Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18281 til 18300 af 60468
  • Sweet Ladies

    Forumindlæg
    Er bare lidt nysgerrig.. hvordan synes I jeres skriftlig engelsk eksamen gik i dag? Synes personligt at det var et lidt underligt og anderledes oplæg end hvad jeg er vant til..
  • Uro i timerne (jeg håber I vil svare)

    Forumindlæg
    Jeg har spørgsmål til jer, der går på gymnasiet (STX): 1. Hvilken type undervisning har I i fremmedsprog (engelsk, tysk, fransk, spansk)? Er det almindelig klasseundervisning, er det gruppearbejde? Hvordan forløber en typisk time? 2. Er der uro i timerne? Er folk koncentrerede eller sidde...
  • Hjælp til gym

    Forumindlæg
    Hej alle bruger. Jeg har besluttet mig, at jeg skal på gym, og tiden begynder at nærme sig. Men kan ikke rigtig beslutte mig hvilket et gym jeg skal vælge. Har i nogle anbefalninger? På forhånd tak :)
  • hvordan kan jeg komme ind på DTU

    Forumindlæg
    hej jeg er 14 år og min drøm er komme ind på DTU men jeg har en problem jeg får ikke så gode karakter men jeg er god nok til det natursfag og ville spg om hvor høj man skal havde i karakter og skal man tage stx for at vidergående kan man ikke også tage htx og så gå ind på DTU
  • Gennemsnitsudregning

    Forumindlæg
    Jeg er ikke helt sikker på, at jeg har forstået det korrekt - hvordan ma udregner snittet. Jeg har prøvet at fylde ind i skemaet med de forskellige 'vægtninger' (jeg brugte skemaet fra Solrøds hjemmeside (stx)). Når jeg så sammenligner med egne udregninger, hvor jeg også medtager de forsk...
  • Gymnasial supplering - eksamenssæt

    Forumindlæg
    Kan man finde tidligere matematik A eksamenssæt for gymnasial suppering? :)
  • ESSAY- gode metoder?

    Forumindlæg
    Hey..Jeg skal snart op i englesk skriftlig og skrive et essay. Har i nogle gode råd/tips om hvad man kan gøre for at hive karakteren oppe. Eller rettere sagt: Er der ting/træk man kan gøre for at komme højt oppe i karakter..!
  • Plagierkonstrol

    Forumindlæg
    Hej jeg skulle spørger, hvis man har skrevet en engelsk opgave, og man har brugt google oversæt til det. Vil det så blive opdaget, hvis der er plaigerskontrol.
  • LEJ EN HISTORIE LÆRER

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til historie eksamen (stx 3.g) d.27 trækker d. 26.. og jeg søger en historie lærer, selvfølelig mod betaling. Nogle der har lyst/kan hjælpe? Hilsen Christopher
  • Tjek dansk

    Forumindlæg
    Hej Må man bruge downloade og købe et program fx tjek dansk til sin danske stil /eksamenSTX? Jeg er nemlig rigtig dårlig til at sætte kommaer... Gerne svar hurtigt, da jeg skal op i morgen tidlig.. Tak
  • Hvordan er matematiken på HHX?

    Forumindlæg
    Hey alle <3 Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge i forhold til ungdomsuddannelser. Jeg interesserer mig særlig meget for matematik og overvejer stærkt HHX. Min eneste bekymring er om Matematik A på HHX kun er økonomi og salgs fokuseret eller om det er almen matematik med fokus på &qu...
  • ANGST!

    Forumindlæg
    hej folkens.. jeg skal op i mundtlig engelsk her på fredag.. Det er kun en årsprøve.. Jeg ahder engelsk og kan slet ikk finde ud af det! betyder det meget hvisj eg ikke dukker op? for en fra min klasse han er helelr ikk dukket op til to årsprøver indtil videre.. betyder det meget årsprøve? seriøs...
  • Sorry for the Loss

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen herinde, der har været op til skriftlig engelsk på a-niveau, som kan huske opgaveformuleringen til teksten "Sorry for the Loss" - skrevet af Bridget Keehan. Hvilke 2 punkter var det, man bl.a. skulle fokusere på? Tak på forhånd
  • hvordan siger man

    Forumindlæg
    Vær så venlig at sende mig et tilbud, hvori De angiver leveringstid?Jeg glæder mig til at høre fra Dem.Hvordan siger man det på engelsk?
  • Hvilken linjefag?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalens medlemmer Hvilken linjefag(gymnasium) skal jeg tage, hvis jeg gerne ville være advokat? Hilsen Sarah
  • Forskel på Gymnasie og HF?

    Forumindlæg
    Hey alle!Hvad er forskellen på gymnasiet og HF? jeg kan forstå at det primært er det samme, men der må vel være nogle forskelle?Tak,Nicholas
  • Haster da jeg skal til naturfags eksamen i morgen. Nogen der ved alt om fusion og hvordan energien omformeres til stråling inden den ender på jorden?

    Forumindlæg
    hvordan omformeres energien fra solen (kerneenergi- fusion) til strålingsenergi? og hvem ved alt om fusion. Hvis du ved noget, så please hjælp
  • Dansk skr eksamen HHX - Forsøg med IT - Opgave 1 "Tre på en motorcykel"

    Forumindlæg
    Jeg skrev om denne opgave til eksamen, men kunne godt tænke mig at høre hvordan andre der valgte den samme opgave, har anlyseret den. Jeg synes ikke hovedpersonerne var særligt postmoderne.. Er jeg helt forkert på den? Og har i fundet ud af budskab eller lign?
  • Søger skriftligt opgavehæfte

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak.
  • Hvornår får 2-3g deres skriftlig eksamensdatoer?

    Forumindlæg
    Hvordan er det nu? Kan det ikke passe at det er her i begyndelsen af Maj at 2 og 3g får at vide hvilke fag de skal op til skriftlig-eksamen/årsprøver? Og det er i midten af Maj de får at vide de mundtlig prøvedatoer?