Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 18201 til 18220 af 36005
-
Hvad skal studierapport bruges til?
ForumindlægHar fået afvide at jeg skal medbringe studierapporten til AT eksamen, men ved ikke 100% hvad den skal bruges til. Er det bare til perspektivering angående at jeg har brugt de samme metoder andre steder eller hvad? -
privat lektiehjælp/undervisning
Forumindlæghej alle! jeg er på nuværende tidspunkt igang med at supplere min eksamen med matematik A. Da det er et halvårs hold, går det super stærkt og jeg er desværre meget bagud. Jeg bestræber mig på at blive færdig til sommer og har desperat brug for hjælp! jeg bor i København og søger en der kan underv... -
Grammatik - tidsangivelser
ForumindlægKan en eller anden foklare mig lidt om tidsangivelsers placering i en sætning. Jeg ved at tid kommer før sted, men kommer tiden generelt så tidligt som muligt i en sætning. F.eks. jeg har mistet mine penge i dag. Ich habe heute meine Geld verloren. Kunne der også stå: Ich habe meine Geld verlor... -
Engelsk A skriftlig
ForumindlægHeya! Jeg må indrømme at jeg virkelig halter iht grammatikken. Er der nogen der kender nogen gode hjemmesider hvor jeg kan øve mig på grammatikken op til engelsk A skriftlig eksmamen. Mit problem er specielt at jeg kan bruge grammatisk/faglig terminologi.. Mvh. Mikkel. -
Emne til foredrag?
ForumindlægJeg skal hurtigst muligt få skrevet et foredrag. Jeg skal vælge et del emne ud fra South africa(landet).. det må ikke være nielson mandela eller apartheid. Det skal være et godt og spændene emne.. Ideer?????????? -
grammatik
Forumindlægville lige høre om der ikke er noget galt med den sætning jeg har oversat til tyskhver dag rejser hun med toget for at komme til arbejdet i byen.Jeden Tag fährt sie mit dem Zug um der Arbeit der Stadt zu kommen -
Dansk
ForumindlægHej! hvad betyder procentsatser?? som skulle være et fremmedsprog, men hvad betyder det på godt dansk?? -
Løst sammensatte udsagnsord
ForumindlægHåber der er nogle der vil rette disse løst sammensatte udsagnsord1) Jeg foreslår, at i tager børnene med.Ich schlage vor, dass ihr die Kinder mitnehmen2) Den, der tier samtykkerWer schweigt, stimmt zu3)Ved I, hvordan historien forsætter?Weißt Ihr, wie das Geschichte weitergeht?4)Deltager I i mor... -
Oversættelse
ForumindlægBetrifft nur den Text „Was braucht der Jud ein Klavier?“) Kan nogen oversætte følgende sætning. På forhånd tak -
hitler-stalin pagten
ForumindlægJeg er klar over hvad hitler stalin pagten gik ud på, men hvad får Sovjet til at gå med til det, samt hvad er vestlandenes (især Englands)holdning til pagten? -
ligestilling mellem mænd og kvinder
Forumindlægjeg har et spørgsmål som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal svare: Er mænd og kvinder ligestillet?hvis nej vil de blive ligestillet i fremtiden?nævn nogle områder hvor der ikke er ligestilling mellem mænd og kvinder... tak på for hånd. -
Sammenlign og oversæt.
ForumindlægHey :)Jeg har fået en tyskopgave hvor jeg skal sammenligne og oversætte.Nogle der kan rette det?Jeg har været syg =Ich habe krank gewesenJeg er blevet syg =Ich bin krank gewordenHun har været ung =Sie hat jung gewesenHun er blevet gammel=Sie ist alt gewordenDe har været raske=Sie haben gesund gew... -
hvad ville du gøre?
ForumindlægJeg går på HF enkeltfag i vejle, hvor jeg er ved at tage en "pakke" til sygeplejske, men overvejer seriøst at droppe ud, da jeg ikke kan holde til mere...Jeg går i en klasse, hvor der er dårligt socialt sammenhold, og man skal helst være stræber for at man bliver snakket til, og bruger ... -
en sætning
Forumindlægfransk begynder.kan man godt sige det her:il n'a pas l'argent(han har ikke pengene) -
Engelsk oversættelse
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig?\n\n"MAnge tak for Deres brev af 12. maj,2002, hvori De beder os hjælpe Dem med at finde medarbejdere til Deres møbelfirma. Vores rekrutteringschef er allerede gået igang med at finde egnede ansøgere.\n\nVi er enige med Dem i, at det er en god idé at tilbyde fleksibl... -
"Dem" eller "dig"
ForumindlægJeg er igang med at analyserer et interview mellem Fogh og arabisk tv, efter Muhammed-Krisen. Anders Fogh omtaler den person han snakker til, som "Dem" i stedet for "dig". Er der nogle der kan hjælpe mig med hvilken funktion det har? "Jeg kan fortælle Dem" -
3 års opgave, hjælp!
Forumindlæghejsa!\n\njeg vil lige høre om der er nogen af jer derude der har en 3. års opgave liggende.. \n(jeg er ikke ude på at kopiere noget, men mangler inspiration til opsætning)\n\njeg er lige gået i gang med min 3 års opgave og jeg er bare gået i gang med at skrive i en tilfældig rækkefølge, har inge... -
Hitler?? Hvorfor gjorde han alle disse ting???
ForumindlægHej alle sammen!! Jeg vil gerne hører jeres meninger om Hitler og sammenligne dem med min... Hvorfor gjorde Hitler alle de ting han gjorde.. Jeg forstå ham ikke.. Han er sådan en skrotbunke. Tilføj venligst noget til denne overseje debat.. Så jeg kan se om jeg har ret eller jeg har misfort... -
De kvindelige typer i krimier
ForumindlægHvilke kvindetyper er der generelt at finde i en krimi bog? og hvad kendetegner disse kvinder? -
SSO
ForumindlægEr der nogle som har nogle gode ideer til hvad man kan skrive sso om? Og er det godt at skrive som et emne som fx Romerriget, som mange har skrevet om?
