Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 18621 til 18640 af 325233
  • vigtigt har brug for hjælp hurtigs muligt! Tak på forhånd.

    Forumindlæg
    Jeg skal på lejertur med min klasse her om en uge, men jeg gider virkelig ikke, da det er totalt spild af tid, plus vi lære ikke noget! Jeg går i 9 og skal alligevel snart ud af skolen, så kan overhovedet ikke se nogen grund til at skulle tage med. Mine forældre siger, at jeg bare skal få det bed...
  • Udenrigshandlens betydning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ikke den bedste til international økonomi, så derfor søger jeg lidt hjælp. Spørgsmålet: Redegøre for udenrigshandlens betydning for USA og Kina. Jeg tænker, at udenrigshandlen er en stor del, af deres økonomi. Eller er jeg helt gal på den her? Tak på forhånd.
  • Skal jeg tage et sabbatår mere?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg står lige nu midt i et vigtigt valg, om enten at tage et sabbatår mere eller starte på Uni. I det her sabbatår har jeg arbejdet fuldtid i en bager/café, hvilket var meget intetsigende. Jeg arbejdede kun for pengene. Til sidst blev det dog så uddholdeligt, at jeg blev nødt til at sig...
  • danmark

    Forumindlæg
    1. Hvad køber Danmark mest af i udlandet (import)? 1. Råvarer, elektroniske ting. 2. Danmark har 6 stærke områder på eksport-siden. Hvad er det? 2. fødevarer, bygge og bolig, søfart, sunhed, energi og miljø, IT 3. Nævn mindst én dansk virksomhed fra hver gruppe: 3. IT ; Css, Søfart ; Ap. møller, ...
  • hjælp! co2 spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg mangler lidt inspiration til min AT-fremlæggelse. Har om - hvilke økonomiske og politiske problemer der er forbundet med at reducere CO2-udslippet. Med samf på A og kemi B. ´Kemi: Drivhuseffekten, energiblancen, bioethanol... Samfundsfag; Økonomisk - kan man sætte pris på forureni...
  • Grammatisk rettelse

    Forumindlæg
    Hej nogen som kan være behjælpelige med at markere eller rette mine fejl i min opgave? Ville være evigt taknemmelig. Min opgave findes her: https://pastebin.com/CXeDFuCP Tak på forhånd!
  • Er old et svært/besværligt fag?

    Forumindlæg
    Hvad synes i? Hvad mig angår så pisser det mig lidt af at jeg bliver nød til at tage så mange noter, gør i alle det?
  • Udregn gavlens side

    Forumindlæg
    Har følgende opgave. Hvilke formler skal jeg bære mig ad med at bruge for at løse den?
  • Indstilling på et gymnasium

    Forumindlæg
    Jeg har hørt, at man skal have et gennemsnit på over 6,00 for at blive egnet. Er det rigtigt?
  • hjælp..

    Forumindlæg
    en der ville hjælpe med med at isolere x^3=0er det rigtig at x = 0???
  • FOLKEMORD! teori?

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp til at finde en teoretiker som forklare årsagerne til et folkemord?? Skal bruge det til min AT projekt.
  • tørstig?

    Forumindlæg
    Hvorfor er det at man bliver tørstig? Er det noget osmoselignende? Noget med at koncentration i celler bliver høj?
  • Kvadratet af et tal..

    Forumindlæg
    Hvordan beviser man at kvadratet af et lige tal er lige, og at kvadratet af et ulige tal er ulige?
  • Udlænding -> integrationsminister?

    Forumindlæg
    Tror I, at det ville være en god idé med en udlænding til at være integrationsminister/udlændingeminister (eller hvad det nu kaldes)?
  • Bekæmpelse af arbejdsløshed uden skabelse af inflation

    Forumindlæg
    I hvilket omfang er det muligt at bekæmpe arbejdsløshed uden at det skaber inflation?
  • glycerol!!!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Hvorfor er det, at glycerol har svært ved at krystallisere og er tyktflydende?
  • økonomi

    Forumindlæg
    hej håber der er nogen som kan hjælpe:) hvad betyder det at at Kunderne/forbrugerne er nyttemaksimerende?
  • popperianer??? Haster!

    Forumindlæg
    Hvad vil det sige at være en popperianer og at tilslutte sig den popperianske position?? På forhånd tak!
  • Tangent, cirkelkurve, parameterfremstiling

    Forumindlæg
    Hvordan viser jeg at en tangent for en circlekurve er vinkelret på en radiusvektor ved at bruge såkaldt ?
  • Sygeeksamen?

    Forumindlæg
    Jeg er i tvivl om, om jeg har lagt det her spørgsmål under den korrekte kategori... Mit spørgsmål er; Under hvilken forhold kan man tage en sygeeksamen eller udsætte sin eksamen (hvis det er muligt)? Jeg skrev til min skole om min situation, og de sagde, at jeg kun måtte tage sygeeksamen, hvis ...