Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 18621 til 18640 af 47497
-
Rettelse - 10linjer.
ForumindlægJeg har skullet oversætte dette her stykke: Familien Harrison Familien Harrison bor lidt uden for Hasting I England. Familien består af Hr. Harrison, som er en forretningsmand, fru Harrison,, som er husmoder og deres to børn Jennifer og Martin. Jennifer er den ældste af de to, hun er femten år og... -
Skriftlig engelsk eksamen 2012
ForumindlægHej alle Jeg har idag været til skriftlig engelsk eksamen i engelsk A niveau STX, 3.g afsluttende studentereksamen.. Jeg synes selv, det gik rimelig dårligt! Jeg valgte en non-fiction tekst, skrevet af Russell Brand:" Big Brother is not watching you." Man blev bedt om at analysere o... -
ONENOTE TIL MAC
ForumindlægJEG HAR ET PROBLEM! Jeg har nogle meget vigtige noter på onenote, som jeg skrev da jeg brugte windows. Jeg er nu skiftet over til en Macbook, og kan ikke åbne mine onenote-noter på min mac :-( Nogen der kan hjælpe mig med at åbne disse noter på min mac, da de er meget vigtige! Jeg kan ikke få det... -
ONENOTE TIL MAC
ForumindlægJEG HAR ET PROBLEM! Jeg har nogle meget vigtige noter på onenote, som jeg skrev da jeg brugte windows. Jeg er nu skiftet over til en Macbook, og kan ikke åbne mine onenote-noter på min mac :-( Nogen der kan hjælpe mig med at åbne disse noter på min mac, da de er meget vigtige! Jeg kan ikke få det... -
Emneopgave
ForumindlægHej derude Jeg vil lige høre om nogen evt. havde lyst til, at dele deres noter indenfor området "vektorer i planen" og "analytisk geometri" ?? Jeg har nemlig ikke så mange noter, og ofte synes jeg noter er nemmere at forstå end lærebøger. Modtages med kyshånd :) -
sammenskrivning af de to fag
ForumindlægJeg skriver SRP i matematik og historie, Mit emne er lineær programmering og Vietnam-krigen. Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg skal stille min opgave op. Jeg havde tænkt mig at efter indledningen skulle komme et referat af Vietnam-krigen, og så derefter ville jeg forklare pr... -
Online mat.b-kursus (kursus derhjemme)?
ForumindlægHej, Jeg sidder og skal snart til at laese mat.b. Jeg skal have det afsluttet til omkring august måned da den skole jeg vil ind på starter der. Da jeg bor i Gilleleje synes jeg det er lidt langt at skulle med tog til KBH flere gange om ugen for sådan en gang spaendende matematik, og umiddelbart k... -
Engelsk Resumé.
ForumindlægJeg kan vel ikke få en eller anden til at kigge på denne tekst? Jeg synes begreberne er vildt sværre, så jeg vil høre om en engelskfreak evt. vil hjælpe med en oversættelse? Jeg har i følgende studieretningsopgave beskæftiget mig med fagene samfundsfag (a) og matematik (b). Jeg har beskrevet hvo... -
Dumpet fag tre gange - merit
ForumindlægHej alle Jeg læser polit (økonomi) på KU, og har lige afsluttet mit 4. semester. Nu ligger landet sådan, at jeg stadig mangler at bestå et fag fra 2.semester (Matematik B). I sommers var jeg oppe for 3 gang, men resultaterne er endnu ikke offentliggjort. Jeg er blevet lidt smånervøs for at det ... -
Hjælp til snakke opgave!!
ForumindlægHej - kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til denne tale opgave - det er da slet ikke matematik... "Forskere i Kræftens Bekæmpelse har fulgte 770 danske patienter, som fik konstateret tarmkræft i perioden 1985-1990, men henblik på at afdække, om det sociale netværk har betydning for patien... -
Fra 9' og direkte på HF
ForumindlægHej alle! Jeg har lige et spørgsmål omkring HF.. Jeg har endelig fundet ud af hvad jeg vil. Jeg skal være være socialrådgiver. Har læst og undersøgt en masse omkring dette. Lige pt går jeg på VUC og er ved at tage 9'ende igen, for at få højre karaktere. Mit spørgsmål lyder: SKAL jeg tage ... -
Skriftlig karakter!
ForumindlægHvad hvis man i 2.g fik 03 i skriftlig mat og 5 i 3.g?? får man så 03 på beviset eller 5? -
foreslag til studieretningsopgaven søges
Forumindlæghey :) er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan skrive om i studieretningsopgaven, hvis fagene er kemi-mat eller kemi-historie, mat-historie gør heller ikke noget??? -
Problemregning
ForumindlægHej allesammen, jeg har nemlig en problemregning test. Jeg vil lige spørge om, hvordan man kan forberede sig til sådan en test. Og mon i eventuel har nogle links til nogle sider hvor man kan øve. Tak på forhånd. -
SRO - Hvad skriver du om?
ForumindlægNu er 3g'erne i fuld gang med at vælge fag og område/emne til SRO. Hvilke fag har du valgt, og har du evt. allerede et område eller emne? Lad os dele det med hinanden. Jeg kan godt starte: Jeg har tænkt mig at vælge engA og historie, hvor jeg vil analysere et/nogle endnu ikke bestemt(e) væ... -
hej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling
Forumindlæghej, til muntlige eksammen skal jeg kort fortale om x2-fordeling kan nogle hjælpe?? -
Nationaløkonomi
Forumindlæg1. Undersøg hvad ADAM og DREAM siger om den økonomiske politik i dag. 2. I forbindelse med dette ønskes en udregning af hvilke effekt det vil have på arbejdsudbuddet hvis renten hæves med 1% i forhold til det nuværende niveau og de øvrige faktorer holdes konstante. 3. og udregn hvad effekten på... -
perspektivering vs. diskussion
Forumindlægnår man skrver SRP hvad er så forskellen mellem diskussion og perspektivering? kan man evt. i en diskussion inddrage et lille perspektiveringsafsnit, hvor lang må det højst fylde? -
Differentialregning/Tretrinsloven
ForumindlægJeg har haft nogle problemer med at beregne de her opgaver med tretrinsloven jeg ender altid med at for det forkete resultalt 1.f(x)=6x^2+x når x=1 2.f(x)=4x^2 når x=2 3.f(x)=-x^2+3x-2 når x=-1 -
Velfærd: Lighed og ulighed
ForumindlægJeg har været oppe og trække til samfundsfageksamen og trak: Velfærd: Lighed og ulighed... Jeg skal lave en synopsis men har store problemer med at lave en problemformulering. Mine bilag er diverse tabeller om ulighed og 3 artikler om at uligheden vokser. Jeg ved godt i ikke har læst dem men har...
