Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18281 til 18300 af 25907
-
SPANSK, HJÆLP!
ForumindlægHola Skal oversætte det her : taler du også spansk Siger man : "hablas tambien espanol" eller "tambien hablas espanol" ??? -
Metode spørgsmål
ForumindlægHej med jer! Jeg laver pt AT. Jeg har fundet et interview på BBC, som jeg gerne vil inddrage i mit arbejde, MEN - skal jeg arbejde med tv klippet somom det er dataindsamling, altså kvantitativ metode, eller skal jeg mere se det som et klip der skal analyseres (humaniora) og på den måde give m... -
Ku Klux Klan
ForumindlægHej er der nogle der kan skrive noget information om ku klux klan har kigget lidt på nettet, men vil bare også lige høre jer -
STX eller HTX? Hvad kan man blive?
ForumindlægJeg er meget i tvivl om, hvorvidt jeg skal vælge HTX eller STX. Jeg har hørt at HTX er en mere praktisk uddannelse end STX. Og at STX åbner mange muligheder for dig at vælge i mellem. STX skulle også være en uddannelse for dem, som ikke ved hvad de vil endnu. Personligt er jeg ikke en person der ... -
Oversættelse
ForumindlægBecquerel's working hypothesis was that a body had to luminesce to emit penetrating radiation such as Röö;ntgen had found. His technique was to wrap a photographic plate in light tight black paper, position the mineral on the plate, and leave the experiment on his window sill where sunlight w... -
Union = forening ?
ForumindlægHej Kan en union være det samme som en forening? På forhånd tak -
Hej
Forumindlæg- I live in the house which roof is red er der nogle herinde som kan vise mig fejlen i denne sætning, og give mig en forklaring på hvorfor det rigtig er rigtig? -
Vurdering af mit digt
ForumindlægNogle der gider, at vurder mit digt, evt. analyse, fortolkning, karakter, kommentar. Det er et filosofisk digt, har kaldt det "ontologi?" den er vedhæftede i pdf format. Jeg går godt nok i 10. klasse, men vil gerne have svarene på A-niveau. Tak på forhånd, selvom jeg nok siger det igen ;) -
Lineære og angulære moment?
ForumindlægJeg forstår slet ikke hvad det lineære og det angulære moment er? Hvad går det ud på og hvad bruges det til? Ville blive glad hvis der var nogle der kunne prøve at skære det ud i pap for mig ;) -
Kemi C - ? fra 100% nybegynder...
ForumindlægJeg er netop begyndt på Kemi C som fjernundervisning og skal til eksamen om 2 måneder, da faget er et adgangskrav. Jeg har læst de første 20 sider i undervisningsbogen ISIS Kemi C - der er sikkert god for de studievante - Det er jeg dog langt fra. Jeg er heller ikke noget matematik geni. Derfor..... -
Supplering af HHX til medicinstudiet
ForumindlægHej folkens. Jeg har været væk fra uddannelsesområdet i et par år og har nu fundet ud af at jeg gerne vil studere medicin. Jeg er igang med at sætte mig ind i optagelsesreglerne, og håber at jeg kan søge ind til marts 2012. Jeg har en HHX (med karakterer på 13-skalaen :-) og mangler derfor både m... -
"The notebook" - min mening
ForumindlægHello guys Er der nogen, der vil se om jeg har fejl i teksten? The plot in the movie was good and beautiful, because it was about to persons who loved each other and split up, but they ending with to be together again and are together to they die. The main characters, Noah and Allie, are really s... -
Samtidshistorie på den gamle reform. Bestået?
ForumindlægMojn. Jeg fik for ca 4-5 år siden min studenterhue, og det var vel nok bar' dejli'! Men jeg er sgu lidt i tvivl om hvorvidt jeg er bestået eller ej i faget "samtidshistorie", eftersom jeg åbenbart fik 5 i årskarakter, og 6 i eksamenskarakter. uden at være det største matemat... -
Ejefald på spansk?
ForumindlægHvordan danner man genitiv (ejefald) på spansk?? jeg vil gerne have en forklaring og det ville være godt med nogle spanske sætninger hvor der bliver dannet ejefald, så kan jeg bedre forstå det? -
Psykologi studiet
ForumindlægHej, jeg har lige et par spørgsmål angående psykologistudiet.. Bliver der givet karakterer på studiet, eller bestået/ikke bestået? og hvis der bliver givet karakterer, hvor stor betydning har disse så for efterfølgende arbejdsmuligheder osv. Er der gode forskningsmuligheder i Danmark inden for ... -
Terroangrebet den 11. september 2001
ForumindlægHej alle. Jeg skal diskutere om USA's reaktion på den 11. september var en succes. Jeg tænkte på at finde nogle artikler og diskutere udfra dem. For det kan være nogen har skrevet om hvordan det sidste år den 11. september 2010 var, altså den samme dato, om der var sket nogle ændringer osv. M... -
betydning
ForumindlægHej, har googlet over hele nettet, men kan ikke finde ud af, hvad ''lighedsfordring'' betyder på forhånd tak -
Substitution eller kondensation?
ForumindlægEn blanding indeholder et syrechlorid. Her tilsættes en alkohol. Der dannes saltsyre og en ester Jeg har sagt, at der sker en substitutionsreaktion, idet chlor-atomet substitueres med CH3CH2O--gruppen. Reaktionen er CH3-CH2-CH-COCL + CH3-CH2-OH | CH3 reaktion... -
Fysik/Kemi disposition
ForumindlægHejsa, hvordan har i det? Jeg skal til fyski/kemi mundtlig afgangseksamen om 2 uger, så mig spørgsmåll er hvordan skriver man en disposition i fyski/Kemi. Tak på forhånd -
AT: teorier fra fag??
ForumindlægJeg er igang med forberedelse til AT eksamen. Jeg har læst om struktureringen af eksamen, og under et af punkterne (Forklaring af, hvordan du har arbejdet) er jeg stødt på: "hvilke teorier fra de to fag, har du brugt?". Hvad menes der med teorier? Denne AT-eksamen tager udgangspunkt...
