Resultater: 18521 til 18540 af 436512
-
Forskellen mellem Matematik og Fysik?
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklar mig forskellen mellem matematik og fysik? Jeg er ikke helt sikker :/ -
Whomb?
ForumindlægHej Hvad betyder "it wombs faithfulness" -
translation og rotation
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvordan man generelt kan se, hvordan en kraft ydet et bestemt sted på et objekt påvirker dets translation og rotation. Tag for eksempel et hjul. Hvis du påvirker det direkte i massemidtpunktet vil det kun translatere. Hvis du derimod påvirker det i nederste punkt vil det rot... -
Funktioner
ForumindlægJeg har fået opg. V = (pi*h)/15 (2D^2+dD+3/4d^2)V = 150d = 4h = 8Beregn D...Jeg har prøvet div med at gange ind i parantes og få 0 = bla bla .... og så finde diskriminanten... men jeg kan overhovedet ikke få den til at gå op.Nogen der har nogle hint's ? :) -
Koncentration af Svovlsyre
ForumindlægHey.... Jeg bøvler lige med lidt kemi. Jeg har en opgave hvor jeg får at vide at koncentreret svovlsyre H2SO4 er det samme som en 98masse% opløsning af svovlsyre i vand. Altså at af en liter opløsning udgør svovlsyren 98% af massen.... derefter får jeg at vide opløsningen har følgende massefylde:... -
Sidste skoledag lister
ForumindlægEr der nogen der har en ide til hvad vi kan kalde vores sidste skoledag-liste? pft -
HJÆLP
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kan hjælpe mig med noget excel og access? -
Hjælp til opgave (hop fra rampe)
ForumindlægHejsa Jeg kunne godt bruge noget hjælp til en fysisk udregning. Der er en mand på en motorcykel. Han kører med 100km/t (v0 = 100km/t). Han kører op af en rampe der er 15 grader stejl og 1m høj. Springet er 15 meter langt, og landingsstedet er 2,5 meter oppe. 1) Hvor højt over kanten komme... -
Wels
ForumindlægHvad er fisken Wels navn på dansk -
Stofmængdekoncentration, c eller C?
ForumindlægSimpelt spørgsmål (måske lidt dumt og pinligt)Er stofmængdekoncentrationen repræsenteret ved c (lille c) eller C (STORE C)?????På forhånd tak for hjælpenWuhtzu - -
Analyse af "To gange mødt" af Henrik Pontoppidan
ForumindlægJeg er igang med at skrive en dansk-historieopgave som er for til d. 27. april. Jeg har læst den, jeg kan bare intet forstå af denne tekst og det gør at jeg ikke kan gå igang med mine redegørelser som er at analysere teksten! :/ Håber virkelig der er en sød en der vil skrive en referat af den, ... -
Er der nogen der kan rette fejl? Tak på forhånd.
ForumindlægStarbucks Attn: Marketing Manager From: Eldar Idrisov, marketing assistant Date: 11/24/2011 Subject: Report on how Starbucks responds to changing market conditions, and as Caffe Nero can learn from the initiatives of Starbucks. Introduction Starbucks stay innovative and have th... -
Tysk oversættelse, nogle der ville tage et kig på den?!
ForumindlægHejsa...Er der nogle tyske eksperter der ville tage et kig på min tyske oversættelse?13.august 1961 begyndte man i DDR at bygge en mur mellem Øst - og Vestberlin. Baggrunden var, at for mange DDR-borgere flygtede til vesten. Det var let pga. den frie trafik mellem de fire sektorer i Berlin. I DDR... -
Differentialligninger
ForumindlægHej allesammen! Håber at i kan hjælpe mig videre i denne opgave, for jeg kan ikke forstå hvad jeg gør forkert! I opgaven står der: Bestem en forskrift for funktionen f, når: og Jeg har brugt følgende formel x og y er blevet givet i opgaven (kig opgave formulering). Jeg udregnede derfo... -
Er der nogle som kan kigge på min franske stil?
ForumindlægDen danske udgave:I min ferie har jeg været i England og Frankrig. Jeg startede min ferie i Danmark hvor jeg var i omkring en uge, derefter tog jeg på sprogskole i Brighton som er lokaliseret halvanden time fra London. Turen startede med, at dem jeg skulle bo hos ikke var hjemme, dette resulteret... -
Afsløring af radioaktivitet ?
ForumindlægMed en fotografisk teknik, kan radioaktivitet i f.eks. celler vises, men hvad hedder denne teknik? og er der nogen der kan linke til info omkring det ? -
Koncentrationsberegning
ForumindlægHej allesammen,Er løbet ind i et lille problem:En blanding af 200mL 0,0063M Li2CO3 blandes med 100mL 0,0108M K2CO3. Jeg skal beregne de aktuelle koncentrationer af Li+, K+ og CO3-- i blandingen. Mit forslag:Stofmængde Li2CO3: n = c*V = 0,0063M * 0,200L = 0,00126mol[Li2CO3]: c=n/V= 0,00126mol/0,30... -
Analys af reklamefilmen "Naboerne" fra 2006
ForumindlægHej er der en, som har analyseret reklamefilmen "naboerne" fra 2006, hvis der er så må i gerne give nogle fif. :) -
Mundtlig tyskeksamen - hjælp til valg af underemne
ForumindlægHey, hey, hey. Så jeg har trukket overemnet 'Deutschland, Kultur und Geschichte' i tysk. Jeg skal til mundtlig eksamen osv. om lidt over en måned, og jeg er simplethen ved at panikke, da jeg på ingen måde vil tale om murens fald or so... Har I nogen forslag til, hvordan jeg kan vende og d... -
STARBUCKS (MEMO REPORT)!! RADLE1053
ForumindlægStarbucks Attn: Marketing Manager From: Eldar Idrisov, marketing assistant Date: 11/24/2011 Subject: Report on how Starbucks responds to changing market conditions, and as Caffe Nero can learn from the initiatives of Starbucks. Introduction Starbucks stay innovative and have th...
