Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18381 til 18400 af 102572
-
HF eksamen
Forumindlægvar nogen af jer oppe i matematik c til eksamen i hf 2006? :) pleaseee venter nogle svar :D -
Beskrivende statistik emne2
ForumindlægHej! Er der nogen der ligger inde med løsningen til emne 2 i matematik C hhx. Side 447 til 448. -
lektiehjælp
ForumindlægHej alle. Er der en af jer der kan tilbyde lektiehjælp i matematik på C-niveau i Herning. Please hvis ja, så til her eller min mail: su-amin86@hotmail.com. Håber at i skriver tilbage. Tak -
HJÆLP! Hvor mange procent stiger svingningstiden
ForumindlægMatematik C HF Eksamenssæt opg.9 Hvor mange procent stiger svingningstiden, når pendulets længde øges med 40 %? -
Søger en tutor?
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
JEG SØGER EN PRIVATLÆRER
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
hjælp !!!!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til matematik der står hvor stor en brøkdel af figuren er farvet? A B C D Hjælp -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle -
eksame udtrækning?
Forumindlæghar et spørgsmål angående matematik på hhx, jeg har det på c niveau nu, men skal afslutte det på B niveau, er det 100 % jeg kommer op til eksame i det? -
Formel
ForumindlægJeg har en matematik opgave for til på mandag, og kan ikke helt finde ud af spørgsmål c og d. Forstår ikke helt hvad tallene betyder og hvad der menes med ‘vindue’? Har vedhæftet et billede af opgaven.. -
karakterskala
Forumindlægnogle der ved hvad karakteren er hvis man har fået 62 point matematik c nivau i karakter skalaen? -
Engelsk eksamen 2013 - sorry for the loss
Forumindlæghar lige været til engelsk eksamen i dag, skriftligt, og valgte at skrive første analyse, dvs. analyse af en novelle. jeg er meget i tvivl om den, og det ville være skønt hvis nogle ville kigge på den? ved forresten godt den er for lang! Sorry for the Loss How is it possible that a young... -
moms
Forumindlægjeg skal lave et regne ark der kan finde en pris uden moms feks 5140,- pris uden moms =4112 Hvordan er formlen?? -
Bølger
ForumindlægJeg fatter INTET af emnet bølger (vi har gennemgået længdebølger og tværbølger, frekvens, bølgelængde, udbredelseshastivhed, bølgetop...)Vi har fået kopiark, fordi der ikke står noget om bølger i vores bog, Spektrum. Er der nogle der kan henvise mig til en bog?Jeg har meget svært ved at forstå no... -
Afstemning af redoxreaktioner
ForumindlægHej..\n\nEr der nogle der kan hjælpe mig med at afstemme de her to reaktioner?\n\nEn legering består af kobber og sølv.\n0,708g af legeringen opløses i overskud af koncentreret salpetersyre, hvorved følgende redoxreaktioner forløber\n\nCu + NO3- -> Cu2+ + NO2\n\nAg + NO3- -> Ag+ + NO2\n\nDe... -
Renter
ForumindlægHejsa er der en der kan hjælpe med dette? .-) -
Musikeksamen 1.g
ForumindlægHey allesammen, jeg er blevet i tvivl om hvordan den teoretiske del af eksamen foregår? Får ma udleveret spørgsmål 24 timer før eller er det et ukendt spørgsmål - det er forresten den nye gymnasierefor... det er fordi det er meget tvetydigt på de papir vi har fået udleveret.... -
Lukket mængde
ForumindlægJeg vil lige høre i er enige i min forståelse af et lukket interval (hvilket fører til forståelsen af en lukket mængde). Et delinterval I i R (De reelle tal) er lukket hvis komplementærintervallet er et åbent interval i R. Dvs. [2,3] er lukket da (3,uendelig) er åbent [2,3) er ikke-lukket d... -
Spørg. om spændingsrækken
ForumindlægEr jeg helt gal på den ang opløsning af metaller i spændingsreækken. Jeg har skrevet: Metallerne kobber, søvl, platin og guld kan ikke opløses af H+, da syre kun reager med dem, der står til venstre for H+ i spændingsrækken. -
Stamfunktion
Forumindlæger f(x)=2x3,5+x2+10 stamfunktion til g(x)=7x2,5+2x Er der ikke nogen som vil være super søde at hjælpe mig med den her opgave så jeg kan forstå hvordan man skal gøre?? På forhånd TAAAAAAAK
