Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 18141 til 18160 af 44012
-
synopse
Forumindlægdavs, jeg har brug for hjælp, jeg skal lave en synopse. jeg trak novelle/og sorg... jeg kan ikke finde ud af at starte på den, så har brug for lidt hjælp tak :D? -
Er jeg egnet til jurastudiet?
ForumindlægHej og godt nytår studieportalen! Jeg er en 18-årig pige der går i 2. HF. Jeg overvejer, at søge ind på jurastudiet, men jeg er i tvivl om jeg er egnet, eller om det vil være en fordel for mig at bruge et sabbatår på b.la. at læse nogle fag op. Fag jeg har/har afsluttet: Dansk A, engelsk B, hi... -
Kvote 2 medicin Århus/Ålborg
ForumindlægHej, jeg vil gerne søge ind på kvote 2 i Århus og Ålborg (medicin), hvor de kigger på fem fag, men ved I om de blot kigger på eksamenskarakterne eller kigger de også på årskarakterne. -
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHar brug for hjælp til at oversætte 3 ting:*(han)havde dræbt. *(det)blev lavet. *han brugte.Håber der sidder nogle kloge hoveder derude.. -
AT6 - Spanglish, har brug for lidt hjælp :)
ForumindlægHeey, Jeg går på gymnasiet på andet år, og er kommet til AT6 projektet... Og mangler en defination på Molotov musik, men jeg kan simpelthen ikke finde det på nettet... Nogen der kan hjælpe? Det ville være super :) På forhånd tak! :) -
hjælp til oversættelse
Forumindlægde forældre der gerne vil have, at deres børn får en god uddannelse, kan være nødt til at sende dem langt hjemmefra. de overvåges og normalt skal de gå i seng kl.23. men skolens lærere tager sig også meget af dem;foreksempel hjælper de dem med at læse lektier.hjælp mig plz -
blev til?
Forumindlæghvordan siger jeg på fransk: blev til? -
god dispositon
Forumindlæghjælp til en disposition? -
Konjunktiv i que-sætninger
ForumindlægHej, Hvordan finder man ud af om man skal anvende indikativ el. subjunktiv konkjunktiv i en given sætning. Eksempelvis skal jeg, i den første, indsætte den rigtige form - indikativ eller subjunktiv - af verbet i parentes: Lydia quiere que el Niño de Valencia ______ por el chalé a recoger... -
hjælp: Imperfecto og pretérito
Forumindlæghej, jeg skal lave sætningerne om til pretérito og imperfecto..er det nogen der kan se om jeg har lavet det rigtigt :D Det handler om en pige, der laver nedenstående ting. Correr hasta la mañana. Subir al autobús. Bajar del autobús. Atravesar /ie/ la calle. Entrar en una discoteca. Pedir e -->... -
SSO - hvad skriver I om?
ForumindlægJeg er så lost vdr. SSO, ved ikke hvad jeg skal skrive om... Hvad skriver I andre om, eller hvad har I skrevet? -
oversættelse hjælp
ForumindlægHej... nogen der ved hvordan man siger: "Vi befinder os...." Están også et eller andet med nos? på forhånd tak -
sætning
Forumindlæghej er der en som kan hjælpe mig med denne lidt mærkelige sætnining? . "De håbede de ville kunne gøre det samme med er glade for Jester kan når ingen andre kunne" -
hjælp med sltning
Forumindlægser det her godt ud? i dag kan hun ikke lide hende hoy no ella gusta de ella -
lille rettelse af sætning
ForumindlægEr meget i tvivl om fgl, og ville blive meget glad for en rettelse:) ...og i teksten fortæller han om dét som byen betyder for ham. ...y en el texto hablo con él la ciudad significo por lo. -
AT metoder - HJÆLP TAK!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT 6, "Grænser", og havde i tankerne at skrive om grænsen mellem hvad der er virkeligt og hvad der er falsk, sådan set som Viatual reality og Reality Shows. Jeg ville skrive danks-engelsk og vil gerne have hjælp til hvilke metoder jeg kan bruge og hvordan jeg kan g... -
Oversættelse
ForumindlægKan nogen oversætte "Buonenotte, sono multi stanco" ?? -
Gramatik
Forumindlæggramatiske_ sprøge fejl og stave fejl :D TAK I have the pleasure to inform you, how much I am inspired by your work, when I read an article about your firm in (The Sunday Times). About how it all began and all that heard work that you have putt on the firm. I can see that you are a great student ... -
"Den uartige dreng"
ForumindlægJeg har først lige læst historien "Den uartige dreng" igår og jeg synes den var lidt mærkelig. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor han skød denne her pil ind i digterens hjerte? Jeg tror at denne dreng er hele "kærligheden" har jeg ret? For de siger i fortællingen at han også ha...
