Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 18641 til 18660 af 168518
-
Studievejledning: Eng B
ForumindlægVi fik at vide, at Engelsk B kører over tre år? Kan det passe? Vi har ellers fået at vide, at B-niveau kun rækker over to år.Er det også sådan for andre fag? -
Jeg har brug for matematiknoter på c
ForumindlægHeeeeeeeeeeeeeej er der ikke nogle der har matematiknoter på C nivau hf???? -
Afgangsprøverne
ForumindlægHej allesammen. Idag fik jeg dårlige nyheder. Min klasse skal op til skriftlig engelsk,og mundtlig matematik. De er ikke lige de fag, som jeg er bedst til. Så kan i give mig nogle gode råd om, hvordan og hvad jeg skal forberede mig til. Håber i kan hj&#23... -
Rettelse
ForumindlægHåber nogle venlige sjæler lige vil rette mine besvarelser til spørgsmålene. Jeg stinker til engelsk, så jeg håber folk vil forklare mig, HVAD det er jeg gør forkert, så jeg kan få rettet op på det. Det er forresten 9.klasse ;D What is your opinion about Love Story Berlin 1942? I think th... -
LYN KURSUS
Forumindlæghej jeg tænkte på om der nogen der ved noget om, man kan få et lyn kursus i matematik A ??? har virkelig brug for det... på fforhånd tak -
Grammarly - snyd??
ForumindlægHejsa Tæller det som snyd hvis man bruger grammarly ( den downloade version på word) til en engelsk skriftlig eksamen? -
Write Rebecca's diary from a competition day. - Brainstorm on what the competition day was like
ForumindlægWrite Rebecca's diary from a competition day. - Brainstorm on what the competition day was like -
rettelse
ForumindlægWho is the blind one? The one physically or the other psychologically . Being physically blind is a handicap which limits a person’s ability of moving normally around because of his problems with the sight. Being ignorant and narrow-minded makes a person psychologically blind. A person who has t... -
I et koordinatsystem i planen er der givet en cirkel, som gär gennem to punkter A(3,5) 0g B(9,13). Det oplyses, at linjestykket AB er diameter i cirklen (se ...
ForumindlægI et koordinatsystem i planen er der givet en cirkel, som gär gennem to punkter A(3,5) 0g B(9,13). Det oplyses, at linjestykket AB er diameter i cirklen (se figuren). a) Bestem en ligning for cirklen. Linjen / tangerer cirklen i punktet A. b) Bestem en ligning for t -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
haster
ForumindlægEn der nogen der har noter til den her tekst? Jeg har lidt problemer med den og kunne godt bruge noget hjælp Penelope Lively: Clara's day -
Valg af Valgfag.
ForumindlægHejsa, nu er det snart tid til at vælge valg til 2g og 3g. Nu er jeg så selv kommet i tvivl om et spørgsmål, jeg vil nemlig gerne have Samfundsfag Høj niveau og Biologi Høj Niveau begge fag er desværre 2 årige fag :-(. Nogle der ved om der er mulighed for at få begge fag ? Mener studievejlederen... -
idet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)= 2*√x, x>0
Forumindlægidet a og b er reelle tal, er der givet funktionerne f(x)=ax^2+b og g(x)= 2*√x, x>0 a. bestem tallene a og b, sådan at graferne for f(x) og g(x) går gennem punktet A(1,2), og således at graferne har en fælles tangent i A. (har jeg lavet) b. tegn graferne, og bestem en ligning for f... -
Kl 00.00
ForumindlægHej hvad skal I op i? Alle 2.g´er???Jeg skal op i engelsk,geografi og historie årsprøve... -
Hvordan kan parabler anvendes som modeller til løsning af problemer?
ForumindlægHej, Jeg sidder med en matematik opgave, som jeg ikke forstår, hvordan jeg skal løse. Jeg skal give et eksempel på, hvordan parabler kan anvendes som modeller til løsning af forskellige problemer. -
på figuren ses en skitse af grafewn for en ekspotienel voksende funktion grafen går gennem punkterne P(1,6) og Q(3,34 bestem tallene a og b
Forumindlægpå figuren ses en skitse af grafewn for en ekspotienel voksende funktion f(X)=b*a^x. Grafen går gennem punkterne P(1,6) og Q(3,24) ______________________________________________________________________ Bestem tallene a og b -
Begrænsninger af hjælpemidler til mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har et lille problem. Nogle af mine lærerer har sagt at man IKKE må have andres noter med til eksamensforberedelsen. MEN på undervisningsministeriets hjemmeside under emnet står der intet om denne regel. Se selv på nedenstående link.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejledninger/hjaelpe... -
Eksamensudtræk
ForumindlægHej. Jeg studerer på HTX, 3. år og fik i dag mine skriftlige eksamensudtræk for perioden 21/05/2010 til 31/10/2010. Her havde jeg til min store overraskelse kun trukket "Kemi A - skriftligt - d. 31/05/2010". På den måde kan jeg med stor ærgelse jo ekskludere Matematik A - skriftlig, eft... -
Spektroskopi
ForumindlægHej...Jeg er igang med at lave nogle opgaver i spektroskopi, så ville høre om der var nogen der sad med gode noter, så man kunne få styr på det inden eksamen... Jeg har specielt svært ved at fortolke NMR-spektre.. er ikke helt fortrolig med koblinger og koblings konstater osv. hvis der er nogen d... -
Mundtlig Engelsk :S
ForumindlægHej, jeg skal til Mundtlig engelsk imorgen, og sådan ser mit oplæg så ud. jeg kunne godt tænke mig hvis nogen havde vidre forslag om hvad jeg kunne skrive da dette ikke tager 5 minutter om at læse op, det kunne også være en del rettelser, da det skal være "britisk engelsk" og ikke Ameri...
