Søgning på: Dansk. Resultater: 18141 til 18160 af 40954
-
Hmm...
ForumindlægHvornår bruger man "economic problems" og hvornår bruger man "financial problems" Derudover skulle jeg spørge om, hvornår man bruger everybody og hvornår man bruger everyone? Tak på forhånd ;) -
Kvasilibertarianisme og libertariansk socialisme
ForumindlægEr der nogen der har et link som kan bekræfte at kvasilibertarianisme og libertariansk socialisme er det samme? Kan man ikke også udover Enhedslisten betragte SF som et kvasilibertarianistisk parti? -
ß - hvordan?
Forumindlæghej, er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man laver et scharfes s (ss)? før har jeg altid brugt (Alt+225) men det virker ikke med tastaturet på en bærbar, da der jo ikke er de der tal ved siden, som man skal bruge. nogen der kan hjælpe mig? Rudim -
henførende stedord!
Forumindlægheej nogle der vil kigge på de 4 sætninger med henførende stedord? Die Kinder, deren mit der spielen wollen, sind im Garten. Ich habe einen Wagen, ... immer kaputt ist. Der Mann, ... ish gestern besuchte, ist krank geworden. Wo ist der Tisch, den du gekauft hast? har prøvet at lave to af dem, men... -
Drømmen om at blive betjent
ForumindlægJeg ved ikke lige om det er det rigtige sted, men jeg spørger alligevel.. Jeg har en rigtig god ven, som er 18 år, og hun har en drøm om at blive politi betjent, men hun kan ikke blive optaget på hf, hun har virkelig prøvet mange gange, hun ved overhovedet ikke hvad hun skal gøre, derfor har hun ... -
Stile
ForumindlægHvordan laver jeg gode stile synes min skriftlig er generelt dårlig:(( -
HASTER - genitiv
ForumindlægHvordan oversættes: • Det er hans firmas bil. ? Er det: - It is the car of his company. el. ...his company's car... ? Tak på forhånd skal afleveres i dag, så haster -
mendel (dominante og recessive) HASTER
Forumindlæghvordan kom mendel frem til eksistensen af dominante og recessive egenskaber? -
Spansk oversættelse?
ForumindlægHej allesammen :D er der en eller anden som vil rette min korte spanske oversættelse på 5 linjer ? den er ret kort og den skal afleveres inden kl 21 :/ en der vil hjælpe -
de 4 forbehold
ForumindlægHejsa :) Jeg vil høre om der er nogen, som har nogle ulemper og fordele ved de fire forbehold? Jeg mangler nemlig lidt inspiration til en fremlæggelse Mvh. Julie -
negersvanen skal ud af Danmark
ForumindlægDet kører sgu godt her i Danmark, først indvandrerne, og så den sorte svane. http://politiken.dk/indland/article566100.ece -
trafikregulering
Forumindlægjeg fatter ikke noget af det. håber at der nogen der kan hjælpe mig. -
rettelse af en lille tekst for fejl og grammatik.
ForumindlægNun möchte ich ihnen von meinem Teenager leben in den neue Jahrhundert erzählen. Ich bin ein gewöhnlicher junger Mann im Alter von 18. Ich gehe in eine Grundschule. Schuler in unserer Zeit ist offensichtlich gemischt Jungen und Mädchen. An meiner Schule, ich scheine nicht besonders Lehrer streng ... -
Ret stavefejl, punktum og komma
ForumindlægDet hele startede med at en dag kom mälin over til Persson da hendes mor og far skulle rejse pga mälins storebror var alvorligt kommet til skade med mundsvamp. Det startede helt fint den første uge men så en dag skulle de ud og sejle i Persson private ubåd. De var lige kommet en times tid sejlads... -
jødedom - de 10 lande med mest jøder?
Forumindlægnogen der ved hvilke lande der er mest jøder i ? -
ret fejlen?!
ForumindlægHej alle sammen. vi har en aflevering for, find fejlene. a) The girls shook their head and leaved the room b) The mother fells torn in her love for her children c) My worst meal ever was one friday night when I was on a fast food restaurant d) They had buyed the Christmas presents for there par... -
Giddens Tredje Vej?
ForumindlægHej! Jeg er igang med min SRO, som jeg skriver i engelsk-samfundsfag. Et af mine spørgsmål i opgavebeskrivelsen er: "Diskuter hvilke konsekvenser Giddens ide om ´den tredje vej´ vil have for uligheden. Men jeg kan ikke rigtig finde konkret ud af hvad ´den tredje vej´ er, og hvad den indebære... -
en kort sætning. Lidt usikker
ForumindlægHej, jeg skriver et essay, men jeg er ikke helt sikker om sætningen er skrevet rigtig. Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd. Nr. 1 Today we feature a wide range of options than 100 years ago. Eller: Nr. 2 Today we feature a wide range of options than for 100 years ago Hvilke... -
Magt
ForumindlægHej, jeg skal finde i medierne en sag, som indeholder magt i flere forskellige former. Er der nogle der kan hjælpe mig? - Michelle (: -
usikkerhed help
Forumindlæghvis jeg har en sætning der lyder sådan her 2) mir,er lebe in Berlin , und fragte, ob 3) ich 4) ihn kennenlernen woll jeg har tre pronomener jeg usikke på hvilken sætningled mir er ? er det subjektet ?
