de brølende tyvere i usa. jeg skal ind på forbruget, beboer livet og hvorledes ku klux klan, kommer ind i billede, i de ellers så vellykkede år. er der nogen som kender nogle gode sider hvor jeg kan finde noget, eller nogen som evt selv har skrevet noget... -
Hjælp!!! det haster
ForumindlægHej. Er der nogle der vil være flinke med at rette noget fransk for mig? Det ville jeg blive virkelig glad for. Der er nok nogle fejl i, jeg har gjort mit bedste. Den skal bare rettes. : Je vois souvent la télévision, mais yeasterday i dident regarder la télévision, j'étais becourse nettoyer... -
Hvor højt skal en gennemsnit være (diætist)
ForumindlægHej Her i næste måned bliver jeg 2.g'er. Jeg har pånuværende tidspunkt et meget lavt gennemsnit, hvilket er 5. Jeg overvejer, at efter gymnasiet vil jeg gerne læse om ernæring og sundhed på uni. Jeg ønsker, at blive diætist. Men jeg ved ikke om snittet skal være højt for at komme ind. Er d... -
Er jeg umulig?
ForumindlægOkay, jeg er i et lille dilemma... Lige siden jeg har været mindre ville jeg gerne tage en HHX, det har bare altid været mig. Selve det at starte på STX eller HTX har aldrig været en del af mine tanker. Så altså jeg startede sidste år på HHX. Jeg kunne meget godt lide det men her til Maj droppe... -
Matematik efter 3.g?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg blev student til sommer og er i gang med mit første ud af mange sabbatår ;) Dog ønsker jeg ikke at forsømme alt det, jeg har lært i min gymnasietid - især ikke matematik. Jeg trak det i sin tid op fra B- til A-niveau, og jeg har altid været interesseret i og god ti...
