Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 18161 til 18180 af 29670
-
Nogle der har lyst til at kigge min projekt opgave igennem?
ForumindlægHej jeg skal fremlægge i morgen og mangler lige at få en til at kigge på den nogen der kunne tænke sig at hjælpe? Jeg sender problemformulering, powerpoint og hvad vi skal sige og så kan du evt. sige om det passer sammen og at ikke jeg er hoppet af sporet, jeg mangler ikke hjælp til grammatisk re... -
åh nej, 20 minutter??
ForumindlægJeg er nok én ud af de så forfattelige mange der øver mine tekster igennem og læser op for mig selv. Jeg sidder og terper til dansk eksamen imorgen og har lige øvet min fremlæggelse igennem - 20 minutter kom jeg op på, og 20 minutter skulle hele samtalen gerne være med lærer og cencor osv, så har... -
Svar på ansøgning kl.00.00
ForumindlægSå kom dagen endelig, som alle os der har søgt videregående uddannelse, har ventet på. Jeg har vildt mange nerver på, for man kan jo aldrig vide sig sikker. Hvad har I søgt? Hvorhenne? Hvordan holder i ventetiden ud? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med de sidste par timer xD Krydser fingre for... -
Omverdensmodellen - Fjernmiljø - International miljø
ForumindlægJeg er i gang med at at lave en omverdensanalyse på IRMA men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til det internationale miljø. - Kan nogen forklar mig hvad der indgår under det internationale miljø? IRMA er meget kendt for deres økologiske varer. -
SOP
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp til at lave min problemstilling og problemformulering til SOP. Jeg har overvejet at skrive om kvinder i reklamer - Eller rasicme i reklamer, hvor H&M har begået nogle fejl. Hvis du har en ide til et mere spændende emne, hvor fagene afsætning og historie kan br... -
DHO - Abort
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med at udforme en problemstilling til min DHO. Jeg synes det kunne være rigtig interessant at kigge tilbage på hvordan abort var forgået før hen. Derudover kunne det være spændene at kigge på hvad der skete hvis man ikke kunne få en abort. Hvilke andre as... -
Tematikker og motiver
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad foreskellen på tematikker og motiver er? -
Polaritet af THC
ForumindlægHejsa, jeg kunne godt bruge noget hjælp til at bestemme polaritet af Δ9-THC. Det er så lang tid siden, jeg har arbejdet med det, så kan slet ikke huske det. Jeg har fundet elektronegativitets forskellene mellem de forskellige stoffer, og der er klart overvejende upolære bindinger. Men så ... -
Essay
ForumindlægJeg skal skrive et essay i dansk om mit fritidsarbejde. Jeg sidder ved kassen i et supermarked, og har tænkt mig at skrive om dette. Jeg ved dog ikke helt hvad jeg skal have med i essayet? Altså, jeg kan selvfølgelig komme med historier fra arbejdet osv, men det gør det jo ikke til et essay? Så... -
Dansk-novelle
ForumindlægHejEr der nogen her der har læst/arbejdet med novellen "Ringen" af Karen Blixen.Der har nogen noter liggende de kan sende til min mail:[email protected] -
Historie eksamen!
ForumindlægHey alle.HJÆLP!jeg skal til eksamen i historie - og det er bare IKKE mit fag...Jeg håber lidt i kan hjælpe mig.det jeg har størst problemer med er politik.. det har aldrig interesseret mig og derfor har jeg meget svært ved og forstå det.Jeg ville høre om der er nogen der kort og enkelt kan forkla... -
Indledning SSO... HJÆLP
ForumindlægHej...Jeg skriver SSO i fransk, og kom i tvivl om hvad der egentlig skal stå i indledningen... Skal man præsentere værket, eller skal man præsentere selve ens opgave...?Hjælp -
Fysik opg. (Fotoemission)!!!!!
ForumindlægHej.. Håber nogen kan hjælpe mig, for jeg har virkelig problemer med denne opg. forneden:Løsrivelsesarbejdet for sølv er 0,683 aJ.a) Hvad er den mindste frekvens, lys skal have, for at kunne løsrive elektroner fra en sølvoverflade?Lys kan løsrive elektroner fra en platinoverflade, hvis bølgelængd... -
Hjælp til rapport om gaslove og idealgasligningen
ForumindlægHejJeg sidder fast i min fysikrapport om gaslove og idealgasligningen.*************************************Formålet med forsøgene er at undersøge gaslovene, udlede idealgasligningen, og herunder bestemme gaskonstanten R ud fra vores egne målinger.Under forsøget forekommer 4 variable: p, V, T og n... -
eksamen sidste år..
ForumindlægHej..nogen som var oppe i dansk sidste år? og som kan huske hvilke stilemner i kom op i? -
Symboler
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med hvad disse symboler symbolisere? Det er: Køer Ænder En sø Træer/buske Gule huse -
Oversættelse fra dansk til tysk
ForumindlægHejsa, jeg har et par sætninger som jeg gerne vil have oversat, da jeg ikke er helt sikker på hvad der er rigtigt og forkert. :-D Mine kones forældre er i Lübeck. Der står min venindes far. Jeg kører dem hen til mine venners sommerhus. -
God emne???(haster)
ForumindlægHej alle.. Jeg skal fremlægge, og har endnu ikke fundet et interessant emne.. Nogen ideer??? -
Engelsk på A - svært?
ForumindlægHvordan er engelsk på A på STX? Jeg i forvejen ikke særlig god til engelsk, og har fået 4 i 9. klasse og i 10. klasse. Vil det være et problem, hvis jeg skal have det på A i gymnasiet? :-) -
¤¤Nogen der har læst til historie eksamen?¤¤
ForumindlægHej,jeg skal til mundt. historie eksamen snart, og ville høre om det er fuldstændig urealistisk at tro at jeg kan læse et pensum på 500 sider på 5 dage?Hvor lang tid har I brugt? (modtager gerne gode fif og kneb til denne type eksamen ;) )
