Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18181 til 18200 af 321608
  • Eksamensopgaver 2007?

    Forumindlæg
    Nogle der ved om man et sted kan finde opgaverne fra Studentereksamen maj-juni 2007, Matematisk linje 2-årigt forløb til B-niveau? Jeg kan simpelthen ikke lige finde ud af nogle af opgaverne :s Håber meget på hjælp fra jer kloge mennesker derude! :D
  • dansk og historie? haster

    Forumindlæg
    hej alle sammen d´sidder fast under en spørgesmål hvordan kan historie og dansk kobles sammen og hvad skiller disse to fag ad
  • JESUS' DØD

    Forumindlæg
    heej :) jeg skal op til religons eksamen om få dage. kan nogen hjælpe mig med at fortælle kort om Jesus' død?
  • Medicin

    Forumindlæg
    Hej allesammen.Jeg er en fyr hvis snit stærkt ser ud til at ende på 8,7 (dvs. en HEL karakter mindre end snittet af de ansøgere der kom ind sidste års karaktergennemsnit). Det gik desværre først op for mig, at det er umuligt at ændre på sit snit når først man har overstået sin sidste studentereks...
  • Matematik til 3 klasse

    Forumindlæg
    jeg er virkelig dårlig til matematik..HJÆÆLP! hvordan placeres de tal ind i rækkefølge
  • Redoxreaktion

    Forumindlæg
    Hej Hvilke regler er der når der er tale om en sure, en basisk og en neutral redoxrekation????
  • Karakterer og privatskoler.

    Forumindlæg
    Hvad er dit bud på Danmarks bedste folkeskole og gymnasium?Den liberale tænketank CEPOS har rangeret alle landets folkeskoler efter FSA-karakterer.Men er høje karakterer nødvendigt for en god skole?http://www.cepos.dk/cms/fileadmin/user_upload/ceposfiles/PDF/Skole_karakterliste.pdfPå det link kan...
  • Oversættelse fra dansk til engelsk

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der vil hjælpe mig med at oversætte dette til engelsk,:-) Jeg synes det er helt forfærdeligt hvad dem fra KKK gjorde. Jeg forstår ikke hvorfor man skal blande sig i hvordan andre ser ud, eller hvad andre seksualitet er. Det kommer ikke dem ved, og de har overhovedet ingen ret ...
  • Matrix multiplikation

    Forumindlæg
    Hej sider med matematik problem jeg ikke umiddelbart kan løse. 1. Gør rede for hvordan et koordinatskift kan reprænsenteres som en matrix multiplikation. 2. Vis hvordan rotation af et koordinat system i 2 eller 3D kan reprænsenteres ved en Matrix. Håber jeg kan få lidt hjælp i den rigtige retning.
  • mana og tabu

    Forumindlæg
    Hej Kan i give en forklaring/definere på de to begreber "mana" og "tabu"?
  • Brøk i en brøk

    Forumindlæg
    Nogen der kan løse + forklare hvordan man løser denne her brøk:(7/13)/8
  • globalisering

    Forumindlæg
    er der nogen der kan forklare mig om de to verdenskrige satte gang i den globaliserende verdensøkonomi eller om de sænkede dens udvikling!?!?Mettma
  • Hvad er religion?

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med at definere religion på 3 sætninger uden at det skal være for specifikt.
  • Sharialov og moderne demokrati? SRP

    Forumindlæg
    Hej derude :-) Jeg er ved at skrive SRP om Det Egyptiske Forår og i den forbindelse har jeg spørgsmålet: Kan man forene Sharia-lovgivning (og i det hele taget lovgivning bygget på islamistiske værdier) med et moderne demokrati? På forhånd tak.
  • Temperaturstigning!

    Forumindlæg
    Uanset hvormeget jeg søger, synes jeg ikke at kan finde svar: \n\n1)Hvorfor er temperaturstigningen høj på bl.a. Grønland og nordpolen? Det er jo ikke fordi, at der er det helt store CO2 udslip!\n
  • Sammensatte funktioner i MATEMATIK!?!!

    Forumindlæg
    Sammensatte funktioner.. Jeg er HELT LOST! Virkelig ikke et stort matematik-geni.. Men døm mig ikke på det, for jeg kan en masse andet... Please Help ME :) Se linket http://peecee.dk/?id=27419
  • indirekte/ direkte af en person

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal så skrive en ret grundig og detaljeret boganmeldelse , med et varieret sprog. Jeg har så desværre glemt , hvad det indirekte , og direkte af en person er . Jeg kan ikke komme videre , hvis jeg ikke får hjælp. Hilsen Christina.
  • Mat opgave HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hvordan gør jeg dette? Kan simpelthen ikke huske det.. Funktion, g, er givet ved g(x)=kvadratrod(x)+(4/x)- BEstem definitionsmangden for f? Håber på hjælp :D Hilsen Christiane.
  • Finansiering / Annuitetopsparing

    Forumindlæg
    Hej, evtl nogen der lige kan hjælpe med den her? :) På forhånd tak! En annuitetsopsparing består af 20 indbetalinger på hver 4000 kr. Rentefoden pr. termin er 1,2%. Hvad er saldoen på kontoen umiddelbart efter den sidste indbetaling?
  • Computernørd søges vdr. manglende slutnoter..

    Forumindlæg
    Er i gang med min SSO, og lige pludselig laver mine computer nogle underlige tegn, når jeg vil indsætte en slutnote. Sådan har den ikke opført sig før.. og er rimelig desperat efter at få det til at fungere igen, da jeg jo ikke kan skrive SSO uden slutnoter, så hvis der er nogen der ved noget, så...