Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18221 til 18240 af 41162
-
The Golden Bug - Kryptologi
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med en SRO, som skal være færdig på fredag. Jeg har bl.a. fået til opgave, at dekryptere et monoalfabetisk kryptosystem, som er at finde i teksten "The Golden Bug" skrevet af Edgar Allan Poe. Denne dekryptering er selvfølgelig til at finde på nettet, så den er ikke ... -
nogen der ville rette?
ForumindlægHer har jeg skrevet en lille tekst, jeg gerne vil have rettet. Jeg har kigget det igennem et par gange men er lidt i tvivl omkring nogle ting. tak på forhånd -
1 sætning
ForumindlægDie Stasis hatten auch Konrads Wohnung überwachen, und sie hatten gehört, dass er sich nach Stockholm absetzen wollte, und dafür durfte Konrad nicht nach Stockholm reisen, weil die Stasis die Visum anulliert hatten. -
Spansk Rettelse af tekst
ForumindlægHej, har skrevet hvad jeg laver i fritiden på spansk. Nogen der gider og rette det? Me gusta estar con mis amigos en su tiempo libre. Me gusta jugar al fútbol y en mi tiempo libre. Además, me gusta ver el fútbol Fc.Barcelona juego. Me gusta estar con mi familia.... -
Rettelse af tysk opgave tak.:D
ForumindlægPerspektivierungIch möchte gern eine kleinen perspektivisch- erweitern von „Jenseits der Stille“ mit Sigmund Freuds „Drei-Instanzen-Modell“. In dem Gespräch von der Geschichte ist Lara ein kleines Mädchen. Lara steht zwischen zwei Welten, die der taubstummen Eltern und die der Hörenden. Clarissa ... -
Forslag til projekt?
ForumindlægHellow :-)) Vores projektuge starter vidst i uge 10, og jeg er lidt lost mht. valg af et emne. Jeg kommer til at stå med opgaven selv, så det skal ikke være det sygeste ;-)) Interesserer mig meget for politik og hvad der sker rundt i verden, og meget mennesker og personlighed. -
HJÆLP !
ForumindlægHey. jeg har eksamensprojekt i HF. har herunder valgt Biologi og Historie som fag, og valgt emnet "Pest"! nogen der har gode ideer til kilder eller opgaver jeg kunne bruge? det haster rent faktisk, håber i kan hjælpe. på forhånd tak :D -
Grammatik
ForumindlægHej, I denne sætning er der en grammatisk fejl, som allerede er understreget: "Mrs Ugwu is not happy in the small town and would had preferred to stay in the capital Lagos where the family used to live." Jeg har rettet sætningen til: "Mrs Ugwu is not happy in the small town and wo... -
goodag!
ForumindlægI sidste Math afflevering hvade jeg obligatorisk orden med og jeg fik 8 og 6 i orden ! Hvad skal jeg kunne gøre for at få en karakter overmiddel ? -
Blive bedre til engelsk?
ForumindlægHvordan lærer man bedst engelsk mest effektivt? -
American History X
ForumindlægHey..Skal skrive et referat af filmen i engelsk, så jeg ville bare høre om der var nogen der havde sådan en, eller stil liggende, så ville det være nice.. -
hjælp til en oversættelse?!
ForumindlægHej folkens! Er der én der har lyst til at kigge på min oversættelse. Jeg har prøvet at kigge efter fejl, men kunne jo godt være, jeg har overset noget. Tak!Román og hans bedste kammerater mødes ofte i byens nye park. De kan godt lide at spille fodbold der, fordi de kan være næsten alene. Efter e... -
hvordan kan jeg lære engelsk
Forumindlæghej som sagt, hvordan kan jeg lære, engelsk på nemmer måde ,for har det svart ved engelsk. -
enkelt spørgsmål til tysk!!!!! hjælp
ForumindlægNår vi snakker om at bøje et udsagnsord på tysk i nutid og datid. Hvis udsagnsordet så er uregelmæssigt, f.eks. essen og skal ha det i datid det er så ass sætter man så også endelserne på? (Ental: te,test,te. Fletal: ten,tet,ten,ten) -
Hjælp til få sætninger..
ForumindlægHej derude ;) Jeg har en smule problemer med de to sætninger forneden. Har prøvet at oversætte dem så godt jeg kunne, men der er lige nogle ord jeg er i tvivl om, det kunne være rart, hvis der var nogen der gad at hjælpe. 1. Han var ikke så vellidt blandt borgerne som sin hustru, for han delte hv... -
1,03-Reglen!
ForumindlægHey..Er der nogen herinde, der ved om man i HF kan gøre brug af denne regl!På HF har man ikke et højtniveau fag, men hvis nu man tager et A-niveau fag som aftenundervisning et sted, kan man så godt? -
optagelsesprøve
Forumindlæghej jeg skal snart om til prøven, til en optagelsesprøve er der ikke nogle der kan fortælle hvordan det foregår. -
rettelser i spansk.
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skrevet det her på spansk, men er lidt i tvivl med fejl osv. Håber nogen kan hjælpe. Bl.a. mener han at skolen er vigtig. Han siger at folkeskolerne er meget dårlige. Derfor mener han at disse burde være bedre. Martin synes også at det er vigtigt at stemme. Han synes a... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHey jeg ville høre om nogen lige ville give sig tid til at rette min eng. oversættelse. Det er mest ordstilling, komma og stavefejl der er fejl i, selve den oversatte tekst skal i ikke tænke på:Engelsk oversættelseLondon is an interesting city to visit. But it is more than that. It is also an old... -
en linie oversættelse
Forumindlæghvordan ville man oversætte udtrykket"kort sagt" til engelsk?
