Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 18521 til 18540 af 168518
  • Skirftlig eksamen 2009

    Forumindlæg
    Hey hey Er der nogen der ved hvordan de vurderer dette års skriftlige eksamen i matematik A-niveau. Som mange nok ved var der jo en opgave i sættet der "frøs" lommeregneren, men hvad betydning har det for vurderingen af opgaverne?
  • pointsystem

    Forumindlæg
    hej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv..
  • Hvornår får man bedømmelse?

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg har lige været til skriftlig eksamen i matematik A, d. 11/12. Er der nogle der ved hvornår man får sin karakter? Er det før eller efter nytår?
  • link til HTX eksamens opgaver

    Forumindlæg
    Hey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? Mvh. BR
  • point/karekter

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved, hvordan pointfordelingen til karakterene kommer til at være for den skriftlige HTX-matematik A eksamen? Vil den være ligesom de sidste år? EDIT: hov, jeg mente karakter i titlen
  • Bestem det mindste reelle tal a som opfylder, at funktionen er voksende på hele den reelle akse

    Forumindlæg
    Hej Jeg mangler et lille skub til denne opgave (vedhæftet).
  • Stamfunktion til harmonisk svinging på formen: f(x)= A·sin (2pi/T ·x+c)+d

    Forumindlæg
    Hej SP Som det fremgår af spørgsmålet, er der så nogen der vil hjælpe mig med at komme frem til F(x), ved det er substitution men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Er der en der kan vise alle trin slavisk og forklare?
  • Hvordan gik det - 2006??

    Forumindlæg
    Nå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået?
  • Lektiehjælp.

    Forumindlæg
    Hey. Jeg søger en lektiehjælper. Primært til Matematik som jeg har på B-niveau. Dog også lidt engelsk og biologi. Men altså primært matematik. Jeg kommer fra vestjylland/midtjylland.
  • Bestået / ikke bestået

    Forumindlæg
    Når der nu står på en uddannelse at man skal have følgende krav: Dansk A, Engelsk B, historie B - skal man så have bestået alle fagene både skriftligt og mundtligt? fx hvis jeg nu kun havde bestået engelsk mundtlig, men ikke skriftlig, havde jeg så stadig bestået faget eller ?
  • Vis, at linjen med ligningen y=-3x+8 er tangent til grafen for f i punktet A

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg har siddet og kigget på den her opgave i noget tid, jeg kan fornemme at den ikke burde være så svær, da det er uden hjælpemidler, men jeg kan slet ikke få viklet hovedet omkring den. Kan nogen venligst hjælpe? Eller give ledetråde? Mange tak
  • Oldtid eksamen

    Forumindlæg
    Ja så er min næste eksamen oldtidkundskab. Og jeg har nogle spg. hertil, som jeg ikke helt kan finde svar for i de gamle tråde.Som jeg har forstået det, så får man en kendt tekst, f.eks. en side fra iliaden og et kendt monument? Derefter skal man sætte sig ind 25 min for at forberede til fremlægg...
  • HASTER 1 SÆTNING PLS

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke tro på, at jeg hører den sætning fra dig af I can not believe that I hear this setence from you
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved, hvad der foregår i optagelsesprøve ? Altså hvordan det er ? Hvad kan man øve sig på ? Hvad kan man komme op i ?
  • Er der nogen der ligger inde med denne opgave? Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX) uden hjælpemidler

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX)? Den er uden hjælpemidler
  • Hjælp! Hvordan udregner jeg mit kvote 2 snit

    Forumindlæg
    Jeg skal have udreget mit kvote 2 snit: http://bachelor.au.dk/fileadmin/www.bachelorguide.au.dk/Optagelse/Eksempler_paa_udregning_af_fagsnit_DA.pdf Dog er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg udreger mit snit, da jeg ikke ved, hvordan man skal gøre, hvis man har det på et højere niveau? Kvote 2 fa...
  • Gør for hver af de tre grader A, B og C rede for, hvilken funktion f, g eller h den er graf for

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal argumentere i denne opgave. Er der nogle der kan hjælpe? Billede er vedhæftet.
  • Hjælper C-fag med at trække gennemsnittet op?

    Forumindlæg
    Hej Spekulerede over om c fag gavner gennemsnittet med at stige hvis man har fået høje karaktere, hvis nu ens karaktere i A fag ikke er så høje . Hvad har C fag gjort for jeres gennemsnit i gymnasiet?
  • matemamtik

    Forumindlæg
    please hjælp mig med så mange som muligt, har lagt fil ind sidder til eksamen lige nu pls
  • elektroteknologi

    Forumindlæg
    Jeg har fået afslag, da jeg har lavt snit i kvote 1. Jeg håbet på at kunne begynde på elektroteknologi på DTU. Det brev jeg modtog i dag, der står at jeg ikke er blevet optaget på nogen af uddannelserne/uddannelsestederne og har heller ikke fået eventuelt søgt standby plads. I ansøgningsskema har...