Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 18521 til 18540 af 132250
-
nogle der har været op til fysik mdt eksamen
ForumindlægVille spørge om hvad i kom op i og hvordan spørgsmålene er bygget op. Får man et emne man skal redegøre for eller et emne og så et underspørgsmål der indskrænker emnet i noget bestemt, der skal uddybes. -
Haster; Engelsk A og Dansk A - emnevalg.
ForumindlægHej alle, håber I nyder weekenden. Jeg står og skal vælge emne til SRP. Mine fag er engelsk A og dansk A. Jeg har tænkt, at jeg kunne bruger Hunger Games - bog og film. Evt. en analyse af hver. Jeg har spurgt min dansklærer, om hun kunne give forslag, men desværre er hun ikke vendt ti... -
Problem ang. US immigration engelsk
ForumindlægJeg har et kæmpe problem.. Jeg har fået en engelsk stil for, omhandlende US Immigration, men i stedet for et essay skal vi skirve en artikel, med samme opgave formulering som til essayet.. Er der nogle der har fået det samme? Eller som har nogle gode idéer til hvordan jeg skal komme igang? Je... -
Emner til SRP i biotek A og idehistorie B
ForumindlægHej Jeg går i 3g og skal til at vælge emne til min SRP. Jeg har valgt fagene Bioteknologi A og Idehistorie B, jeg er dog lidt tom for ideer til emner jeg kan skrive om indenfor de fag. Jeg har tænkt lidt på at skrive om døden, hvor biotek er hvad der sker i kroppen og hvor idehistorie k transh... -
Musik c eksamen + blues ?? Hvordan, hvordan? hehe..
ForumindlægHey. Er der nogle herinde, der ved præcis hvordan en musik c eksamen foregår.. Og som evt. har haft emnet blues?! Jeg vil også bare vide, om der er nogen, der ved hvad der skal til at score et 10-tal? (evt. 12! :) hehe) Og er der nogen som helst mulighed for, at man kommer op i en sang, hvor man... -
Mundtlig matematik eksamen A-niveau
ForumindlægHej jeg har fået stillet disse to spørgsmål til mundtlig eksamen i matematik: 1. Vektorer i planen Du skal behandle skalarprodukt og anvendelser heraf. Vektorer i planen 2. Du skal behandle determinant og anvendelser heraf. Tænkte på om der var nogle der kunne opstille nogle punkter i hver a... -
Hjælp til muligt eksamens spørgsmål ang. eksponentiel og lineær funktion.
ForumindlægHej som sagt i overskriften frygter jeg lidt et muligt eksamens spørgsmål derfor beder jeg dem/jer være så venlig at hente den vedlagte fil og forhåbentlig hjælpe mig til en bedre forståelse. -
Hvad sker der hvis man ikke består eksamen i gymnasiet?
ForumindlægHej, jeg er på første år på HTX, jeg skal op til eksamen her snart og jeg er virkelig forvirret, fordi jeg har aldrig været super god i skolen, men jeg tog mig lidt sammen for at komme ind på HTX fordi mine forældre virkelig gerne ville have det, men det er fandme svært må jeg sige. Hvordan funge... -
eksamen i morgen.. HJÆLP HURTIGT!!
ForumindlægHej alle jer der sidder oppe nu.. Er der ikke pleeeaaseee nogen af Jer der ved hvad en fantastisk fortælling er, og hvad kendetegnene ved dem er?? jeg er virkelig blank :( på forhånd tak. - Freja -
Matematik B tors. 7 december 2017
ForumindlægEr der en venlig sjæl der har en vejledende besvarelse af denne opgave??? -
4 små opgaver B-niveau STX
ForumindlægHej. Jeg har behov for hjælp til 4 små opgaver. Jeg har selv bøvlet med dem i en times tid-1½ og kan simpelthel ikke finde ud af det. Der må benyttes lommeregner til alle opgaverne, jeg ligger selv inde med en TI-Nspire™ CAS. Opg. 3. Om den eksponentielle udvikling f gælder, at ... -
Gøre klar til skriftlig mat eksamen?
ForumindlægHej, Jeg har slet ikke fulgt med stortset hele året, hvordan forbereder jeg mig bedst på Mat eksamen? Går på HF og har det på C niveau, jeg må bruge alle hjælpemidler under hele eksamenen undtagen internet. Hvordan gør jeg det lettest for mig selv? Tak på forhånd. -
Hjælp til at finde ikke-realistisk fiktion til dansk eksamen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal her i juni op til dansk eksamen og har trukket ikke-realistisk fiktion. Jeg ved ikke rigtig, hvilken tekst jeg skal tage, da jeg synes, det er et meget bredt emne. Er der nogle forslag? -
Analyse "Life is a bitch" eksamen
ForumindlægHej jeg skal op i dansk mundtlig på onsdag, i kortfilmen "Life is a bitch", en der har noget analyse af den? eller noget jeg måske kunne bruge? SOS SOS Mvh Fortvivlet 9.klasse -
En parabel er graf for funktionen ... bestem a og b
ForumindlægHvordan laver jeg den her opgave? -
Eksamen historie A stx - erfaring?
ForumindlægHejsa. Jeg skal til historie A eksamen. Vi har 3 timers forberedelse og ½ times eksamination. Er der nogle der har erfaringer med denne eksamen? - hvordan forbereder man sig bedst muligt, hvor mange notater skal man have med sig ind, hvordan griber man bilagsmaterialet an når man sidder i ... -
Nogle der vil hjælpe med at rette min engelsk stil?
ForumindlægHej alle! Jeg har skrevet den vedhæftede engelsk stil nedenunder. Mit spørgsmål er om der er nogle søde mennesker som vil rette den for mig? På forhånd tak -
Vurdering: Kan engelsk supplere samfundsfag i SRP
ForumindlægJeg sidder med min SRP i samf (A) og eng (A). I problemformuleringen er der et afsnit, der lyder på, at jeg skal vurdere hvorvidt engelsk skønlitteratur er anvendeligt i besvarelse af samfundsfaglige problemstillinger. Er der nogen der kan hjælpe mig med at belyse dette, da jeg i den grad har sv... -
Mat B eksamensspørgsmål - summeret frekvens og karakter
ForumindlægJeg har fået et eksamensspørgsmål, da jeg går på intensiv kursus så derfor får vi dem i forvejen Se evt billedet først. Jeg forstår ikke dette spørgsmål. Jeg skal bestemme fordelings kvartilsæt, som i mit hoved må være 0,75, 0,25 og 0,5. I mit hoved ville det der kom tættest på være 0,75(karakte... -
1.g Matematik mundtlig årsprøve B niveau.
ForumindlægHej alle sammen! D. 9 Juni skal jeg op i en mat. mundtlig årsprøve.. Men sagen er at jeg ikke har den fjerneste idé om hvordan sådan en foregår? Der står at jeg skal forberede mig fra 09:30-10:00 hvor prøven så begynder, og slutter så ca. 10:30. Men er der nogen der kan forklare mig hvordan og...
