Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18201 til 18220 af 73643
  • HJÆLP! - Bestem f'(x)=0

    Forumindlæg
    Har fået en opgave der lyder således: Bestem f'(x)=0 når f(x)=1/3x3-1/2x2-6x Hjælp har ingen ide om hvordan jeg skal lave den :(
  • VØ A - redegør for virksomhed

    Forumindlæg
    Hej. :-) Hvilke emner er værd at komme ind på, i en redegørelse af en virksomhed? Det er til en mundtlig eksamen, VØ A :-) Tak på forhånd!
  • Mundtlig matematik hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Vil bare lige spørger, Hva må man have med til prøven? Og nogle gode råd ? :) (10. klasse mundtlig matematik)
  • EKSAMENS HJÆLP FYSIK

    Forumindlæg
    hej alle sammen. Jeg går snart død over mit fysik! jeg kan nemlig ikke finde ud af, hvilke forsøg man kan lave til understående emner: 1. Grundstoffernes bindinger 2. Atomets oopbygning Håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er nemlig ret frustreret over det!
  • At læse op til Mundtlig Dansk Eksamen STX

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan vil I læse op til dansk eksamen mundtlig? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal læse op på. Jeg har læst op på de forskellige perioder der er, men ellers ikke.
  • FSA fysik dispossiton

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik her på torsadag, og jeg har nogle disspositioner, men har i ikke også nogle disspositioner jeg kan hente inspiration fra ? :) det vil hjælpe mig en del, og tak :D
  • Mellemøsten og mellemkrigstiden

    Forumindlæg
    hej allesammen. jeg har i dag trukket mellemøsten fra år 1949 og fremad i historie. Ville høre om der er nogen af jer der ved om man kan samligne mellemøsten og mellemkrigstiden? og evt samligne nazitysklands top og de arabiske antisemitter? Eller evt. noget med samtiden. Ville også sætte pris på...
  • Hyldest til lektiehjælpere på SP

    Forumindlæg
    .. Dette indlæg skal betragtes som en hyldest til tre lektieguruer på Studieportalen .. mathon Andersen11 peter lind Jeg tror at jeg taler på manges vegne, når jeg siger tusind tak for jeres fantastiske studiehjælp. Det...
  • Dansk- Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej...' Jeg har termisnprøve imorgen... det er min første gang... (Skrifteligt Dansk) nogen der ville fortælle mig om hvordan en terminsprøve forgår, hvilke nogen regler der er, og hvad man må medbringe om ikke medbringe... På forhånd tak
  • Hjælp!Forsøg om Elektromagnet

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ????
  • Træning og læring af matematik på højt niveau - hvilke hjemmesider / programmer?

    Forumindlæg
    Hej. Først og fremmest: tak til alle jer der af egen frivillighed tager sig tid til at hjælpe andre - I gør en kæmpe forskel for personen der sidder på den anden side af skærmen! MIt spørgsmål er: hvor finder jeg hjemmesider / programmer som kan lærer og træne mig i matematik på højt niveau (MA...
  • Samfundsforskere, sociologer og betydningsfulde mennesker!

    Forumindlæg
    Jeg skal op i samfundsfag næste uge. Ærligtalt er jeg skide nervøs, og ved ikke hvordan alt dette kommer til at fungere, jeg har læst hele mit pensum, men det er som om at det ikke sidder fast. De 3 hovedet emner vi skulle læse var politik, velfærd og identitet. Men det er som om at der er noget...
  • Mangler teori i Mekatronik

    Forumindlæg
    Hej, jeg står og skal til Mekatronik eksamen her lige om lidt, og jeg har måske ikke være helt så fokuseret i teori timerne, kan hvert fald ikke huske nok til at jeg føler jeg kan fremlægge ud fra den, men jeg aner ikke hvor jeg skal finde noget af dette teori henne, teori om sammenføjninger, fo...
  • Noteblokke, hvor mange og hvad for nogen?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har mat, fys, kemi, dan, his, sam, religion, oldtidskundskab, biologi, eng, tysk og mediefag. Jeg ved ikke hvor mange noteblokke jeg skal have og om det skal være en til være fag, og om det skal være dem med linier eller kvadrater? PS. har også tænk mig at bruge computeren en gang imellem...
  • Bøjning af adjektiver

    Forumindlæg
    Hej Hvis man skal bøje adjektiver som står efter bestemte artikler så skal man bruge den svage bøjning. De bestemte artikler er der, die og das men hvad så med "kein"? Hvilken bøjning udløser det? Tak på forhånd.
  • Hjælp til et resume

    Forumindlæg
    Hej er der nogle af jer der vil dele et resume af, "Mum and Dad Would hate the Boy I Love".
  • Samfundsfag - Demokrati?

    Forumindlæg
    Nogen der vil forklare mig hvad der menes med denne citat af karl jaspers: Demokratiet forudsætter en fornuft hos folket, som det først skal frembringe. -Og er den i overensstemmelse med Montesquieus holdninger?
  • hvad betyder MODFASE? :)

    Forumindlæg
    er der nogle derude der ved, hvad det vil sige når en graf er i modfase? og hvornår kan man bestemme om grafen er i "ligevægt" eller om amplituden er i ligevægt så summen er konstant..?
  • Elektricitet :Resistans i en lysdiode

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i tvivl med denne opgave, så jeg håber nogle kan hjælpe. Opgaven er vedhæftet som billede.
  • Gode råd til terminsprøve?

    Forumindlæg
    Hey.. jeg skal til terminsprøve om en uge i folkeskolen i matematik (færdighedsregning, problemregning) er der noget jeg skal lægge meget mærke til i de prøver? Nogle gode råd til, hvad jeg skal huske i problemregning/færdighedsregning Håber I vil hjælpe..