Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18521 til 18540 af 45491
-
gensplejsning cDNA metoden
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder med det her problem, at jeg ikke rigtig kan forstå cDNA metoden under gensplejsning. Er der nogle af jer der vil hjælpe mig med en lille redegørelse/forklaring på det? På forhånd tak. :) -
sinusrelationen
Forumindlæghvordan får jeg roteret rundt på dette, for at kunne regne lille d ud? - (Sin 119)/5 = (Sin 25)/d = (Sin 36)/a -
Find hastigheden hjæææællllllllppppppp!!
ForumindlægHvordan finder man hastigheden når man kører 4000 m på 5 min??? Håber nogen kan give en lille forklaring med osv :) jeg har fået det til 13.3 km/t -
Kultur :)
ForumindlægHeej, er der nogen som kan hjælpe? Er ved at læse til min eksame i psykologi.. Men har et lille spørgsmål.. Er der nogen som ved hvad enhedskultur, samt det moderne samfund er i psykologi? På forhånd tak!! -
Hjæælp skal snart op til kemi
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundtlig kemi på C Niveau, og jeg skal have øvet på noget med mængdebregninger.. Er der ikke nogen der lige kunne give en lille forklaring på kemiske mængdeberegninger???? Ville være en stor hjælp -
Led i bevis, jeg ikke forstår
ForumindlægI får lige et lille udsnit af et bevis, hvori der er en omskrivning, jeg ikke forstår... http://img296.imageshack.us/img296/2637/billede27yt9.png Jeg har markeret overgangen. Hvad er det, der sker? Man må da ikke bare gange 4a på? -
Folkemord.
ForumindlægHej(: Jeg skal skrive et meget kort stykke om Folkemordet på sigøjnerne 1939-45. Har svært ved at finde noget om det på nettet, nogen der kan fortælle mig en lille smule om det?(: -
hælpe haster - historie!
ForumindlægHej alle. jeg har fået et lille problem. skal snart op i historie, og har fundet et spørgsmål om den kolde krig "Oprustning/nedrustning" nogen der kan fortælle mig lidt om det? mange tak på forhånd <3 (: -
Talteoretisk brøk (TP)
ForumindlægUdfordring! Hvem kan løse følgende opgave? http://peecee.dk/upload/view/118595 (en lille hilsen til grisehønen er på sin plads ved denne lejlighed) -
Hjælp til opgave m. matrix - strømning
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med hvordan jeg skal gribe den følgende opgave an. Den er lidt forirrende for mig jeg kan godt se at jegskal en ligning men er lidt forvirret :/ I skal ikke løse opgaven for mig men et lille hint ville være dejligt :) -
Mundtlig Matematik A
ForumindlægLige et lille spørgsmål til dem der har været oppe i mundtligt matematik A: Hvordan foregår eksamen? Jeg ved at der er en samtaledel til sidst men kan man i praktis godt nå det? Hvor mange spørgsmål bliver der ca. spurgt? -
bruge for hjælpe til Udviklingspsykologi/traumatiske kriser
Forumindlægkort redegørelse for for teori om traumatiske kriser med fokus på børns reaktioner på traumer. kort redegørelse for det lille barns behov ud fra nogle udviklingspsykologiske teorier. -
Gået ned i skr. eksamen?
ForumindlægDet her er en lille uformel rundspørge for SPs brugere. Er du gået ned i skr. eksamen i forhold til dine årskarakterer eller terminsprøven? Bare svar ja eller nej (du må selvfølgelig gerne uddybe hvis du vil)- -
Den politiske linje
ForumindlægHej jeg sidder og læser til en lille prøve til imorgen og jeg mangler selvfølgelig papiret med den politiske linje er der nogen der kan fortælle mig hvor henne de forskellige ligger på linjen? -
Tysk - Hjælp Til Rettelse!?
ForumindlægHejsa! Jeg har en lille tekst jeg super gerne vil have en til at rette... PLEAS! Håber virkelig på lidt hjælp der ude!! Skriv her inde, og jeg sender den til dig. På forånd tak!!! -
bestemt integral
ForumindlægHey Guys. Har et lille problem med et bestemt integral .. skal finde stamfunktion til 5x^4 * e^(x^5+1)dx med grænserne 0 til 1 - any ideas?(: -
Hjælp ang. brøk
ForumindlægHej, jeg har denne lille opgave som driller. Håber en kan hjælpe lidt (8a^3*b*a^-2) / (2b)^2 kan ikke huske reglerne for hvordan du løser sådan en. -
Oversættelse
ForumindlægHeej Jeg skulle oversætte et lille stykke fra engelsk til dansk. Er der nogen der vil lige kigge på det og se om der er nogen fejl, det som jeg har lavet? Filen er vedhæftet. På forhånd tak. -
Ioniske faste stoffer
ForumindlægHej 1. Hvorfor har ioniske faste stoffer typisk en lille opløselighed i benzen? 2. Hvorfor har ioniske faste stoffer typisk et højt smeltepunkt? Tak -
Isoler t1 af ligningen er helt lost her
ForumindlægIsoler T1 af ligningen (η er det græske bogstav lille eta) η =1-T2/T1 Er helt lost i den her, nogen som kan give mig en headstart ? :) På forhånd tak for hjælpen ! -Niclas
