Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 18161 til 18180 af 119569
-
Nej, jeg skal på i Fysik..
Forumindlæghej... jeg skal desværre på i fysik engang i juni måned.. men eftersom jeg har været indlagt på sygehuset et stykke tid, der er ingen noter at støtte sig til.. derfor spørger jeg nu om der er nogen der vil forærer mig nogle af deres noter? -
Hvad må man egentligt have med i forberedelseslokalet?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op i mundtlig dansk (ligesom mange af jer andre), og så var det, at jeg kom helt i tvivl: Hvad må man tage med i forberedelseslokalet? Er det kun egenskrevne noter, eller må man også have papirer med som man har fået iløbet af året? -
Tysk eksamen: Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne
ForumindlægHEj jeg skal analysere og fortolke Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne fordi jeg skal op i tysk eksamen. Jeg ville hører om nogle evt. havde nogle noter til denne. Hvis i har så bare send dem til denne mail: [email protected] På forhånd mange tak -
Latex - sidehoved
ForumindlægHejsaJeg er gået igang med at lege lidt med Latex, er så stødt på et problem.Kan man lave et sidehoved i Latex?? Altså noget lignende word, hvor jeg kan skrive Navn FAG dato AFleveringens navn-------------------------------------------Kan dette lade sig gøre???Hv... -
Toppunktsformlen vha. symmetri
ForumindlægHej Jeg skal om nogle dage til mundtlig eksamen i matematik B (supplering), og et af mine spørgsmål omhandler udledning af toppunktsformlen for parabler ved at gøre brug af symmetrien i grafen. Der må andre ord ikke gøres brug af differentialregning i udledningen. Jeg har ikke kunnet finde m... -
Vilkårlige trekant
ForumindlægHej, jeg har denne opgave som jeg er lidt usikker på. Jeg skal finde: - vinkel B og C Og jeg ved at vinkel B er spids og C er stump: vinkel A =20grader, side b=7,5 og side a = 4,3. Kan ikke finde frem til hvilke formler jeg skal bruge? Håber nogen kan hjælpe mig:) -
HJÆLP! Bedre karakter i mat
ForumindlægFørst og fremmest ville jeg fortælle jer hvordan jeg er i matematik, Jeg er HELT vildt dårligt i matemattik jeg kan nærmest ikke lave noget uden få hjælp. Jeg dumper i terminsprøverne ISÆR i problemløsning jeg er verdens dårligeste til problemløsning jeg fatter ingen skid. I færdighed har jeg ... -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig matematik, hvor man kan risikere at komme op i bevis at ligningssystemer med to ligninger ved to ubekendte. nogle der kan hjælpe mig med dette? Vil gerne vide, hvordan beviserne er til Lige store koefficient, substitations og determinant. Beviserne er meget vigtige, ... -
Hjælp til sandsynlighed
ForumindlægHej jeg har bruge for hjælp til matematik. Jeg har faktisk svært ved matematik, og derfor har jeg brug for at nogen kan hjælpe mig. tak på forhånd. -
reduktion
Forumindlægjeg har fået stykket (8a-2b)^+(2a+b)^2-(a+2b)(a-2b) til 4a^2+b^2+8ab Er dette korrekt ? -
Reducer
ForumindlægHej er der nogle der vil hjælpe med denne opgave? Reducer udtrykket a^(2)+b^(2)-2a(a+b) Tak på forhånd -
Statistik
ForumindlægHej Jeg har lige brug for hjælp til om jeg har forstået dette spørgsmål rigtigt: I en familie med 2 voksne og 5 børn skal der ved lodtrækning findes 3 til at vaske op. a) Bestem sandsynligheden for, at det bliver 1 voksen og 2 børn, der skal vaske op. Er det korrekt, at sige 1/2*2/5 ...... -
Læge, men samfundsvidenskablig linje?
ForumindlægHej. Jeg har på det seneste virkelig gået og haft en drøm om at blive læge, problemet er bare at jeg går på en samfundsvidenskabelige linje, med engelsk A, samf, B, bio B... Jeg har dog hævet matematik på B, mens jeg skal have fysik på C-niveau i 3g,(obligatorisk) og så overvejer jeg at vælge kem... -
Lidt om "præmedicin" GSK kursus
ForumindlægGSK Præmedicin Gentofte HF En lille information om præmedicin for kommende elever. Jeg gennemførte Præmedicin kurset på Gentofte HF i skoleåret 11/12, og før første skoledag ønskede jeg, at nogen tidligere elever havde skrevet lidt om hvad, jeg kunne forvente af kurset. Desværre fandt jeg in... -
Potenfunktioner
ForumindlægForklar hvordan man kan aflæse a og b på en graf i et passende koordinatsystem for potensfunktioner? -
Matemarik A
ForumindlægHej. Jeg vil bare spørge hvilke ting man kommer til at arbejde med når man får Matematik A? -
Opg 5018,5020
ForumindlægHej.. er der nogen som kan hjælpe med opgaverne 5018 og 5020 i "Eksamensopgaver i matematik 3 årigt a niveau" -
Forståelse af Abstrakt algebra - HASTER LIDT
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en afslutende opgave i matematik om Emmy Noether og abstrakt algebra. Jeg er lidt forvirret over hvad det går ud på og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde ud af hvordan det bruges og fungerer og om man kan bruge det til noget, hvis man ikke er matematiker el... -
Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII)
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i old, og mangler noter til Lysias’ tale Mod Agoratos (XIII). Er der nogen der ejer noter til det emne? -
reducere . :)
ForumindlægA) 3y+8x+4y-y+3x-x B) 3x-x+4y-8y+x C) 9-3x-12x+4-y PÅ forhåand, tak
