Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 18281 til 18300 af 63056
-
Klage over skriftlig engelsk eksamenskarakter
ForumindlægHej Allesammen I går fik jeg min eksamenskarakter i engelsk - 02. Dette undrer mig meget, da jeg hele året kun har fået 7 eller 10. Jeg synes også det gik godt til selve prøven. Jeg snakkede så med mange andre fra min klasse og det viste sig at alle har fået lavere karakterer end de pleje... -
Aber
ForumindlægJdeg skal skrive nedenstående lille leksikonartikel fra Gyldendals leksikon ’Fakta’ om til et lille oplæg om aber. Jeg skal forestille, at du skal holde oplægget for en tredje klasse. Er der en der kan give mig et skub? For de jeg skal tage hensyn til, at de har andre forudsætninger, og det er ... -
rettelse af engelsk
ForumindlægHej studier :) Kan jeg få en af jer til at rette min lille engelsk stil, på forhånd mange tak ;b Gun Clubs in Schools There is almost one gun for every man, woman and child in the US. Each year more than ten thousand has been committed and dies in guns decade. An American has to be over 21 ye... -
Engelsk Stil. Ret igennem?
ForumindlægWhat is a hero? Who are the people we make heroes? Why do we need heroes? That9;s the question we all ask for. It don9;t have to be a man with superpowers but a person who a willing to do such thing, like sacrifices they9;re one life for another person that9;s in danger. There is tho... -
Andengradsligninger
ForumindlægEr det den rigtige måde jeg har regnet andengradsligningen ud? Jeg er ikke sikker på om det er rigtigt. –x2 + 6 x - 9 = 0 a= 1 b= 6 c= -9 d= 62 – 4 · 1 · (-9) = 72 Vi bruger x = (-b± √d)/(2 ·a), da d >0 x = (-6+ √72)/... -
Ligningsystemet
Forumindlægjeg skal løse denne ligningssystemet, og jeg bruger metoden med to ligninger med to ubekendte, er det rigtigt eller? 1) x-2y=-2 2)3x-y=9 Jeg regner ligning 1) x-2y=-2 x=-2+2y Den sætter jeg på x9;s plads i ligning 2) 3(-2+2y)-y=9 -6+6y-y=9 6y-y=3 5y/5=3/5 y=3/5 og den s... -
plz ret og om fomulere tak
Forumindlæghej..Nogen der vil rette den her stil... j mangler stadig lidt af den.. is there any who can comment on a couple of themes in the story...PlEASe..i would be very thankful to u guys. og i må godt omfomulere den så den lyder mere voksen agtigt..Plzz..så er i søde.. Auggie Wren´s Christmas Story The... -
3. Års opgave
ForumindlægNå ja spørgsmålet mange af os der snart (7,9,13) bliver studenter går med. Jeg er kommet frem til at jeg vil skrive i fysik omkring et af følgende emner:1) Den specielle relativitetsteori2) Astronomi (Afstandsbestemmelser, Solen de klassiske opgave typer)3) Kvantemekkanikken (Er dette alt for svæ... -
Opdriftsligning?
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe med en formel eller metode for opdrift? Jeg sidder og laver AT, og skal bruge nogle fysik teorier og formler, men da det er næsten 2 år siden, jeg har haft fysik, er jeg lidt fortabt. Skriver om flyvingen, opdrift og motoren. de to første er vigtigst.. på forhån... -
Elektromagnetisme og induktion?
ForumindlægHej. Da jeg skal op i fysik i morgen har jeg store komplikationer mht. elektromagnetisme. Jeg kan risikere at trække noget vedrørende dette, men de to emner inden for fysik, elektromagnetisme og induktion, har jeg aldrig forstået 100 procent. Er der evt. nogen der kan give en kort og oversk... -
bestemmelse af phi - parallaksemetoden
ForumindlægHej SP Jeg har lidt problemer med at forstå, hvordan man i parallaksemetoden, er i stand til at bestemme vinklen phi (φ. på billedet "p"). Selvfølgelig uden at kende, 2/3 vinkler. Ud fra billedet, tolker jeg det som om, at der ligger en større omkreds rundt om jorden, og a... -
beregn temperaturen
ForumindlægHej har virkelig brug for hjælp ang. denne fysik opgave. Har løst opgave a En anden dag overføres energien 183 GJ som varme til vandet i solvarmeanlægget. Af denne energi bliver kun 45 GJ afsat til Marstal by. Den overskydende energi oplagres i en stor vandtank. Denne tank indeholder 10.000 m^... -
Varmelære - Varmekapacitet
ForumindlægHej folkens! jeg er på meget bar bund. I fysik har jeg fået følgende opgave: - men jeg har prøvet alverdens beregneinger og formler men der er ikke rigtig noget af det der giver mening:( Tove har et metalsmykke, som vejer 75 g. Hun opvarmer smykket til 96 ºC og dropper det ned i 250 g van... -
Ligning
Forumindlæg4k2 -20k +9 = 0 nogen der kan hjælpe med den ? -
resonans
Forumindlægokay journal, giver 9 hos en streng lærer.. -
Karakter i mat. B eksamen
Forumindlægnogen der ved, hvor mange point der skal til at få 9....? -
lille oversættelse
Forumindlæghej, nogle som vil rette en lille oversættelse på 9 linjer?? -
Stil: Teknikken i den morderne verden.
Forumindlægudemærket stil fik 9 på første år hhx.. -
Kort Stil
Forumindlæger der nogen som vil rette min tyske stil på 9 linier -
Hvordan laver man et reaktionsskema?
Forumindlægjeg går i 9. og mangler en slags guide til reaktionsskemaer...
