Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18461 til 18480 af 45491
-
At kende sandheden
ForumindlægHej venner ! Har nogen af jer stødt på en film ved navnet 'At kende sandheden' Har virkelig brug for hjælp til en lille referat af den. Det haster. Går i 1.g på HTX. -
Bevise og at overbevise?
ForumindlægHey folkens. Sidder men en opgave her hvor jeg skal forklare forskellen på at bevise, og at overbevise set i forhold til fakulteterne. Nogle der eventuelt kunne hjælpe mig med et lille input? På forhånd tak -
Betydning af 2 ord.
ForumindlægHej sidder lige og skriver en lille stil, men har lige et par spørgsmål. er det at være uddannet dets amme som at være kultiveret? Hvad er det modsatte af uddannet? Ukultiveret? På forhånd tak. Alkymisten -
Word programmet
ForumindlægMit word program retter automatisk et lille "i" til et stort "I", lige så snart jeg taster mellemrumstangenten. Det er meget irriterende. Hvordan slipper jeg af med det? -
Mat - en hurtig en
ForumindlægEn lille opgave jeg ikke lige kan få hul på, som er følgende: En ligebenet trekant skal have arealet 5, og vinklerne ved grundlinjen skal være 72 grader. Bestem sidelængderne i trekanten. På forhånd tak. -
pH + pOH = 14,00 - forklaring på hvad dette betyder?
ForumindlægHej alle på SP! Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal bruge nedenstående sammenhæng: Med hvad betyder denne sammenhæng egentlig mellem pH og pOH? Er der en, som kan komme med en lille forklaring på, hvad det betyder? På forhånd tak. -
Dreje aflangcirkle i Grahp
ForumindlægHej jeg har et lille probelm, i Grahp. jeg har en cirkel der hedder 19.8769cos(t)+5 6.1937sin(t) den vil jeg gerne dreje 45 grader. Hvordan skriver man det i Grahp? -
Ligebenet trekant, find siderne ud fra topvinlen og højde
ForumindlægHej jeg har et lille problem: I en ligebenet trekant er topvinklen(vinklen mellem de to lige lange ben) 48º og højden er 25, hvordan finder jeg siderne? På forhånd tak -
Hjælp til downloading!
ForumindlægHej, jeg kan ikke downloade "Spejlbilledet", "En kærlighedshistorie", "Lille Fedtøre", og når jeg trykker på den knap så man burde kunne se den, er der ingen ting, kan du hjælpe? -
SRP RSA-kryptering - regning med rester og potensregneregler
ForumindlægHvordan forkorter jeg (hvilke regler kan jeg bruge) yderligere en potens på 5^100 og 5^60 (5^3 er lille nok), når jeg allerede har forkortet dem fra 5^163? -
Fuldstændig løsning til differentialligning
ForumindlægHej, jeg står med et lille problem. Jeg har differentialligningen: Jeg har fundet den fuldstændigeløsning til at være: Men jeg er i tvivl om c kan være eller kun 0 og Håber at der er nogen som kan hjælpe mig. -
Engelsk stil 300 ord
ForumindlægJeg er ved at skrive en lille blog om starbucks og mangler en til at tjekke stavefejl eller forkerte sætninger. En som har 5 min, hvor jeg kan fremsende det på mail eller noget? -
tal med udråbstegn
Forumindlæghej.. jeg sidder og skriver om sandsynlighedsregning, men så er der i nogle af eksemplerne at der fx. står: 0!=1 6!=747 kan jeg få en lille forklaring på hvad dette betyder? -
hjælp
ForumindlægNår jeg forsøger at downloade en opgave er der slet intet, gør jeg noget forkert ? jeg forsøger at downloade en opgave med "lille fedtøre" -
tysk:hjælp(rette)
ForumindlægHeej Er der nogen der kan rette min lille tyske oversættelse. Har både den danske og tyske version:D Håber der er nogen der kan hjælpe -
Rettelse af Tysk
ForumindlægNogen der vil være sød at hjælpe mig lidt med at rette dette lille stykke Tysk igennem. Eller udpege fejltyper steder hvor det er problematisk ? :) Ville være en stor hjælp Filen er vedhæftet -
hjælp til kapitalberedskab
ForumindlægHej sidder med et lille problem har fået en spørgsmål hvor jeg skal redegøre for kapitalberedskab problemet er jeg ikk ved hvad det er og der står intet om det i lærerbøgerne nogen der kan hjælpe? -
Hæveproces
ForumindlægJeg sidder med et lille træls spørgsmål, som jeg har gumlede over i lang tig nu. Håber der er en der har lyst til at hjælpe :) Kan vandmolekyler bidrage til hæveprocessen? På forhånd tak -
vandmolekyler
ForumindlægJeg sidder med et lille træls spørgsmål. Håber der er en der har lyst til at hjælpe :) Kan vandmolekyler bidrage til hæveprocessen? Har fundet ud af at de kan, men ved ikke hvorfor/hvordan? På forhånd tak -
Omskrevne cirkel trekant
ForumindlægHej er der nogen af jer der kan finde ud af hvordan man laver en omskreven cirkel trekant. Når jeg laver den rammer cirklen aldrig trekantens spidser, (altså enten bliver den for stor eller for lille) Nogle der har en formel på det? :-)
